Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Top 5 legiend minulosti v roku 2015

04.01.2016 | jmr | © 2016 News and Media Holding

V roku 2015 sa v rubrike Legendy minulosti začali objavovať aj články o legendách minulosti, ktoré neboli založené iba na faktoch, ale aj na samotnej jazde. Prvou lastovičkou sa stal Moskvič. Ten bol v sumárnom hodnotení aj naúspešnejším. Pozrite si prehľad 5 naj legiend za minulý rok.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

1. Moskvič 412

Ruské vozidlo, o ktorom kontrolovali mýty o vysokej hmotnosti. Naozaj bol Moskvič ťažký, ale kus, ktorý sme skúsili mal aj zaujímavé dobové brzdenie. Buď brzdil, alebo nie, nič medzi, žiadne dávkovanie. A poholdné kreslá s pružinovými sedadlami zase sprostredkovali kontakt temena so stropom. Červený exemplár však vyzeral vynikajúco, pozrite si článok.

Moskvič 412 - vzadu bol náznak plutievZdroj: jmr/edit: Adam Slobodník

2. Škoda 130RS

Pretekárske auto na okruhy je vždy zaujímavou skúsenosťou. A naviac keď nejde o repliku, ale o naozaj originálny kus so všetkým, čo k nemu patrí. Priečny výfuk vzadu strieľa, karoséria pritom vyzerá úplne krehko. Ale zážitok z jazdy neuveriteľný. Prečítajte si celý článok.

Škoda 130RS - súťažný špeciál je naozaj pôvodnýZdroj: jmr

3. Škoda 110L

Sedan s motorom vzadu a usporiadaním skoro ako Porsche bol kráľom trhu vo svojej dobe. Teda nie ako luxusnejšia a výkonnejšia 110L, ale ako základ 100. Kompletne reštaurovaný kus púta aj dnes pozornosť a ponuky na odkúpenie sa hrnú pri každom zaparkovaní. Kombinácia sivo-modrej karosérie a červeného interiéru sa už dnes nevidí, ale pôsobí sviežo. Pozrite si galériu a spravte si názor.

Škoda 110L - chróm prezrádzal luxusnejšiu verziuZdroj: jmr/Adam Slobodnik Automotive Photo

4. BMW M5 E39

Najvýkonnejší sedan BMW radu 5 svojej doby fascinuje aj dnes. Bol posledným s atmosférickým osemvalcom. Po ňom už nabehol desaťvalec. Výkon 294 kW (400 k) smerujúci na zadné kolesá bol veľkým lákadlom a M5 E39 netrpela ani výraznou nespoľahlivosťou. Prečítajte si o ňom.

BMW M5 E39 - športový sedan s hmotnosťou 1826 kilogramovZdroj: BMW

5. Mercedes 230C (C123)

Kupé odvodené od sedanu série W123 malo rovnakú povesť nezničiteľného krížnika. Nízky výkon 230C s automatom síce nespôsoboval šoky zo zrýchlenia, ale na komfortnú jazdu na dlhé trasy predstavoval ideálnu kombináciu. Kombinácia farieb však na kuse, s ktorým sme jazdili, nebola práve obvyklá a nevidí sa ani dnes veľmi často.

Mercedes-Benz 230C - z generácie W123 je kupé najzreidkavejšieZdroj: jmr

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy legendy minulosti

Diskusia (0 reakcií)