Lenže tomu zodpovedala aj cena 456 900 eur. Autá sa síce vypredali a boli úspešné aj medzi úpravcami, lebo si naň trúfol Brabus, či Mansory, ale pre niektorých ostávajú stále snom. Bulharský úpravca Overdrive si trúfol a vytvoril alternatívu pre menej majetných.

Overdrive sa špecializuje najmä na interiéry a renovácie, čo predviedol na Mercedese 280 SL z roku 1971 a Jaguare XJ220. Úpravca si na pomoc prizval firmu Vromos. Tá sa zhostila prestavby štvorkolesového pick-upu na šesťkolesový. Poháňané sú všetky kolesá.

Samotný Vromos sa špecializuje na prestavby expedičných vozidiel a dobrodružných terénnych vozidiel. Po dokončení exteriérových prác sa na šesťkolesový Hilux mohol bez akýchkoľvek zábran vrhnúť Overdrive. A odniesol si to interiér.

Toyota Hilux 6x6 Overdrive - volant získal ergonomckejší tvar Zdroj: Overdrive

Štandardné komponenty museli uvoľniť miesto novým a luxusnejším. Štandardné sedadlá ustúpili elektricky ovládaným z Land Cruiseru. Takmer každú viditeľnú časť pokrýva alcantara, alebo koža. Iný je aj volant s ergonomickejším vencom. Strop tiež dostal svoju alcantarovú kúru.

Pri Toyote nehrozí prepĺňaný osemvalec. Pod kapotou upraveného vozidla nie je známa pohonná jednotka. S automatom sa však kombinuje trojlitrový naftový motor.