Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Ani Kia, ani Hyundai nesplnili svoje ciele

04.01.2016 | ČTK | TREND.sk

Odbyt najväčšej juhokórejskej automobilky Hyundai Motor a jej sesterskej spoločnosti Kia Motors v minulom roku stagnoval. Firmy tak prvýkrát od svetovej finančnej krízy nesplnili svoje predajné ciele.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Hyundai, Kia

Juhokórejské automobilky zápasia so spomalením dopytu v Číne a na ďalších rozvíjajúcich sa trhoch. V Spojených štátoch navyše získavajú späť stratené pozície na trhu ich americkí a japonskí rivali, napísala agentúra Reuters.

Odbyt Hyundaiu vlani zostal bezo zmeny na 4,96 milióna vozidiel. Cieľom automobilky pritom bolo predať 5,05 milióna vozidiel.

Výraznejšie sa vlani nezmenil ani odbyt sesterskej firmy Kia, ktorá tak predala 3,05 milióna vozidiel namiesto plánovaných 3,15 milióna.

Podľa analytikov v tomto roku dopyt po automobiloch v Číne oživí vďaka zníženiu dane z obratu. V Rusku, Brazílii a v ďalších kľúčových rozvíjajúcich sa krajinách však analytici počítajú s pokračujúcim útlmom automobilového trhu.

Hyundai a Kia predpokladajú, že ich súhrnný predaj tento rok stúpne o 1,5 percenta na 8,13 milióna vozidiel z vlaňajších 8,01 milióna. Kia by mala v prvom polroku otvoriť svoju prvú továreň v Mexiku, zatiaľ čo Hyundai plánuje v druhom polroku spustiť výrobu vo svojom štvrtom závode v Číne.

Hyundai a Kia tvoria piateho najväčšieho výrobcu áut na svete. Kia spustila v decembri 2007 sériovú výrobu osobných automobilov pri Žiline, Hyundai zas v novembri 2008 oficiálne začal sériovú výrobu osobných áut v českých Nošoviciach.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Hyundai, Kia

Top články

Žena, ktorá mení pornobiznis zvnútra

Žena, ktorá mení pornobiznis zvnútra

30-ročná pornoherečka Stoya priznala, že porno, v ktorom pracovala, je odpad. Chce poukázať na násilie, ktoré sa v tejto brandži stáva bežným 11

Doping: Ako východonemeckí farmaceuti vyrobili z guliarky muža

Ako „podniká“ Ladislav Bašternák

Aké veľké je porno. Ovláda ho Česko

Kažimír skúša, čo mu dovolíme

Diskusia (0 reakcií)