Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Švajčiari dúfali, že sa nechytia. Smart hodiniek sa však prvýkrát predalo viac ako švajčiarskych

22.02.2016 | ČTK

Vo štvrtom štvrťroku minulého roka sa zrejme prvýkrát predalo viac inteligentných hodiniek než švajčiarskych. Podľa výskumnej spoločnosti Strategy Analytics dodávky smart hodiniek na globálne trhy dosiahli v posledných troch mesiacoch minulého roka 8,1 milióna. Švajčiarskych hodiniek sa v rovnakom čase dodalo na trhy 7,9 milióna, napísala agentúra DPA.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Predaj inteligentných hodiniek sa medziročne zvýšil o 316 percent, predvlani sa ich vo štvrtom štvrťroku predalo len 1,9 milióna kusov. Predaj silno rástol v severnej Amerike, západnej Európe a Ázii. Najväčší podiel na trhu, 63 percent, mali hodinky Apple Watch. Za nimi skončili smart hodinky od Samsungu s podielom 16 percent. Z desiatich predaných inteligentných hodiniek po celom svete ich tak osem bolo značky Apple alebo Samsung.

Naopak predaj švajčiarskych hodiniek sa medziročne znížil o päť percent. „Globálny dopyt po švajčiarskych hodinkách spomaľuje a veľkí hráči ako Swatch sa usilovne snažia o rast," uviedol analytik Strategy Analytics Steven Waltzer. Podľa Strategy Analytics švajčiarski hodinári veľmi pomaly zareagovali na vývoj inteligentných hodiniek, pretože dúfali, že sa nechytia. Švajčiarskej značky, ako Tag Heuer, mali na celkovom predaji inteligentných hodiniek vo štvrtom štvrťroku podiel len jedno percento.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy chytré, hodinky, predaj, švajčiarske