Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Výhody internetových bánk nás lákajú čoraz viac

17.06.2014 | PR

Inzercia | Slováci si obľúbili služby online bankovníctva, presvedčuje rýchlosť a lepšie podmienky

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu

etrend.sk_zuno_300x300px

Vo svete bankových služieb dnes udávajú trendy najmä zákazníci. Povaha spotrebiteľov sa mení, s pribúdajúcimi technológiami rastie aj počet klientov, ktorí pred návštevou banky uprednostňujú pohodlnejšiu alternatívu. Služby kamennej banky sa vmestia do mobilných telefónov, cez internet si otvoríme účet či vybavíme pôžičku.

Čakať na pobočkách už nechceme

Pozitívny trend v náraste klientov, ktorí preferujú rýchlejšie bankovníctvo, zaznamenala aj jediná banka, ktorá u nás funguje bez fyzických pobočiek – online banka Zuno. Dnes jej služby využíva viac ako 230 tisíc zákazníkov na Slovensku a v Českej republike. Podľa banky sú jednými z najčastejších dôvodov pribúdania zákazníkov hlavne nižšie poplatky a rýchlejšia komunikácia. „Dôvodom častej nespokojnosti klientov je až zvýšenie poplatkov v niektorých bankách za základné balíky služieb, v priebehu posledného polroka. To ich prinútilo, aby sa zamysleli, či chcú aj naďalej míňať v priemere až 90 eur ročne na zbytočné poplatky. Klienti už nechcú študovať dlhé zmluvy, vypisovať obsiahle žiadosti, či čakať na pobočkách," uviedol Lukáš Tomis, hovorca Zuno pre Slovensko.

Ekonomické výsledky sú pozitívne

Na správne smerovanie online bankovníctva ukazujú aj hospodárske výsledky, ktoré online banka zverejnila koncom prvého štvrťroka 2014. Objem poskytnutých prostriedkov banky narástol za prvú polovicu 2014 v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 60 % na 35 miliónov eur. Taktiež medziročne stúpol počet žiadostí o 80 %. Zuno sa okrem pôžičiek zameriava tiež na konsolidáciu úverov, ktorá tvorí 20 % všetkých žiadostí o úverové produkty a predstavuje 30 % objemu požičaných peňazí. Počas roka 2014 plánuje online banka získať najmenej 60 tisíc nových klientov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu