Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Nestlé vyvinulo technológiu, ktorá rapídne zníži obsah cukru v jeho výrobkoch

01.12.2016 | ČTK

Výskumníkom firmy Nestlé sa vraj podarilo vyvinúť technológiu, ktorá zníži obsah cukru v niektorých jej výrobkoch až o 40 percent, bez toho, že by sa zmenila chuť. Švajčiarska nadnárodná firma oznámila, že si objav nechá patentovať a postupne ho od roku 2018 začne zavádzať do výroby.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Nestlé pracuje na obmedzení obsahu cukru vo svojich výrobkoch už od roku 2004. Nová metóda je založená na zmene štruktúry cukrových častíc.

Neprehliadnite

Keď urobíme kryštáliky cukru vnútri dutými, každá častica sa rýchlejšie rozpustí na jazyku a bude rýchlejšie stimulovať chuťové poháriky, vysvetlila firma. V čokoládach sa potom bude môcť cukru používať menej, dodala.

Nestlé prichádza s inováciou v čase, keď stúpa dopyt po zdravšom jedle a nápojoch. Náklady na liečenie obezity začínajú zasahovať do zdravotníckych rozpočtov. Niektoré vlády, vrátane britskej, zavádzajú dane na sladké nápoje. Firmy preto masovo investujú do inovácií, aby sa tomuto trendu prispôsobili.

Nestlé je podľa tržieb najväčšou potravinárskou spoločnosťou na svete, vyrába napríklad kávu Nescafé, čokoládové tyčinky Kit Kat, cereálie Nesquik či koreniacu zmes Maggi.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy cukor, Nestlé, technológia

Diskusia (0 reakcií)