Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Autobusy Student Agency od apríla zmenia meno na RegioJet

21.03.2016 | SITA

Autobusy Student Agency začnú od apríla používať novú marketingovú značku RegioJet. Súkromný dopravca v pondelok informoval, že kúpil 45 nových autobusov a zavedie nimi nové spoje medzi Slovenskom, Českou republikou a zahraničím. „Aj v tomto roku budeme pokračovať v doterajšom pridávaní liniek a spojov na Slovensko," uviedla riaditeľka autobusovej dopravy Student Agency a RegioJet Ivana Kašická.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Od budúceho mesiaca, už pod novou značkou, pribudne ďalší autobusový spoj z východného Slovenska, ktorý bude spájať okrem Košíc aj Prešov s Brnom a Prahou. Spoločnosť posilní autobusovú linku z Prahy do Bratislavy a Budapešti o poobedňajší a nočný spoj.

„Chystáme sa vyhovieť časti cestujúcich, ktorí uprednostňujú jednodenné výlety a nechcú si zháňať na noc ubytovanie. Z Bratislavy po novom vypravíme nočný spoj, ktorý príde do Prahy krátko pred siedmou hodinou ráno," priblížila I. Kašická. Nočné spoje budú premávať každý deň v oboch smeroch.

Žlté autobusy Student Agency a RegioJet na vnútroštátnych a medzinárodných linkách v Českej republike a na Slovensku a na medzinárodných linkách do zahraničia v minulom roku prepravili celkovo 7,25 milióna cestujúcich. Medziročne to bolo o 12,4 percenta alebo o osemstotisíc cestujúcich viac.

„Na Slovensku, na ktorom sme počas minulého roka výrazne expandovali, sa nám podarilo osloviť množstvo nových cestujúcich. Iba novými linkami sme ich prepravili takmer pol milióna," povedala I. Kašická. Na nových linkách, ktoré RegioJet vlani začal prevádzkovať na Slovensku, cestovalo 467-tisíc ľudí.

Na vnútroštátnych linkách v ČR vzrástol počet cestujúcich o 3 percentá na 5,55 milióna. Medzinárodné linky spoločnosti previezli 1,23 milióna cestujúcich pri náraste o 16,3 percenta. „Najväčší rast záujmu sme počas minulého roka zaznamenali o linku medzi Prahou a Berlínom, na ktorej počet cestujúcich vzrástol o približne 45 percent," dodala I. Kašická.

Spoločnosť RegioJet, a. s. so sídlom v Bratislave bola založená v októbri 2010, má základné imanie 25-tisíc eur a jej akcionárom je česká spoločnosť Student Agency, k. s. so sídlom v Brne. RegioJet začal prevádzkovať osobnú vlakovú dopravu na trati Bratislava - Dunajská Streda - Komárno v marci 2012, diaľkové vlaky na trase Bratislava - Žilina - Košice v decembri 2014, diaľkovú autobusovú linku Banská Bystrica - Nitra - Bratislava vo februári 2015 a medzištátnu autobusovú linku z Bratislavy do Viedne vlani v novembri.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy autobusy, meno, RegioJet, Student Agency, zmena

Top články

Žena, ktorá mení pornobiznis zvnútra

Žena, ktorá mení pornobiznis zvnútra

30-ročná pornoherečka Stoya priznala, že porno, v ktorom pracovala, je odpad. Chce poukázať na násilie, ktoré sa v tejto brandži stáva bežným 11

Halu na Vajnorskej nahradí Kmotrík stovkami bytov a apartmánov

Aké veľké je porno. Ovláda ho Česko

Ako „podniká“ Ladislav Bašternák

Smer je za bodom zlomu, kopíruje krivku HZDS

Diskusia (0 reakcií)