Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Taxi aplikácia HOPIN otvára svoje dvere firemným zákazníkom

27.01.2016 | PR

Inzercia| Aplikácia HOPIN, ktorá v Bratislave zjednodušila cestovanie pre súkromných zákazníkov, prináša možnosť cestovania aj pre firemnú klientelu.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu

Aplikácia HOPIN vstúpila na slovenský trh pred dvomi rokmi. V súkromnej sfére sa jej za tento čas podarilo vybaviť viac ako 1,3 milióna objednávok, čím sa stala najpoužívanejšou aplikáciou v tomto segmente. Teraz svoje dvere otvára aj firemným klientom, ktorí ju môžu využívať na jednoduchšie cestovanie v rámci svojej firmy.

Jednou z najväčších výhod taxi aplikácie HOPIN pre firemných zákazníkov je presná kontrola nielen firemných jázd, ale aj nákladov. Firemní zákazníci získajú pri takýchto objednávkach detailný prehľad o tom, kto, kedy, odkiaľ, kam a za koľko cestoval, pričom prejdená trasa sa zobrazí na prehľadnej mape. Výšku kreditu, ktorí môžu ich zamestnanci prejazdiť, si navyše určia sami, pričom ich v prípade prekročenia nastaveného limitu upozorní notifikácia.

Používanie aplikácie je navyše plne v rukách firemných zákazníkov. Môžu ho upraviť podľa svojich potrieb a obmedziť využívanie taxíkov v presne určených časoch a dňoch, takže sa nestane, že ich zamestnanci budú využívať na neoprávnené jazdy bez bločkov alebo faktúr. Na druhej strane, využívanie taxíkov HOPIN môžu firmy ponúknuť svojim zamestnancom ako firemný benefit.

"Pod značkou HOPIN jazdí momentálne najviac taxikárov v Bratislave. Vďaka tomu vieme vybaviť najviac objednávok aj v čase najväčšej vyťaženosti. Pre firemných klientov to znamená, že keď sa potrebujú dostať napríklad na obchodné stretnutie, nemusia sa starať o dopravu alebo hľadať parkovanie, pretože to všetko vyriešime za nich. Čas, ktorý takto ušetria, môžu potom venovať príprave na stretnutie, hoci aj v taxíku," hovorí Martin Baran, spoluzakladateľ spoločnosti.

V súčasnosti využívajú taxi aplikáciu HOPIN nielen malé podniky, ale aj veľké spoločnosti, pričom medzi firemnú klientelu aplikácie patria spoločnosti ako Tatra banka, vydavateľstvo Ringier Axel Springer, rádio Expres alebo reklamná agentúra Elite Solutions.

Firmy, ktoré majú záujem stať sa firemným klientom HOPINu, môžu vyplniť jednoduchý formulár na webovej adrese spoločnosti a už o chvíľu uskutočniť prvé objednávky. Taxi aplikácia HOPIN je prístupná pre všetky platformy smartfónov. Stiahnuť si ju môžete vo svojom virtuálnom obchode.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu