Eurofondy kazia trh

25.01.2012 | Martin Jesný | Marek Legéň | © 2012 TREND Holding

Eurofondy kazia trh

Naša poradenská firma je najväčšia, lebo nefunguje ako lobistická agentúra, ale ako manufaktúra na projekty, hovorí Miroslav Lopata, zakladateľ komárňanskej spoločnosti Premier Consulting, ktorá sa špecializuje na písanie žiadostí o eurofondy. Vníma, že tie sú pre mnohých podnikateľov symbol bezprácneho zisku. Pre obce a mestá snom o rozvoji, o ktorý sa ťažko bojuje s úradníkmi. A pre bežných ľudí symbolom korupcie a klientelizmu. Napriek tomu trvá na tom, že podnikať v poradenstve k eurofondom neznamená obiehať s igelitkami úradníkov v komisiách, ale dokázať efektívne písať veľa dobrých projektov.

Komunikujete, že ste najväčšia slovenská eurofondová agentúra. Čím sa to meria?

Na zobrazenie celého článku je potrebné predplatné TRENDU alebo TRENDU Digital

Článok vyšiel v týždenníku TREND 3/2012. Ak ste predplatiteľ TRENDU alebo TRENDU Digital, prihláste sa alebo si aktivujte si predplatiteľský prístup. Ak ešte predplatiteľom nie ste, vyberte si:

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Diskusia (0 reakcií)

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Rubrika

Nájdi vydanie