Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Rubrika z TRENDU 46/2015 | prepnite na túto rubriku vo všetkých vydaniach

Ľuboš Lopatka: Najviac sa obávam rómskeho problému

Ľuboš Lopatka: Najviac sa obávam rómskeho problému

„Kľúčové slovo v našich nemocniciach už nie je efektívnosť, ale kvalitná medicína,“ hovorí o práci pre Pentu Ľuboš Lopatka 1

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Miroslav Trnovský: Manažér by mal začínať ako robotník

Miroslav Trnovský: Manažér by mal začínať ako robotník

Bývalý „váhostavák“ začal podnikať pred šesťdesiatkou. Napriek tomu vytvoril SkyBau, jednu z najväčších stavebných firiem na Slovensku

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Peter Zálešák: Kamenný obchod prežije, e-shopy sa im musia priblížiť

Peter Zálešák: Kamenný obchod prežije, e-shopy sa im musia priblížiť

V začiatkoch podnikania v obchode sme šli do všetkého možného, až sme skoro narazili, hovorí predseda predstavenstva Nay Peter Zálešák 1

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Juraj Vaculík: Zlé rozhodnutie je lepšie ako žiadne

Juraj Vaculík: Zlé rozhodnutie je lepšie ako žiadne

Mierou nadšenia ohýbam realitu, hovorí expert na reklamu a komunikáciu a líder projektu AeroMobil Juraj Vaculík 4

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Juraj Heger zo Slovartu: Bojím sa, že nemáme elitu

Juraj Heger zo Slovartu: Bojím sa, že nemáme elitu

Najkvalitnejšia literatúra sa podľa šéfa druhého najväčšieho vydavateľstva na Slovensku predáva v žalostných počtoch

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Šéf PosAmu: Biznis sa prekresľuje stále

Šéf PosAmu: Biznis sa prekresľuje stále

Treba rozširovať svoj ostrov, nie obsadzovať nové, hovorí Marián Marek z PosAmu 4

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Štefan Rosina: Naučil som sa byť prísnejší

Štefan Rosina: Naučil som sa byť prísnejší

Dnes už nerobím biznis s krikom, ale s úsmevom, hovorí šéf skupiny Matador Štefan Rosina 3

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Vladimír Soták: Nemuselo vyjsť nič a vyšlo nám všetko

Vladimír Soták: Nemuselo vyjsť nič a vyšlo nám všetko

Šéf Železiarní Podbrezová hovorí, že odvahu musel mať pri každom vážnom rozhodnutí 10

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Andrej Glatz z Mercedes-Benz: Prejav dôvery ma doživotne poznačil

Andrej Glatz z Mercedes-Benz: Prejav dôvery ma doživotne poznačil

Andrej Glatz je presvedčený, že manažér musí mať víťaznú povahu 3

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Michal Štencl zo Sygicu: Podnikateľ je ten, čo chce niečo zmeniť

Michal Štencl zo Sygicu: Podnikateľ je ten, čo chce niečo zmeniť

Zakladateľ Sygicu Michal Štencl verí, že v danej chvíli každý človek robí najlepšie možné rozhodnutia 6

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Šrámek z Decodomu: Som kritický k politikom a otvorený k utečencom

Šrámek z Decodomu: Som kritický k politikom a otvorený k utečencom

Sme až nezdravo odmietaví k všetkému cudziemu, hovorí spolumajiteľ Decodomu Vladimír Šrámek

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Ivan Štefunko: Byť ľavičiar neznamená robiť nezmyselné veci

Ivan Štefunko: Byť ľavičiar neznamená robiť nezmyselné veci

Podľa podnikateľa a investora Ivana Štefunka venture kapitál by mal byť ako darwinizmus, kde prežijú iba najsilnejšie firmy

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Richard Rybníček: Potrebujeme funkčný štát

Richard Rybníček: Potrebujeme funkčný štát

Politika nie je zamestnanie, ale služba. Keď v nej skončím, chcem sa vrátiť do médií, hovorí Richard Rybníček 6

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Branislav Cvik a Ľubomír Vančo: Rebeli s dobrým čuchom na pivo

Branislav Cvik a Ľubomír Vančo: Rebeli s dobrým čuchom na pivo

Banskobystrickí pivovarníci sa postavili na čelo vzdoru voči obchodným reťazcom i medzinárodným koncernom 1

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Michal Meško: Krajina sa dá zlepšovať aj zdola

Michal Meško: Krajina sa dá zlepšovať aj zdola

Boli sme príjemne prekvapení, že nám pre podporu Výzvy k ľudskosti nikto nenapísal, tvrdí šéf Martinusu Michal Meško 8

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Rektor STU: Riadenie nemôže byť diktát, ani na univerzite

Rektor STU: Riadenie nemôže byť diktát, ani na univerzite

STU je podľa hodnotení najlepšou slovenskou vysokou školou, len sa ju musíme naučiť lepšie predať, hovorí Robert Redhammer 12

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Jozef Uhrík: Práca si ma našla

Jozef Uhrík: Práca si ma našla

Hľadal som riešenie dobré pre Volkswagen aj ekonomiku Slovenska, hovorí bývalý manažér najväčšej slovenskej automobilky 1

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Jozef Ondáš: Do spoločnosti treba vrátiť morálku

Jozef Ondáš: Do spoločnosti treba vrátiť morálku

Na čestnosť v podnikaní musíme kultúrne dozrieť, myslí si jeden z hlavných autorov projektu košického T-Systemsu Jozef Ondáš 1

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Miroslav Trnka: Nie som fanúšikom univerzálnych manažérov

Miroslav Trnka: Nie som fanúšikom univerzálnych manažérov

Start-upy podporí štát najlepšie tak, že bude fungovať, hovorí zakladateľ a spolumajiteľ Esetu Miroslav Trnka

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Len výskum úspech nezaručí

Len výskum úspech nezaručí

V slovenskej vede je dosť peňazí, chýba skôr kvalita, tvrdia spoluzakladatelia firmy MicroStep Alexander Varga a Eva Stejskalová

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Na Slovensku nastal veľký prelom okolo roku 2002

Na Slovensku nastal veľký prelom okolo roku 2002

Spôsobil ho masívny prílev zahraničných investícií, technológií a nových služieb, hovorí regionálny šéf Accenture Peter Škodný

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Míľnikom zmien na Slovensku bolo euro

Míľnikom zmien na Slovensku bolo euro

Regina Ovesny-Straka stále vidí, že štát uprednostňuje zahraničných investorov

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Slovenský biznis dozrel

Slovenský biznis dozrel

... hovorí šéf Orangeu Slovensko Pavol Lančarič

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Zmena je jediná istota

Zmena je jediná istota

Je smutné, ak politici hovoria o zlepšovaní podnikateľského prostredia, no nič pre to nerobia, hovorí Miroslav Majoroš

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Štvrť storočia oslavujú len tí silní a cieľavedomí

Štvrť storočia oslavujú len tí silní a cieľavedomí

Podnikanie bánk čoraz viac zväzujú nezmyselné regulácie, pripomína Imrich Béreš

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Takí sme boli. Akí budeme?

Takí sme boli. Akí budeme?

Názor | Nadšenie sa dá prinavrátiť, keď si uvedomíme, že to, ako bude vyzerať táto krajina o ďalších 25 rokov, máme len a len vo svojich vlastných rukách

TREND špeciál - 25 rokov podnikania

Nehľadáme, ale nachádzame

Nehľadáme, ale nachádzame

25. výročie generácie služieb a výsledkov

TREND špeciál - 25 rokov podnikania