Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ekonomika: Barometer

TREND Barometer je pravidelný prieskum názorov predstaviteľov hospodárskeho života na najdôležitejšie aktuálne témy slovenskej ekonomiky a biznisu. Respondentov, ktorí hlasujú na TRENDE prostredníctvom unikátneho hesla, vyberá redakcia TRENDU.

Ak ste zvedaví, ako konkrétny respondent hlasoval vo všetkých barometroch, na ktorých sa zúčastnil, kliknite na jeho meno.

Chceli by ste odpovedať v TREND Barometri?

Oslovujú vás predvolebné kampane politických strán? Ktorá strana podľa vás dokáže osloviť voličov kampaňou?

  1. rozhodne áno 3 %
  2. skôr áno 7 %
  3. skôr nie 45 %
  4. rozhodne nie 37 %
  5. neviem / nevyjadrujem sa / iné 9 %


Uzávierka hlasovania: 08.02.2016. Počet respondentov: 101.
Z dôvodu zaokrúhľovania na celé čísla sa súčet odpovedí nemusí rovnať 100 %.

Zoradiť respondentov podľa respondenta | odpovede | komentára

Respondent Odpoveď Komentár
Máťuš Alexander Máťuš
CEO
ZenithOptimedia, s.r.o.
skôr áno
Novotná Alexandra Novotná
majiteľka
Klinika Esthetic
rozhodne nie
Kreutz Andreas Kreutz
konateľ
Tailor Made, s.r.o, Bratislava
skôr nie Je to stále o tom istom, akurát tento rok sa niektoré strany rozhodli, že sa nebudú prezentovať ako profesionálni politici, ale ako kamoši od vedľa v tričku, či v košeli bez kravaty s vyhrnutými rukávmi.
Je to stále o tom istom, akurát tento rok sa niektoré strany rozhodli, že sa nebudú prezentovať ako profesionálni politici, ale ako kamoši od vedľa v tričku, či v košeli bez kravaty s vyhrnutými rukávmi.
Glatz Andrej Glatz
konatel
Mercedes-Benz Slovakia s. r. o.
skôr nie
Zaťko Andrej Zaťko
generálny riaditeľ
Poštová banka
rozhodne nie Všímam si celoročnú aktivitu, prácu a názory politikov a politických strán, nielen ich krátku aktivitu pred voľbami, ktorá často krát zaváňa až populizmom. Pozitívom predvolebnej kampane je mobilizácia občanov prísť a vyjadriť svoj názor na dianie v krajine a spoločnosti. Veľký zmysel z môjho pohľadu majú predvolebné diskusie viacerých politických kandidátov naraz, pretože práve výmena názorov v priamom prenose umožní voličovi urobiť si názor.
Všímam si celoročnú aktivitu, prácu a názory politikov a politických strán, nielen ich krátku aktivitu pred voľbami, ktorá často krát zaváňa až populizmom. Pozitívom predvolebnej kampane je mobilizácia občanov prísť a vyjadriť svoj názor na dianie v krajine a spoločnosti. Veľký zmysel z môjho pohľadu majú predvolebné diskusie viacerých politických kandidátov naraz, pretože práve výmena názorov v priamom prenose umožní voličovi urobiť si názor.
Révay Andrej Révay
prezident
Slovenská asociácia podnikových finančníkov
rozhodne nie Som z toho smutný, keď staré strany a ich ľudí už poznáte z praxe a viete, že predvolebné sľuby nevedia naplniť a vznikajúce strany nemajú skúsenosti ako tie sľuby zrealizovať.
Som z toho smutný, keď staré strany a ich ľudí už poznáte z praxe a viete, že predvolebné sľuby nevedia naplniť a vznikajúce strany nemajú skúsenosti ako tie sľuby zrealizovať.
Šnegoň Anton Šnegoň
konateľ
Battal
skôr nie
Benedek Bohuslav Benedek
predseda predstavenstva
PARTNERS GROUP SK
skôr nie
Lorenc Boris Lorenc
predseda predstavenstva
Camase, a.s., Bratislava
skôr nie Každá strana môže časť svojich voličov osloviť kampaňou, preto kampaň robí a dosť si od nej sľubuje. Zodpovedný volič si však buduje názor skôr, ako kampaň začne. Kampaň však jednoznačne patrí k predvolebnému obdobiu. Čo asi hnevá viacero ľudí sú bilboardy s reklamami politických strán atakujúce " voliča " aj mesiace po voľbách.
Každá strana môže časť svojich voličov osloviť kampaňou, preto kampaň robí a dosť si od nej sľubuje. Zodpovedný volič si však buduje názor skôr, ako kampaň začne. Kampaň však jednoznačne patrí k predvolebnému obdobiu. Čo asi hnevá viacero ľudí sú bilboardy s reklamami politických strán atakujúce " voliča " aj mesiace po voľbách.
Rentka Branislav Rentka
CEO
m:zone, s.r.o., Vráble
skôr nie Politocká strana SKOK.
Politocká strana SKOK.
Lichardus Branislav Lichardus
CEO
City University of Seattle, spol. s r.o.
rozhodne nie
Kovárová Drahoslava Kovárová
konateľka
VerbaLex, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Synak Dušan Synak
generálny riaditeľ
Sylex, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Kráľovenská Elena Kráľovenská
konateľka
Keis Media, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Vítek Filip Vítek
CRM director
Mediworx software solutions, a.s.
skôr áno Politický marketing sledujem už dlhodobo. Hoci samotnej politickej stabilite fragmentácia (pravicových) strán neprospieva, núti to strany cielenejšie si vyberať segmenty voličov.
Politický marketing sledujem už dlhodobo. Hoci samotnej politickej stabilite fragmentácia (pravicových) strán neprospieva, núti to strany cielenejšie si vyberať segmenty voličov.
Czirák Gabriel Czirák
konateľ
Marketinger, s.r.o., Bratislava
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Homolová Gabriela Homolová
konateľka
Homola, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie
Hornák Igor Hornák
predseda predstavenstva
Factory 4 Solutions a.s.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Milý TREND Barometer, tažko na otazku "ktorá" odpovedať "rozhodne áno".
Milý TREND Barometer, tažko na otazku "ktorá" odpovedať "rozhodne áno".
Béreš Imrich Béreš
predseda predstavenstva
Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
rozhodne nie
Štefanec Ivan Štefanec
čestný prezident
Podnikateľská aliancia Slovenska
skôr áno
Valent Ivan Valent
predseda predstavenstva
Corwin Capital, a.s.
rozhodne nie
Paule Ivan Paule
konateľ
TPA Horwath, s.r.o., Bratislava
neviem / nevyjadrujem sa / iné Pri rozhodovaní vo voľbách sa opieram prevažne o informácie, ktoré zbieram o politických stranách dlhodobo. Voliči sú veľmi rôznorodí čo sa týka toho aké informácie ich voľbách ovplyvňujú. Bol by som rád, ak by čím väčšia časť voličov okrem bilboardov čítala aj volebné programy, zvažovala ich plnenie v minulosti a zaujímala sa o odbornosť a integritu politikov.
Pri rozhodovaní vo voľbách sa opieram prevažne o informácie, ktoré zbieram o politických stranách dlhodobo. Voliči sú veľmi rôznorodí čo sa týka toho aké informácie ich voľbách ovplyvňujú. Bol by som rád, ak by čím väčšia časť voličov okrem bilboardov čítala aj volebné programy, zvažovala ich plnenie v minulosti a zaujímala sa o odbornosť a integritu politikov.
Molnárová Ivana Molnárová
generálna riaditeľka
Profesia.sk
skôr nie Odpoved je skor nie...Skor ako nejaka kampan politickych stran, je dolezite ist volit a prevziat osobnu zodpovednost za volby. Tolko sklamanych volicov a apatia, ktora medzi nim vladne, ako tieto volby tu snad nikdy nebola a o to bude tazsi vyber a o to viac je zaujem o konkretne kampane minimalny
Odpoved je skor nie...Skor ako nejaka kampan politickych stran, je dolezite ist volit a prevziat osobnu zodpovednost za volby. Tolko sklamanych volicov a apatia, ktora medzi nim vladne, ako tieto volby tu snad nikdy nebola a o to bude tazsi vyber a o to viac je zaujem o konkretne kampane minimalny
Majerský Ján Majerský
managing director
Proma
skôr nie Prezentácia ohovárania, osočovania, podozrievania jedeného aj druhého ma skôr unavuje a vyrušuje. Ak som si však v HN prečítal rekapituláciu programov politických strán oblasti hospodárskej tak som mal pocit, že niektoré časti boli "kópiou" z minulých volebných kampaní. Aktuálne ma skôr oslovuje slušnosť, rozumná a odborná komunikácia o riešení stále aktuálnych problémoch v hospodárstve, v podnikaní, v odvodoch a daniach ako aj podmienkach zamestnávania pracovníkov. Takáto predvolebná kampaň by ma oslovila.
Prezentácia ohovárania, osočovania, podozrievania jedeného aj druhého ma skôr unavuje a vyrušuje. Ak som si však v HN prečítal rekapituláciu programov politických strán oblasti hospodárskej tak som mal pocit, že niektoré časti boli "kópiou" z minulých volebných kampaní. Aktuálne ma skôr oslovuje slušnosť, rozumná a odborná komunikácia o riešení stále aktuálnych problémoch v hospodárstve, v podnikaní, v odvodoch a daniach ako aj podmienkach zamestnávania pracovníkov. Takáto predvolebná kampaň by ma oslovila.
Sabol Ján Sabol
viceprezident
Republiková únia zamestnávateľov
rozhodne nie
Košturiak Ján Košturiak
spoločník
IPA, s.r.o.
rozhodne nie
Rollo Jan Rollo
generálny riaditeľ a predseda predstavenstva
Prima banka Slovensko, a.s.
rozhodne nie Daleko vice nez kampane a neuzitecne sliby me zajima co strany opravdu delaji. A to moc nadejne neni. I byvale pravicove strany se vrhly cestou levicoveho populismu a predhaneji se kdo jeste vice uskodi podnikatelum a rozda vice darecku z cizich penez. A skoro jedina pravicova strana zase nema podporu, protoze nedokazala zradit vlastni hodnoty, dohody ani vladni program. A to se na Slovensku neodpousti. Kdo neumi byt flexibilni a vymenou za teple mistecko ci eurofondy v pravy cas zradit se proste do politiky asi nehodi... Vitez voleb je jasny, volici proste chteji mene svobody a vlastni zodpovednosti a vice pece statu a budou volit radeji original se silnym a schopnym vudcem nez nesourode kopie...
Daleko vice nez kampane a neuzitecne sliby me zajima co strany opravdu delaji. A to moc nadejne neni. I byvale pravicove strany se vrhly cestou levicoveho populismu a predhaneji se kdo jeste vice uskodi podnikatelum a rozda vice darecku z cizich penez. A skoro jedina pravicova strana zase nema podporu, protoze nedokazala zradit vlastni hodnoty, dohody ani vladni program. A to se na Slovensku neodpousti. Kdo neumi byt flexibilni a vymenou za teple mistecko ci eurofondy v pravy cas zradit se proste do politiky asi nehodi... Vitez voleb je jasny, volici proste chteji mene svobody a vlastni zodpovednosti a vice pece statu a budou volit radeji original se silnym a schopnym vudcem nez nesourode kopie...
Šedivý Jaroslav Šedivý
generálny riaditeľ, predseda predstavenstva
Danfoss Power Solutions, a.s.
skôr nie Možno tá, ktorá v minulosti dokázala činmi uprímnosť svojich sľubov ... že by námet na sci-fi román ? Ale lepšie vziať do úvahy kampaň a intuíciu, než ignorovať možnosť volby.
Možno tá, ktorá v minulosti dokázala činmi uprímnosť svojich sľubov ... že by námet na sci-fi román ? Ale lepšie vziať do úvahy kampaň a intuíciu, než ignorovať možnosť volby.
Mervart Jaroslav Mervart
riaditeľ
Chemosvit
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Galdun Jozef Galdun
riaditeľ pobočky Žilina
Cofely
skôr nie Už ma nebaví sledovať sľuby . Voliť však pôjdem , pretože to považujem za občiansku povinnosť .
Už ma nebaví sledovať sľuby . Voliť však pôjdem , pretože to považujem za občiansku povinnosť .
Bajo Jozef Bajo
konateľ
Bauer Media SK
skôr nie Rád si ich pozriem z profesionálneho hľadiska, ale na základe činnosti a dôveryhodnosti strany počas dlhšieho obdobia som zvyčajne už vopred rozhodnutý, koho budem voliť.
Rád si ich pozriem z profesionálneho hľadiska, ale na základe činnosti a dôveryhodnosti strany počas dlhšieho obdobia som zvyčajne už vopred rozhodnutý, koho budem voliť.
Hajko Jozef Hajko
člen Výkonnej rady
Podnikateľská aliancia Slovenska
skôr nie
Suchánek Juraj Suchánek
výkonný riaditeľ
Inštitút urbánneho rozvoja
skôr nie
Sinay Juraj Sinay
prezident
Zväz automobilového priemyslu
skôr nie Často krát sa vo volebných programoch objavujú tézy, ktoré sú už pri ich formulovaní ťažko realizovateľné v budúcnosti.To platí pre celé široké spektrum politických strán.
Často krát sa vo volebných programoch objavujú tézy, ktoré sú už pri ich formulovaní ťažko realizovateľné v budúcnosti.To platí pre celé široké spektrum politických strán.
Heger Juraj Heger
riaditeľ
Vydavateľstvo Slovart, a.s.
rozhodne nie Prečo by práve mňa mali oslovovať?
Prečo by práve mňa mali oslovovať?
Máťuš Juraj Máťuš
obchodný riaditeľ
Unimedia, s.r.o., Bratislava
rozhodne nie Pravicoveho volica asi ziadna. Lavicoveho primarne SNS a SMER.
Pravicoveho volica asi ziadna. Lavicoveho primarne SNS a SMER.
Bednárová Klaudia Bednárová
managing director
the Bridge
rozhodne nie
Kováčik Ľubomír Kováčik
predseda predstavenstva a generálny riaditeľ
ČSOB stavebná sporiteľňa
rozhodne nie
Lopatka Ľuboš Lopatka
generálny riaditeľ
Svet zdravia, a.s., Bratislava
skôr nie Na Slovensku sa stalo tradíciou, že politici vedia zadefinovať cieľ, ale nevedia ho dosiahnuť. Nadchádzajúce voľby sú iné v tom, že niektoré zo strán majú problém už aj so samotným zadefinovaním cieľa.
Na Slovensku sa stalo tradíciou, že politici vedia zadefinovať cieľ, ale nevedia ho dosiahnuť. Nadchádzajúce voľby sú iné v tom, že niektoré zo strán majú problém už aj so samotným zadefinovaním cieľa.
Eckhardtová Lýdia Eckhardtová
majiteľka
Módny salón Lýdia Eckhardt
skôr nie
Tokošová Marcela Tokošová
riaditeľka
v.d. Kovotvar v Kútoch
skôr nie Mňa osobne kampane neoslovujú. Svoj názor si utváram plynulo priamoúmerne s časom. Nedokážem si predstaviť, že behom krátkej doby, vplyvom predvolebného osočovania a intríg, by som svoj názor mohla radikálne zmeniť. No verím, že sú ľudia, na ktorých kampane platia.
Mňa osobne kampane neoslovujú. Svoj názor si utváram plynulo priamoúmerne s časom. Nedokážem si predstaviť, že behom krátkej doby, vplyvom predvolebného osočovania a intríg, by som svoj názor mohla radikálne zmeniť. No verím, že sú ľudia, na ktorých kampane platia.
Juhás Marek Juhás
riaditeľ
STILL SK
rozhodne nie
Džundová Mária Džundová
obchodná a marketingová riaditeľka
TNT Express
rozhodne nie Okolie ciest je preplnene biloboradmi s nepoodarenymi portrtmi odhodlanych muzov. Spravodajstva verejnej aj komercenj televizi neplatenou a mozog vymyvajucou reklamou vladnucej strany, kde obcas kontruje pan s vyhrnutymi rukavmi. Ziaden zaujme o veci verejne:zdravotnictvo, skolstvo, korucpcia...smutne a prehnite.
Okolie ciest je preplnene biloboradmi s nepoodarenymi portrtmi odhodlanych muzov. Spravodajstva verejnej aj komercenj televizi neplatenou a mozog vymyvajucou reklamou vladnucej strany, kde obcas kontruje pan s vyhrnutymi rukavmi. Ziaden zaujme o veci verejne:zdravotnictvo, skolstvo, korucpcia...smutne a prehnite.
Šurjanský Marián Šurjanský
starosta
Obec Rudno nad Hronom
skôr áno
Smik Marián Smik
generálny riaditeľ
Probugas, a.s., Bratislava, člen skupiny AEN Group
skôr nie
Ráno Marián Ráno
riaditeľ
Solidita, s.r.o., Bratislava
skôr nie V rámci predvolebnej kampane ma z malej časti môžu osloviť iba predvolebné televízne alebo rozhlasové diskusie. Hoci niektoré predvolebné plagáty a videá sú zaujímavé, nemajú žiaden vplyv na moje volebné rozhodnutie. To je formované prevažne skúsenosťami z minulosti. Na nerozhodnutých či váhajúcich voličov však istý vplyv volebná kampaň môže mať.
V rámci predvolebnej kampane ma z malej časti môžu osloviť iba predvolebné televízne alebo rozhlasové diskusie. Hoci niektoré predvolebné plagáty a videá sú zaujímavé, nemajú žiaden vplyv na moje volebné rozhodnutie. To je formované prevažne skúsenosťami z minulosti. Na nerozhodnutých či váhajúcich voličov však istý vplyv volebná kampaň môže mať.
Kopecký Marián Kopecký
Predseda predstavenstva
Allianz – Slovenská dôchodková správcovská spoločnosť, a.s., (Allianz SDSS)
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Magál Martin Magál
partner
Allen & Overy
skôr áno
Janžo Martin Janžo
konateľ
WTIA, s.r.o., Žilina
skôr nie
Heržo Martin Heržo
obchodný riaditeľ
TV JOJ
rozhodne nie
Sukupčák Martin Sukupčák
konateľ
BCI-S&T, s.r.o., Žilina - Považský Chlmec
rozhodne nie Tie bezduché heslá mi pripomínajú transparenty, ktoré sme museli za socializmu niesť v prvomájových sprievodoch.Čo iné sa dá povedať napríklad o texte:"milujme, budujme a chráňme" a.p. No bezduchý brak. Neviem koho budem voliť. Žiadna pravicová strana si to v podstate nezaslúži. Asi sa rozhodnem podľa osôb, ktoré by som rád videl v parlamente. Vôbec to nie sú kandidáti na prvých priečkach strán
Tie bezduché heslá mi pripomínajú transparenty, ktoré sme museli za socializmu niesť v prvomájových sprievodoch.Čo iné sa dá povedať napríklad o texte:"milujme, budujme a chráňme" a.p. No bezduchý brak. Neviem koho budem voliť. Žiadna pravicová strana si to v podstate nezaslúži. Asi sa rozhodnem podľa osôb, ktoré by som rád videl v parlamente. Vôbec to nie sú kandidáti na prvých priečkach strán
Kostič Martin Kostič
riaditeľ
Emark, s.r.o.
rozhodne nie Súčasné predvolebné kampane politických strán vnímam ako veľmi povrchné. A teraz neviem, či je to prejav ich názoru na občanov Slovenska alebo prejav ich celkového prístupu k Slovensku ako takému alebo len nedostatok kvalifikovaných marketingových pracovníkov :).
Súčasné predvolebné kampane politických strán vnímam ako veľmi povrchné. A teraz neviem, či je to prejav ich názoru na občanov Slovenska alebo prejav ich celkového prístupu k Slovensku ako takému alebo len nedostatok kvalifikovaných marketingových pracovníkov :).
Kultan Martin Kultan
generálny riaditeľ
Dôvera zdravotná poisťovňa, a. s.
rozhodne nie Kampane strán ma už dlhú dobu neoslovujú. Skôr iritujú. Vytráca sa z nich poctivosť a pravda. Je len pár jednotlivcov (ale nie strán), ktorých kampani verím.
Kampane strán ma už dlhú dobu neoslovujú. Skôr iritujú. Vytráca sa z nich poctivosť a pravda. Je len pár jednotlivcov (ale nie strán), ktorých kampani verím.
Melišek Martin Melišek
riaditeľ
Softec
rozhodne nie Zdá sa mi, že kampaň je obrazom strán a obe zložky momentálne na Slovensku postrádajú kvalitu.
Zdá sa mi, že kampaň je obrazom strán a obe zložky momentálne na Slovensku postrádajú kvalitu.
Bošňák Matej Bošňák
vedúci partner EY na Slovensku
EY v SR
skôr nie Predvolebná kampaň je nudná. Strany sa nevenujú najpálčivejším otázkam (zdravotníctvo, školstvo). Z bilbordov na nás pozerajú tie isté tváre, ktoré sa nás už neviemkoľký krát pokúšajú presvedčiť, že teraz im fakt ide o voliča a jeho blaho.
Predvolebná kampaň je nudná. Strany sa nevenujú najpálčivejším otázkam (zdravotníctvo, školstvo). Z bilbordov na nás pozerajú tie isté tváre, ktoré sa nás už neviemkoľký krát pokúšajú presvedčiť, že teraz im fakt ide o voliča a jeho blaho.
Benedigová Michaela Benedigová
managing director
Seesame, s.r.o.
skôr nie
Obeda Michal Obeda
majiteľ
Autobazar.EU, s.r.o, Nové Mesto nad Váhom
skôr áno
Pašmík Milan Pašmík
generálny riaditeľ
McCarter Slovakia, s.r.o.
rozhodne nie
Michalík Milan Michalík
obchodný riaditeľ
International BEZ Group
rozhodne nie Pravicové strany neponúkajú nič prevratné,skôr sa snažia bojovať medzi sebou o priazeň SMERU, veď čo keby... Ľavica u nás neexistuje, volebným programom žiadna strana nedokáže zaujať, tak to znova budú voľby menšieho zla.
Pravicové strany neponúkajú nič prevratné,skôr sa snažia bojovať medzi sebou o priazeň SMERU, veď čo keby... Ľavica u nás neexistuje, volebným programom žiadna strana nedokáže zaujať, tak to znova budú voľby menšieho zla.
Milanovič Miloš Milanovič
riaditeľ
PS Stavby
rozhodne nie Politici by mali byť ozajstní lídri schopní spoločnosť spájať a motivovať. Ich posolstvo by malo byť pozitívne, výroky a činy v jednote a najmä by mali ľuďom dávať nádej a ukazovať zmysel. To, čo vidíme u dnešných politikov je pravý opak – demagógia, hlúposť, strach a nenávisť.
Politici by mali byť ozajstní lídri schopní spoločnosť spájať a motivovať. Ich posolstvo by malo byť pozitívne, výroky a činy v jednote a najmä by mali ľuďom dávať nádej a ukazovať zmysel. To, čo vidíme u dnešných politikov je pravý opak – demagógia, hlúposť, strach a nenávisť.
Zelina Miron Zelina
člen predstavenstva a vrchný riaditeľ úseku privátneho bankovníctva
Privatbanka, a.s.
skôr nie Nerád hádžem všetkých do jedného vreca, ale naozaj mám pocit, že tohto roku sú kampane slabé, akoby im chýbala silná téma. Pritom priority sú jasné: zastaviť korupciu a bezbrehé rozkrádanie, školstvo a zdravotníctvo.
Nerád hádžem všetkých do jedného vreca, ale naozaj mám pocit, že tohto roku sú kampane slabé, akoby im chýbala silná téma. Pritom priority sú jasné: zastaviť korupciu a bezbrehé rozkrádanie, školstvo a zdravotníctvo.
Barnáš Miroslav Barnáš
konateľ a vedúci investičného oddelenia
JLL
skôr nie Chyba mi kreativita a napad, ktory zaujme.
Chyba mi kreativita a napad, ktory zaujme.
Adamiš Miroslav Adamiš
riaditeľ
generálne riaditeľstvo pre preklad, Európska komisia
rozhodne nie
Uličný Miroslav Uličný
1. podpredseda predstavenstva
Tatra banka, a.s
rozhodne nie
Kuchta Norbert Kuchta
riaditeľ
Trumpf Slovakia
rozhodne áno Musím uznať, ak po kauzách typu Váhostav dokáže niekto udržať také preferencie ako má naša vládna strana, tak robí skutočne účinnú kampaň. Je to smutný obraz tejto doby.
Musím uznať, ak po kauzách typu Váhostav dokáže niekto udržať také preferencie ako má naša vládna strana, tak robí skutočne účinnú kampaň. Je to smutný obraz tejto doby.
Hudec Oto Hudec
profesor
Ekonomická fakulta Technickej univerzity
skôr nie
Bolf Patrik Bolf
Managing Partner
Kinstellar
rozhodne nie
Nechala Pavel Nechala
advokát
Nechala & Co. s.r.o.
rozhodne nie Voliť však určite pôjdem.
Voliť však určite pôjdem.
Múdry Pavol Múdry
predseda správnej rady
IPI Slovensko
skôr nie Kampaniam politických strán sa v tomto čase vyhnúť nedá, sú všade. Ale že by som ich sledoval a že by ma špeciálne oslovili povedať nemôžem. A všímam si viac v politike "neopozerané" tváre. Ľudia, ktorí sú v politike dlhé roky sú pre mňa už nezaujímaví, už mi nemajú čo povedať.
Kampaniam politických strán sa v tomto čase vyhnúť nedá, sú všade. Ale že by som ich sledoval a že by ma špeciálne oslovili povedať nemôžem. A všímam si viac v politike "neopozerané" tváre. Ľudia, ktorí sú v politike dlhé roky sú pre mňa už nezaujímaví, už mi nemajú čo povedať.
Kubošek Pavol Kubošek
konateľ
Kvant, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Benčík Pavol Benčík
CEO
Bencik Culinary Group
skôr nie
Bahník Peter Bahník
Head of Leasing
P3 Logistic Parks
rozhodne áno Vypovedna hodnota ich obsahu sa rovna vypovednej hodnote letaku z malobchodu. Vnimam to, ako povinnu jazdu nominovanych kandidatov. Je skor smutne, ze celkove vynalozene prostriedky na kampan, nie su vyuzite zmysluplnejsie.
Vypovedna hodnota ich obsahu sa rovna vypovednej hodnote letaku z malobchodu. Vnimam to, ako povinnu jazdu nominovanych kandidatov. Je skor smutne, ze celkove vynalozene prostriedky na kampan, nie su vyuzite zmysluplnejsie.
Kolník Peter Kolník
konateľ
Astor Slovakia, s.r.o.
skôr áno
Kucer Peter Kucer
generálny riaditeľ
eD´ system Slovakia, s.r.o.
skôr nie
Gažík Peter Gažík
generálny riaditeľ
O2 Slovakia
skôr nie Dlhodobo mam jasne politicke preferencie, takze ma kampane pred volbami nechavaju pomerne “chladnym”. Co mi vsak vseobecne chyba pred tohtorocnymi volbami je dlhodobejsia vizia jednotlivych stran vo vztahu k buducnosti Slovenska. Inak povedane, akou krajnou chceme byt o 5-10 rokov.
Dlhodobo mam jasne politicke preferencie, takze ma kampane pred volbami nechavaju pomerne “chladnym”. Co mi vsak vseobecne chyba pred tohtorocnymi volbami je dlhodobejsia vizia jednotlivych stran vo vztahu k buducnosti Slovenska. Inak povedane, akou krajnou chceme byt o 5-10 rokov.
Lang Peter Lang
konateľ
Caarnie, s.r.o., Bratislava
skôr nie Kampan je velmi slaba a nevyrazna, nikto nevie poriadne uchopit nejaku temu a zaujat verejnost. Jedine na bilbordoch Mostu su hesla, ktore maju obsah a potrebnu stipku vtipu, to je vsak velmi malo....
Kampan je velmi slaba a nevyrazna, nikto nevie poriadne uchopit nejaku temu a zaujat verejnost. Jedine na bilbordoch Mostu su hesla, ktore maju obsah a potrebnu stipku vtipu, to je vsak velmi malo....
Pažitný Peter Pažitný
partner
Healthcare Consulting & Research Center
skôr nie
Lengyel Peter Lengyel
riaditeľ
Peter Lengyel - Education
skôr nie Z jednotlivé strany vravia činy a postoje.
Z jednotlivé strany vravia činy a postoje.
Halász Peter Halász
konateľ
Jaga Group
rozhodne nie Nielenze ma neoslovuju kampane, ale najvyssi predstavitelia jednotlivych stran konaju tak, akoby chceli odplasit co najviac svojich potencialnych volicov.
Nielenze ma neoslovuju kampane, ale najvyssi predstavitelia jednotlivych stran konaju tak, akoby chceli odplasit co najviac svojich potencialnych volicov.
Lakata Peter Lakata
riaditeľ obchodu a marketingu
Zuno Bank pre Slovensko a Česko
neviem / nevyjadrujem sa / iné Zatiaľ ma oslovujú skôr "predvolebné" kauzy politických strán. Jedna zo strán v tejto disciplíne dlhodobo a jednoznačne vedie.
Zatiaľ ma oslovujú skôr "predvolebné" kauzy politických strán. Jedna zo strán v tejto disciplíne dlhodobo a jednoznačne vedie.
Bláha Petr Bláha
podpredseda predstavenstva a generálny riaditeľ
Duslo, a.s.
neviem / nevyjadrujem sa / iné Kampaně jednotlivých politických stran mně oslovují pouze v tom slova smyslu že je vzájemně porovnávám - která je jaká. Porovnávám tak pouze výsledek práce té které PR agentury. Jako cizí státní příslušník mám tu výhodu (či nevýhodu),že se nemusím rozhodnut podle kampaně kterou politickou stranu budu u nadcházejících voleb volit či preferovat. V politice více než kde jinde platí známé rčení že "Politik je jako holub - dokud je na zemi tak vám zobe z ruky, jakmile je na střeše - tak Vám s... na hlavu".
Kampaně jednotlivých politických stran mně oslovují pouze v tom slova smyslu že je vzájemně porovnávám - která je jaká. Porovnávám tak pouze výsledek práce té které PR agentury. Jako cizí státní příslušník mám tu výhodu (či nevýhodu),že se nemusím rozhodnut podle kampaně kterou politickou stranu budu u nadcházejících voleb volit či preferovat. V politice více než kde jinde platí známé rčení že "Politik je jako holub - dokud je na zemi tak vám zobe z ruky, jakmile je na střeše - tak Vám s... na hlavu".
Leitman Radovan Leitman
konateľ
Apertum Consulting, Apertum Estate, Levice
rozhodne nie
Dula Radúz Dula
člen predstavenstva
Zväz hotelov a reštaurácií Slovenskej republiky
neviem / nevyjadrujem sa / iné Snažím sa v rámci psychohygieny tieto sľuby nesledovať. Čo som potreboval a chcel vedieť, som si vyhľadal na internete.
Snažím sa v rámci psychohygieny tieto sľuby nesledovať. Čo som potreboval a chcel vedieť, som si vyhľadal na internete.
Willmann Richard Willmann
riaditeľ
crooce.com
rozhodne nie Akože či si chodím po odznačik a letáčik alebo guláš v plastovom kelímku? Nie.
Akože či si chodím po odznačik a letáčik alebo guláš v plastovom kelímku? Nie.
Strapko Richard Strapko
generálny riaditeľ
Aegon Životná poisťovňa, a.s., Bratislava
rozhodne nie Nie som typ voliča, ktorý by sa rozhodoval na základe predvolebnej kampane. Pre dobro tohto národa verím, že takých veľa ani nie je. Volím podľa toho, čo ktorý politik reálne vykonal.
Nie som typ voliča, ktorý by sa rozhodoval na základe predvolebnej kampane. Pre dobro tohto národa verím, že takých veľa ani nie je. Volím podľa toho, čo ktorý politik reálne vykonal.
Spišák Robert Spišák
predseda predstavenstva
AZC
neviem / nevyjadrujem sa / iné
Rosskopf Rudolf Rosskopf
generálny riaditeľ
Slovenská Grafia, a.s., Bratislava
skôr nie
Mištíková Simona Mištíková
konateľka
Divino, s.r.o., Bratislava
skôr nie
Bubánová-Tauchmanová Simona Bubánová-Tauchmanová
konateľka
CD-Creative Department, s. r. o.
rozhodne nie
Kučírek Stanislav Kučírek
predseda
Slovensko-poľská obchodná komora
skôr nie je to cele prilis take nasske - slovenske - no a potom celkovo: co si budeme nahovarat o demokratickych volbach ..
je to cele prilis take nasske - slovenske - no a potom celkovo: co si budeme nahovarat o demokratickych volbach ..
Mácsadi Štefan Mácsadi
predseda
COOP Jednota Nové Zámky, s.d.
rozhodne nie
Čorejová Tatiana Čorejová
rektor
Žilinská univerzita v Žiline
skôr nie
Osuský Tomáš Osuský
generálny riaditeľ
Hollen, s.r.o., Bratislava
skôr nie Predvolebné kampane našich politických strán si všímam hlavne z pohľadu, akým spôsobom dokážu komunikovať svoje myšlienky na voličov. Ja osobne privítam aj trošku humoru, pretože to svedčí o nejakom tom nadhľade tej ktorej politickej strany. Avšak to, koho sa rozhodujem voliť, je vecou konkrétnej osobnosti, jej svetonázoru a schopnosti presadiť svoje myšlienky v spoločnosti.
Predvolebné kampane našich politických strán si všímam hlavne z pohľadu, akým spôsobom dokážu komunikovať svoje myšlienky na voličov. Ja osobne privítam aj trošku humoru, pretože to svedčí o nejakom tom nadhľade tej ktorej politickej strany. Avšak to, koho sa rozhodujem voliť, je vecou konkrétnej osobnosti, jej svetonázoru a schopnosti presadiť svoje myšlienky v spoločnosti.
Jurik Tomislav Jurik
generálny riaditeľ a predseda predstavenstva
Unipharma
skôr nie Z inflácie nielen predvolebných gulášov či seáns od výmyslu sveta s politickými stranami, ale aj ich billboardov, rôznych neplatených aj platených príspevkov v médiách či nevyžiadaných politických letákov v schránkach naozaj cítiť, že voľby sú opäť raz predo dvermi. Lenže aj tu platí okrídlené, že kvantita nerovná sa kvalita. A že ani vyhasnuté spevácke hviezdy, ani presolené guláše či slová "hovoriacich hláv" na reklamných nosičoch o tom, že oni sú zmena, nemajú veľký potenciál osloviť. Ľudia začínajú byť na takéto kampane alergickí. Preto, lebo sú už pomaly alergickí na všetkých politikov. A to nie je dobré...
Z inflácie nielen predvolebných gulášov či seáns od výmyslu sveta s politickými stranami, ale aj ich billboardov, rôznych neplatených aj platených príspevkov v médiách či nevyžiadaných politických letákov v schránkach naozaj cítiť, že voľby sú opäť raz predo dvermi. Lenže aj tu platí okrídlené, že kvantita nerovná sa kvalita. A že ani vyhasnuté spevácke hviezdy, ani presolené guláše či slová "hovoriacich hláv" na reklamných nosičoch o tom, že oni sú zmena, nemajú veľký potenciál osloviť. Ľudia začínajú byť na takéto kampane alergickí. Preto, lebo sú už pomaly alergickí na všetkých politikov. A to nie je dobré...
Matušek Viliam Matušek
marketingový riaditeľ
Baliarne obchodu, a.s., Poprad
rozhodne nie

Aktuálne hlasovanie | Zoznam uzavretých hlasovaní