Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TRENDmarket: Platba, dodávka, ako získať zľavu

Spôsoby platby

TRENDmarket umožňuje zaplatiť za nákup tromi spôsobmi (pre niektoré produkty sú možnosti platby obmedzené):

  • Prostredníctvom bezpečnej služby CardPay prevádzkovanej Tatra bankou, a.s. Platba je možná prakticky akoukoľvek platobnou kartou bez ohľadu na to, či ide o kartu kreditnú alebo obyčajnú debetnú (bankomatovú) a nezávisle od toho, ktorá banka kartu vydala. Bez obáv môžete použiť kartu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro či Diners Club. Niektoré banky vydávajú karty so zablokovanou funkciou online platby, v takom prípade je nutné banku požiadať o odblokovanie.

    Prevádzkovateľ obchodu nemá prístup k číslu Vašej karty ani k iným citlivým údajom. Po uskutočnení platby nezabudnite kliknúť na tlačidlo "Pokračovať", iba tak vieme platbu ihneď zaregistrovať a poslať Vám objednaný produkt.
  • Prostredníctvom služby TatraPay, ktorá je určená výlučne pre klientov Tatra banky. Z pohľadu zákazníka je tento spôsob platby veľmi podobný úhrade cez internet banking - až na to, že všetky potrebé údaje o platbe sú predvyplnené. Po uskutočnení platby nezabudnite kliknúť na tlačidlo "Pokračovať", iba tak vieme platbu ihneď zaregistrovať a poslať Vám objednaný produkt.
  • Na zálohovú faktúru (prevodom na účet). Po odoslaní objednávky Vám automaticky vygenerujeme a emailom pošleme zálohovú faktúru (vytlačiteľný pdf súbor) so všetkými údajmi potrebnými na úhradu. Každý deň kontrolujeme došlé platby a uhradené objednávky bez meškania vybavujeme.

Spôsob dodávky

  • Objednaný vzorový dokument dostanete ihneď po online platbe vo forme odkazu na stiahnutie zasleného emailom. V prípade platby na zálohovú faktúru (prevodom na účet) Vám dokumenty pošleme emailom po pripísaní úhrady na náš účet. Pretože dodávka sa realizuje prostredníctvom emailu, je dôležité zadať správnu a funkčnú e-mailovú adresu. V prípade problémov vieme zakúpený dokument poslať aj náhradným spôsobom, no vzhľadom na nutnosť manuálnej kontroly objednávky a platby to nebude okamžite.
  • Objednávky kníh väčšinou nevybavujeme priamo, ale posúvame ich na spracovanie partnerov - vydavateľovi či predajcovi daného titulu.

Ako získať zľavu

Cenu platnú pre predplatiteľov TRENDU a PROFITU vidíte pri každom produkte, na ktorý sa zľava vzťahuje, pod bežnou cenou. V detaile produktu je uvedená percentuálna výška zľavy a v prípade, že nie ste prihlásení do TREND.sk, aj odkaz na prihlásenie. Typická výška zľavy je 10 %, v niektorých prípadoch 20 %.

Zľavu na vybrané produkty v TRENDmarkete automaticky získava každý predplatiteľ, ktorý:

  • sa zaregistroval na TREND.sk
  • aktivoval si vo svojej registrácii predplatiteľskú zónu a v čase objednávky má aktívne predplatné
  • a nakupuje v TRENDmarkete prihlásený pod svojím loginom a heslom

Prosíme vezmite na vedomie, že zľavu nie je možné priznávať spätne po objednaní produktu. Preto sa pred odoslaním objednávky vo vlastnom záujme presvedčte, či ste prihlásení (vtedy vidíte svoje prihlasovacie meno v záhlaví stránky vpravo od loga TRENDmarketu) a bola Vám bola priznaná zľava.

Všetky potrebné informácie o registrácii a aktivácii predplatiteľskej zóny vrátane kontaktov na pracovníkov TRENDU, ktorí Vám pomôžu s prípadnými problémami, nájdete na odkazoch uvedených vyššie.

Hlavný kontakt - redakcia

Tel.: (02) 32 153 111
Všetky emailové kontakty

Kontakt pre predplatiteľov

Eva Fráterová
Tel.: (02) 3215 3121-2
E-mail: trendpredplatne@newsandmedia.sk

Kontakty pre inzerentov

Všeobecné dopyty: inzercia@newsandmedia.sk

Tomáš Dzurenda, Head of B2B
+421 911 566 457, tomas.dzurenda@newsandmedia.sk

Michal Jaroš, Digital Sales (Key Accounts)
+421 918 914 403, michal.jaros@newsandmedia.sk