Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Test Hyundai Tucson 1,6 benzín: Najpredávanejšie SUV potrebuje naftu

07.02.2019 | Ľuboš Mistrík

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

07.02.2019 | rosma

Pokiaľ si človek kúpi auto vyvinuté a určené primárne do mesta (crossover, alebo SUV) a za pocit vyššej bezpečnosti, vyššieho posedu a parkovania cez obrubníky vďaka vysokému podvozku je ochotný zaplatiť 30.000€, nejaká vysoká spotreba, zhoršené jazdné vlastnosti mimo obce a na diaľnici a ťažkopádnosť pri parkovaní pre neho nie je predsa problém. To nie sú prioritné ukazovatele. Keby chcel úsporné mestské auto na nákupy, jazdu do práce a výlety do okolia s aerodynamickou karosériou a nízkou spotrebou, kúpil by si predsa o polovicu lacnejšie auto typu Kia Rio, alebo väčšiu Kia Ceed . Alebo nie?

07.02.2019 | pinpo

keby chcel primarne usporne auto, tak skor hybrid
a pri tomto tucsone by som vobec nepytal naftu, zvysena vaha na prednu napravu, ovela drahsie auto, skor hybrid k tomu

07.02.2019 | rosma

Ten mastodont by mal mať minimálne 2,0 CRDi a mal by ho vlastniť ideálne človek, čo má príjem aspoň 2.000 € mesačne a vlastní chalupu alebo chatu neďaleko miesta bydliska s nespevnenou cestou. Ale uznávam - predávajú emócie a túžba mať veľké auto pred racionálnou voľbou. Aspoň takíto ľudia zaplatia štátu vysoké DPH a platia vysokú spotrebnú daň z PHM. Takže aj my ostatní máme niečo z ich dobrovoľnej voľby vlastniť žravé ťažké auto.

07.02.2019 | PaloK

Pan Mistrik. Pokial viem, to auto ma elektromagneticku medzinapravovu spojku, ktora ale by-design nie je celkom vhodna na dlhodobe zamknutie. Ten rezim AWD Lock, ci ako to volaju zamyka spojku v rovnakom pomere otacak a vtedy by auto nemalo jazdit rychlo a rozhodne nie do prudkych zakrut, pretoze tam nastava velky rozdiel v rychlostiach naprav. Pise sa to aj v manuali. Ono to auto sa vobec neozvalo, ked ste isli rychlo v tomto rezime?
Vcelku rad by som si pozrel, ako sa vam so zamknutou spojkou darilo ist miernym driftom.

Ten motor je samozrejme uplny nezmysel. Najvacsie prekvapenie ale caka na cloveka, ked sa v autorizaku dozvie cenu prace. Kamarat spravil velmi dobre, ked kupil atmosfericky Sportage a nie preplnany.

07.02.2019 | Ľuboš Mistrík

Dobry den, prekvapivo nie, zapnut AWD lock som skusal aj na rovnej ceste pri vysokej rychlosti a kedze je to "hardverove" tlacidlo (ostane po stlaceni stlacene), tak tento rezim ostal zapnuty. Tiez ma to prekvapilo.

Na snehu je ta situacia trochu ina, drift to urcite nie je, je to skor kontrolovany mierny pretacavy smyk, pocas ktoreho sa auto snazi ist rovno, ale vzhladom na adheziu to nedokaze a tak ide cele vpred, trochu bokom. Ale dokaze to pri vysokej rychlosti.

08.02.2019 | febm

Mam Tento Tucson 1,6 turbo benzin - jazdim cca 1.5 roka najazdených asi 18800 km - mesto 80 percent a 20 medzi mesto.
Mam spotrebu 8,8 litra - tak neviem ake ste mali auto? Jazdim normalne - skor predpisovo.4x4 m,auto mam preto aby som sa dostal domoc - mam k domu celkom neprijemny kopcek cca 50 m. S obycajnym autom proste sa nedalo ten kopcek zvladnut.
S Tucsonom v podstate cisty lad aj ked hrbolaty - bez problemov. Obycajne auto nie 4x4 aj ked posypane dost velky problem - tak 50 na 50 ze som vysiel.

08.02.2019 | bozsky

Podkerepusky? :-D