Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

5 dôvodov, prečo na nové Lamborghini treba čakať roky

05.11.2018 | Martina Kláseková

Diskusia (1 reakcia) Pravidlá diskusie

06.11.2018 | fogy

Neviem prečo si značka zakladá na manuálnej výrobe, ak takáto výroba je najmenej produktívna a najmenej kvalitná preto, lebo okrem kvality komponentov, materiálov a surovín, ktoré do dotvorenia výrobku vstupujú, je najmenej kvalitný ľudský faktor, ktorý závisí od emócií, zdravia a duševnej pohody v akej sa pracovník nachádza, aké je prostredie, možnosť občerstvenia a oddychu počas prestávok a aj od toho, ako sa pracovník na prácu sústredí, aby nebol rozptyľovaný kolegom, ktorý zbytočne veľa rozpráva, čo je niekedy horšie ako hluk na pracovisku. Kto v automobilke robil, vie o tom svoje a ja len fandím tým automobilkám, ktoré vyrábajú rýchle autá, ktoré sú dizajnovo veľmi dobre urobené tak, aby aerodynamika zaručovala nízku spotrebu, nízky hluk, komfort a možnosť nastavenia všetkých parametrov sedadla presne na mieru zákazníka, čo tieto vozidlá Lamborghini nespĺňajú, lebo aj zručnosť pracovníkov pri danej nízkej výrobe v kusoch nie je kvalitná z dôvodu, že nie je ako trénovať zručnosť. Je totiž vedecky dokázané, že ak človek dlhú dobu vyrába ten istý výrobok, prestáva myslieť a robí robotu len preto, že ju robiť musí a to je krok dozadu práve k tvorivému mysleniu, ktoré človeka nabáda rozmýšľať nad tým, ako to urobiť lepšie a dokonalejšie a to sa v praxi robí tak, že sa jednak inovuje pri dostatočnom nasadení počtov kusov, kde sa vytrénuje zručnosť pracovníka, ktorý ak prejde zas na iný výrobok automobilky je to nielen kvantitatívna, ale aj kvalitatívna zmena a potvrdzuje to jeden fakt, že kvalita nikdy nekončí, lebo ak sú zodpovedané všetky doterajšie otázky, na povrch sa dostávajú otázky nové, ktoré treba riešiť a na ktoré netreba len v oblasti kvality odpovedať, ale ich urýchlene zaviesť do praxe tak, aby kvalita výrobkov išla stále hore. Toto mi v článku chýbalo a autor zrejme na vec hľadí z jedného uhla svojho pohľadu, čo je tá najväčšia chyba a chvála tohto výrobku obrovskej ceny, ktorý nemá skoro žiadne úžitkové vlastnosti, pre obyčajného spotrebiteľa ako je motorista, alebo jeho rodina !