Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Hyundai i30 ako trhač asfaltu? N už je plnokrvný hothatch

14.07.2017, 05:00 | jmr | © 2017 News and Media Holding

Hyundai i30 mal v minulej generácii verziu Turbo, ktorá mala vyplniť čas do príchodu športovejšie ladeného modelu N. Nová generácia i30 čakanie ukončuje a prichádza s pravým hothatchom, ktorý nebude výkonom zaostávať.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Hyundai

Nový i30 N bude trochu iný ako slabšie hatchbacky. Bude mať omnoho výraznejšie nárazníky, samozrejme so športovejšími kontúrami. A tiež niekoľko zmien nastane aj na prednej maske chladiča. Predné svetlá dostanú trochu tmavší odtieň.

Do vzorkovníka pribudne nová modrá farba. Presne taká ako mamičky kupujú do výbavy očakávanému synovi. Celkovo i30 N nie je tak agresívna ako niektorí konkurenti. Avšak podvozkovo má byť vynikajúcim hráčom na úzko profilovanom trhu. Veď N v názve má okrem umiestnenia vývojového centra symbolizovať aj šikanu.

Interiér má najväčšiu zmenu vo forme nového volantu. Umožňuje prepínať režimy Eco, Sport a Normal na ľavej strane, či na pravej prepínať priamo režim N. Tiež je na ňom možné zapnúť synchronizáciu otáčok pri podraďovaní.

Hyundai i30 N - výkonnejšia alternatíva ponúkne aj prepínanie ventilu vo výfukuZdroj: Hyundai

Hyundai i30 N ponúkne, aj napriek manuálnej prevodovke, možnosť štartu s Launch Control a v zákrutách sa spolieha na elektronicky ovládaný samosvorný diferenciál, E-LSD. Ten je však až súčasťou balíka Performance Package. Doplnkový balík tiež prináša výfukovú sústavu s ventilom na ovládanie hlasitosti a zvuku.

Hlavným rozdielom i30 N v bežnej špecifikácii a tým, ktorý má Performance Package, bude nastavenie motora. Štandardne má 184 kW (250 k) a 350 Nm. Zrýchlenie na stovku je za 6,4 sekundy a maximum na hodnote 250 km/h. S Performance Package je výkon až 202 kW (275 k). Krútiaci moment zostáva 350 Nm. Zrýchlenie sa skracuje na 6,1 sekundy.

Hyundai i30 N - interiér mení najmä volantZdroj: Hyundai

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Hyundai

Diskusia (0 reakcií)