Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Inzerovať auto nie je len o fotkách z mobilu na parkovisku, niekedy treba šialeného Maxa a lavíny

12.05.2017 | jmr | © 2017 News and Media Holding

Predávanie áut je v dobe internetu naozaj jednoduchá záležitosť. Prihlásiť sa, nahrať fotky, nastaviť parametre a hotovo. Ak je cena správna, tak sa skôr či neskôr niekto nájde. Ale šance sa dajú zvýšiť. Napríklad použitím kvalitnejších fotiek s nápadom, nie iba tak na parkovisku.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy

Suzuki

Ešte viac šťavy ponuke dodá video. Len tiež musí mať nápad, lebo iba také obiehanie s kamerou okolo auta nie je práve zábavné, je to skôr nuda. Navyše, ak natáčajúci nedá zariadenie ani na šírku, ale robí video na výšku. Šialenosť.

Niektoré videá sú jednoducho lepšie. Najlepším príkladom je videoinzerát na Suzuki Vitara z roku 1996, ktorú mal majiteľ 10 rokov. Auto má motor s objemom 1,6 litra, čo je vo videu spolu s výkonom 96 koní (71 kW).

Propagačné video má všetko, dinosaury, púštnu búrku, šialeného Maxa, lavínu, podvodný svet, ale aj vesmírne dobrodružstvá. Vo veľa záberoch vidno počítačovú grafiku, ale takto vymakaný inzerát na obyčajné auto ešte asi nikto nespravil, najmä nie k súkromnému predaju.

V záverečných titulkoch je uvedený aj nástupca, bude ním Jeep Wrangler. O 10 rokov tak možno vznikne ďalšie vynikajúce video.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy Suzuki