Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kupujete nové auto, tak sa neunáhlite (I)

06.10.2011 | Jozef Prosnan

Diskusia (5 reakcií) Pravidlá diskusie

06.10.2011 | M.Karak

len sa chcem spytat autora ci toto je urcene prioritne sukromnym osobam alebo vseobecne, kde mozem zaratat aj firmy lebo potom sa bavime diametralne inak o nakupe noveho auta.

07.10.2011 | temp

moznost: "Teoreticky prichádza do úvahy aj 3. možnosť – mienim uložiť nahonobené eurá"

ci nebude aktualna aj teraz. Ze ak ma niekto nejake uspory, ci nebude aj lepsie si kupit uz teraz to auto (ak samozrejme aj dotycny uvazoval ze najblizsi rok-dva by uz aj kupoval).
ci sa nestane auto predsa len lepsou investiciou v najblizsej dobe ako drzat eurace, rozumej, tie papieriky co rychlo mozu stratit hodnotu ... ?

07.10.2011 | PaloK

To je velmi presna otazka. Ja si myslim, ze v tychto dnoch to ma zmysel, ak cloveku naozaj nie je luto dat tie tisice do kusu olecovych plechov a plastov. Ale treba rozumne vybrat. Ziadne frajerske SUV, limuzina (ktorych cena klesa asi najrychlejsie) alebo sportiak. Alebo ked sportiak, tak skutocny sportiak z Japonska alebo nieco z Nemecka, ale nie tie akoze sportiaky.

07.10.2011 | temp

na druhej strane ... ak by pride nejaky odvar toho co bolo v r. 2008 ... tak by zase nebolo zle pockat - na lepsie ceny aut.
babo raď :)

02.11.2011 | CondorOne

Myslim si, ze tuto temu autor ponal nespravne. V dnesnej dobe ja kazdemu (minimalne skupine ludi, ktora cita Trend urcite) jasne, ze auto nie je investicia ale cista spotreba..... Takze siahodlho sa bavit o tom, ako kupene auto straca na hodnote a zdoraznovat rozdiel k investiciam typu terminovany vklad je mrhanie pismenkami v pripade, ze autor nepovazuje citatelov za uplnych dementov .....

Podme sa radsej bavit o tom, kedy realizovat nakup tejto spotreby.... ci teraz, ci este pockat, co cenove ocakavania v tomto segmente spotreby z hladiska predajcov, vyrobcov a makroekonomov. Ale napriklad sa bavme aj o to, aka regulacia statu z hladiska dani hrozi tomuto segmentu (zdanovanie na zaklade kubatury auta, ako je tomu napriklad v nemecku,....)- preco nemci nejazdia na SUV-ckach.....
Chcelo by to tuto temu ponat trochu sofistikovanejsie namiesto omielanie klise.....