Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najazdila milión míľ, dostala zlatý držiak EČV

14.12.2018, 10:00 | jmr | © 2018 News and Media Holding

Veľký nájazd nie je len doménou taxikárov. V Európe to s ním nie je také jednoduché ako v USA, ale ja tu sa to dá. Avšak za oceánom to ide akosi ľahšie. Veď dva roky dozadu presiahol hranicu miliónu míľ (1,6-milióna km) na Toyote Tundre jej majiteľ v priebehu 8 rokov.

  • Tlačiť
  • 0

Teraz však Hyundai prezentuje ešte extrémnejšiu situáciu. S relatívne obyčajným modelom Elantra spravila jeho majiteľka rovnakú vzdialenosť. To znamená, že ročne dokázala prejsť 200-tisíc míľ, čo je 320-tisíc kilometrov.

Priemerne jej to vychádza na 880 kilometrov každý deň, bez ohľadu na to, či je víkend, alebo sviatok. Majiteľka vraj rada šoféruje, tak sa rozhodla robiť prácu kuriéra. Svoje auto však nechala modifikovať. Výrazne do očí odrie predný ochranný rám, ktorý je skôr doménou terénnych vozidiel, nie malých sedanov a tiež plašičky na zver pod oknom.

Hyundai Elantra - pripomienka veľkého nájazduZdroj: Hyundai

Problémom pri dosiahnutí milióna, či už míľ, alebo kilometrov je, že počítadlá sú stavané na šesťciferné hodnoty. V tomto prípade neprišiel kúzelník, ktorý auto zázračne omladil a poslal do vôd slovenského trhu s ojazdenými vozidlami, ale zásah previedla samotná automobilka.

Staré počítadlo Hyundai vymenil za nové so zlatým logom 1M a tiež vymenil zadný držiak evidenčného čísla za zlatý odkazujúci na dosiahnutý miliónový míľnik. V prezentačnom videu však nie je spomenuté aké servisné zásahy počas tejto vzdialenosti auto potrebovalo.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Hyundai, Hyundai Elantra

Diskusia (0 reakcií)