Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najpredávanejší hot-hatch obhájil Hyundai

30.01.2020, 00:05 | PR

Inzercia | Hyundai i30 N sa stal najpredávanejším hot-hatchom roku 2019 na Slovensku a obhájil tak pozíciu lídra v tomto prestížnom subsegmente športových áut na každý deň.

  • Tlačiť
  • Hyundai i30 N sa stal najpredávanejším hot-hatchom roku 2019 na Slovensku a obhájil tak pozíciu lídra v tomto prestížnom subsegmente športových áut na každý deň
  • V karosárskej verzii hatchback dosiahol Hyundai s i30 N 45 nových registrácií
  • Spolu s i30 Fastback N zaznamenal Hyundai až 85 novoregistrovaných výkonných vozidiel línie N a bol dominantným hráčom s trhovým podielom 51%

Výkonný model Hyundai i30 N sa stal v roku 2019 najpredávanejším vozidlom v prestížnom subsegmente tzv. hot-hatchov. Podľa údajov Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky (ZAP) dosiahol Hyundai 45 registrácií s karosárskou verziou hatchback (i30 N) a 40 registrácií s verziou fastback (i30 Fastback N). Vďaka 85 registrovaným ostrým modelom N kontroloval Hyundai až 51% všetkých predajov vozidiel tohto typu na Slovensku.

N-ká dominujú v prestížnom subsegmente

Hyundai predstavil svoj prvý vysokovýkonný model i30 N koncom roka 2017. Už v prvom kompletnom roku sa stal vďaka 59 registráciám najpredávanejším hot-hatchom na Slovensku, keď v obľúbenosti predstihol etablované modely iných značiek. Dominantnú pozíciu medzi hot-hatchmi si vďaka 45 registráciám udržal aj v roku 2019. Vo februári sa rodina N rozšírila o ďalšiu atraktívnu karosársku verziu. K hatchbacku sa pridal elegantný Fastback N, ktorý zaznamenal 40 registrácií.

„Pokračujúci úspech modelov N v roku 2019 potvrdil, že Hyundai vyrobil jedno fantastické športové auto na každý deň, ktoré si Slováci obľúbili od prvej chvíle. Veľmi si vážime dôveru našich zákazníkov a ďakujeme im, že sa aj v uplynulom roku rozhodli pre naše N-ká,“ hovorí o dosiahnutých výsledkoch Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Slovensko.   

Akcie pre majiteľov N sa tešia obľube

Importér značky Hyundai na Slovensku komunitu majiteľov modelov N podporuje aj vo forme zážitkových podujatí. V spolupráci s nimi zorganizoval už dva ročníky tzv. N-Track Day na Slovakia Ringu. Okrem jázd na trati mali možnosť získať cenné šoférske rady od úspešného slovenského automobilového pretekára a ambasádora Hyundai N Maťa Homolu, vyskúšať si jazdu na trati pod dohľadom profesionálnych inštruktorov a zoznámiť sa s horúcimi novinkami zo sveta N. V roku 2018 na akcii Hyundai v premiére predstavil ostrým N-kom inšpirovaný model i30 N Line a v roku 2019 malo vyše 50 majiteľov vozidiel N medzi prvými na svete možnosť obdivovať i30 N Project C z limitovanej 600-kusovej edície.

  • Tlačiť

Tagy PR články