Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nová Škoda Octavia je väčšia a má plug-in hybrid

12.11.2019 | jmr

Diskusia (13 reakcií) Pravidlá diskusie

12.11.2019 | Morris

zasa dlhšie auto, s ktorým sa bude parkovať v meste horšie. Pritom to vôbec nebolo treba. Potom sa čudujú, že ľudia kupujú SUV.

Čo ma štve je to, že celá vw group prestali dávať DSG ku litrovým tsi. Vie niekto prečo?

12.11.2019 | citatelTrendu

Súhlas, mne by sa nová octavka už ani dĺžkou nezmestila do garáže. K čomu to je dobrí neviem. V každom prípade neviem čo na škodovkách ľudia vidia, za každú drobnosť príplatok. Mám japonca a v strednej výbave všetko čo potrebujem (jedine som si dokúpila park. kameru z aliexpres za 10 €, v aut. servise to namontovali za pár drobných kvôli záruke a som vysmiata, má to všetko). V škodovke by ma táto výbava vyšla na 25 ak nie 28-tisíc, takto to mám za 20. Auto je nevýhodná kúpa, netreba doň dávať premrštené sumy.

12.11.2019 | Kiskáčik

Pani, stačí naučiť sa parkovať a žiadnu kameru nepotrebujete, stačia zrkadlá. Jediná výbava, ktorú ja potrebujem je automatická klíma, dažďový senzor a kožený interiér. Ostatným vodičom by som ešte doporučil automatické nastavenie uhla stretávacích svetiel v závislosti od zaťaženia, lebo to manuálne kolečko nikto ani nevie na čo je a potom oslepujú ostatných.

12.11.2019 | citatelTrendu

To je individuálne. Ja na kameru nedám dopustiť, akonáhle si na ňu zvyknete už bez nej neviete žiť:-) Hlavne pri mojej malej garáži. Rovnako návykové je napr. v zime ohrievanie sedadiel a volantu, za to by som v škodovke zaplatila majland. Mám kalkulačku v hlave, škodovka je predražená.

12.11.2019 | citatelTrendu

PS: A automat. Kto to raz vyskpša už manuál nechce,

13.11.2019 | didinko

Áno, kožený interiér je výborná vec, teda len pokiaľ ti robí radosť si v horúcom lete opekať vajcia na rozhorúčenom sedadle. A dažďový senzor? To vážne? Ja na cúvaciu kameru nedám dopustiť (a to už mám nejaké roky, a čo-to odšoférované a odcúvané).

13.11.2019 | Morris

bezova koza nie je o nic horucejsia ako textil a este som nevidel textilne sedacky s ventilovanim.

12.11.2019 | PaloK

Mám auto strednej triedy, dlhé 4775mm a nie je problém s tým parkovať na štandardných parkovacích miestach.

Veľkým prínosom je nárast šírky, pretože to znamená, že vnútri to konečne bude aspoň do šírky komfortné auto. Krátky rázvor znamená veľmi málo miesta vpredu aj vzdau.

Tie údaje o objeme batožin. priestoru sú už nechutné. Komu to na čo je? Namiesto obludne veľkého kufra, ktorý je väčšinu času prázdny mali spraviť dlhší rázvor, aby konečne bolo vzadu viac miesta pre posádku.
A zase to bude mať normálnu nápravu až od nejakej super silnej motorizácie?

12.11.2019 | Morris

Čo sú to štandardné parkovacie miesta, keď v Starom meste pribúdajú zóny bez boxov...len vyznačenie začiatku a konca vyhradenej zóny. Často sa mi stane, že miesto voľné je, ale nezmestím sa do neho.

12.11.2019 | Vauban

no kedze to ma stredovy tunel ako prasa tak si tam zase traja moc neposedia

12.11.2019 | didinko

Pri dnešnej výbave (park. senzory, kamera, park. asistent), sa ti veľké auto parkuje omnoho ľahšie, ako kedysi s Felíciou.

12.11.2019 | Morris

ale vybavu, aby som 4.7m auto zaparkoval do 4,7m miesta zatial nepredavaju.

12.11.2019 | Jaro Polakovič

Ochcavka je stale skareda. Tie predne svetla su fest hnusne.