Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Predaje Citroënu zlepšil vlani aj slovenský trh

23.01.2020, 12:30 | rž

Citroënu sa vlani na Slovensku darilo. V predaji rástla medziročne takmer dvojciferným tempom, čo znamenalo o zhruba štyristoštyridsať zákazníkov viac.

  • Tlačiť
  • 0

Automobilka predala takmer 5500 áut. Zároveň jej predaj predbehol aj rast celoslovenského trhu, ktorý oproti roku 2018 vzrástol o 2,7 percenta. Vyplýva to zo štatistík registrácií nových vozidiel podľa Združenia automobilového priemyslu.

Neprehliadnite

Stabilné SUV

Na súčasné slovenské pomery ide o celkom dobré výsledky. Predaj vozidiel je napríklad v Európe spomalený. Značka Citroën pritom v roku 2019 dosiahla na Slovensku historicky najlepšie predaje za uplynulých osem rokov.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Citroën, predaj áut, vozidlo

Diskusia (0 reakcií)