Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Suzuki už ponúka model Jimny aj na Slovensku. Pozrite si cenu

01.08.2019 | jmr

Diskusia (13 reakcií) Pravidlá diskusie

01.08.2019 | martin33

Idealne auto do mesta na nase cesty. Na autosalone som sa k nemu asi 3x vratil, je to sice prakticky len 2 miestne auto, lebo zadne sedadla uz pri nalozeni beznej batoziny musia byt sklopene, co mne osobne ale nevadi.

01.08.2019 | milan_k

ako hodnotis vnutrajsok kabiny ? ja som videl len fotky a pride mi to dost spartanske, vhodne ako pracovne auto do terenu alebo na caste vyjazdy mimo spevnenu vozovku. Nieco ako Gator od John Deere.

01.08.2019 | martin33

Vsak spartanske prostredie je idealne, aspon clovek nie je pri soferovani rozptylovany a lahko sa to cisti.

01.08.2019 | oko

SpeedMatch umožňuje obsluhe prednastaviť maximálnu rýchlosť. Táto funkcia je ideálna pre aplikácie vyžadujúce nastavenie rýchlosti napríklad pri prevzdušňovaní trávnika alebo pri postreku a plno ďalších užitočných funkcií. S traktorom môžete budovať, kosiť, kopať, obrábať od východu do západu slnka a to všetko v jeden deň práce. Otvorený priestor obsluhy alebo temperovaná kabína pre produktivitu po celý rok a jednoducho navrhnuté ovládacie prvky a ergonomické sedadlo, ktoré je stále príjemné aj po celodennej práci. Traktor je vybavený vyhrievanou a klimatizovanou kabínou ktorá je dostatočne priestranná a veľmi dobre vybavená čalúneným sedadlom deluxe a s veľkými dverami a integrovaným pracovným osvetlením a predným stieračom.

01.08.2019 | bozsky

ta spotreba je hrozna. mam Ignisa a plne nalozeny (cez 200kg zivej vahy, plny kufor, na streche 400l truhla + sanky) dal BA - Vysoke Tatry v zime za 6,25l/100km pri dialnicnej 120kmh. bezne to jazdi pod 5l/100km aj s klimou.

je mi jasne, ze toto je trosku iny koncept auta, ale ocakaval som tak do 7l/100km spotrebu.

01.08.2019 | VGS

Skoda tej spotreby, inak to vyzerá veľmi zaujímavo.

02.08.2019 | PaloK

Kriste, co sa vam nepaci na tej spotrebe? Je to permanentan 4kolka, ktora v terene schova vsetky obtlstle predrazene traktory z Nemecka. Ma to pozdlzne ulozeny motor, riadny diferencial, normalny interier a len potrebne veci.

02.08.2019 | Roman Kanala

Má to 5-stupňovú prevodovku s redukciou do terénu a uzávierkou diferenciálu. Brátislavák autor to nepovažoval za nutné spomenúť. A je to ľahký fúrik, ktorý vylezie na kopec aj v snehu.

02.08.2019 | bozsky

3tonova expedicna Toyota LC78 s 4.2l v6 dieslom, technologicky 80. roky, mala spotrebu okolo 12l/100km a to je v porovnani s tymto prditkom brutalny rozdiel. ano, diesel, ale cez 300mm svetlej vysky, drapaky na diskoch, cize s obutim na cestu by to slo niekam medzi 10 a 11l/100km.

02.08.2019 | martin33

Tu je maly atmosfericky benzinovy motor, ktory musi byt kvoli vykonu a aj krutiacemu momentu tlaceny kratkymi prevodmi do otacok. Permanentny pohon 4x4, vysoka svetla vyska a celkovo dost blba aerodynamika zvysuje spotrebu hlavne pri vyssich rychlostiach, co navysuje aj priemernu spotrebu.
V meste bude spotreba mozno aj menej ako 7l/100km. Na dialnici (kvoli aerodynamike) kludne aj 10l/100km. Toto nie je auto, ktore sa bude pouzivat na dlhe dialnicne presuny, vacsinu casu stravi v terene (pripadne v meste, ak si ho niekto kupi kvoli image) teda ta spotreba pri jeho typickom vyuzivani nebude problem.

05.08.2019 | oko

v akom terene? jediny legalne dostupny teren su - ako tu uz niekto pisal - (nielen) bratislavske cesty.
a zachranari, lesnici a pytliaci maju uplne ine auta.

05.08.2019 | bozsky

tak mas este specialne akcie, kde sa da vysantit.
a Cierna Hora nie je tak daleko, tam sa este da :-)

06.08.2019 | martin33

Polna cesta smerujuca k chate by sa uz za "teren" povazovat dala.