Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: Eva Babitzová

Ide o poctivosť. S ňou príde aj zisk

05.10.2006 | TREND

Ide o poctivosť. S ňou príde aj zisk (Názor)

Názor | Naozaj úspešné projekty, ktoré na trhu prežijú a rastú, majú v svojom jadre inú hodnotu a až jej úspech prináša zisk 1

02.10.2006 | Ekonomika

Golden Drum 2003: Klient sa pozerá

23.10.2003 | TREND

Joakim Jonason: Za každým úspechom je trochu rizika

31.10.2002 | TREND

MML `99: Zhoršuje sa čítanosť tlače

16.02.2000 | TREND

Televíznej reklame dominujú na Slovensku nadnárodní klienti, rozhlasovej a tlačovej domáci

09.02.2000 | TREND

Nový zákon o reklame bude riešiť aj nedostatky toho súčasného

02.02.2000 | TREND

Billboardy sa od diaľnic a medzinárodných cestných ťahov odstraňujú len postupne

26.01.2000 | TREND

Reklamný trh v roku 1999 stagnoval

19.01.2000 | TREND

Najväčším zadávateľom reklamy na Slovensku bol vlani Procter Gamble

19.01.2000 | TREND

Epica 99 - slovenská reklama medzi finalistami

12.01.2000 | TREND

Rok 2000 v slovenskej reklame - stagnujúci trh a nový zákon

05.01.2000 | TREND