Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: vld

Louis Vuitton je najcennejší

Podľa európskeho rebríčka hodnoty značiek sa výrazne prepadla Nokia

19.10.2011 | TREND

Pokles v monitoringu väčší ako reálny

Podľa cenníkových cien výdavky na reklamu vlani klesli takmer o štvrtinu, reálne približne o päť percent

08.06.2011 | TREND

Britské značky v slovenskom Tescu

Maloobchodný reťazec zaradil do sortimentu známe výrobky s britskými brandmi. Výrobcu to neteší

04.05.2011 | TREND

Zmena v Palace Cinemas

Kino multiplexy v strednej Európe kupuje Cinema City

26.01.2011 | TREND

Rozdielne pohľady

Americkí inzerenti nezdieľajú v plnej miere optimizmus agentúr

19.01.2011 | TREND