Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: Juraj Salapa

Éra emailu sa končí, zabíja ho informačný smog

Éra emailu sa končí, zabíja ho informačný smog

Množstvo softvérov potrebných na prácu v budúcnosti nahradí jeden Program s veľkým P 7

02.10.2016 | TREND

Koniec ľudskej práce

Koniec ľudskej práce

Viaceré vynálezy spomalili nárast pracovných miest, budú však vznikať nové pozície

24.06.2015 | TREND

Dáta z online zoznamiek sa stanú verejným tajomstvom

Dáta z online zoznamiek sa stanú verejným tajomstvom

Firmy, ktoré majú pod kontrolou osobné informácie ľudí, môžu ponúkať služby, ktoré až doteraz neexistovali

10.06.2015 | TREND

Gatesovo proroctvo

Gatesovo proroctvo

Nové technológie umožňujú odstránenie prebytočných sprostredkovateľských článkov

14.01.2015 | TREND

Éra značiek sa končí. Prichádza tretia priemyselná revolúcia

Éra značiek sa končí. Prichádza tretia priemyselná revolúcia

Digitálne technológie stavajú doteraz úspešné biznis modely na hlavu

29.10.2014 | TREND

Nastal koniec Harvardu? Nájdete v TRENDE

Nastal koniec Harvardu?

Ako technologický vývoj vplýva na západné univerzity 2

07.08.2014 | TREND