Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: Fedor Blaščák

Príbeh dvoch percent

Dohoda neziskového sektora so štátom, ktorá umožňuje firmám z dvoch percent spolumanažovať verejné financie, je svetový unikát

11.12.2013 | TREND

Ľudia bez domova mali svetový deň

Ľudia bez domova mali svetový deň

21. novembra 2013 bude podujatie „Noc vonku“ – kažýdý si môže vyskúšať, aké to je prespať vonku bez strechy nad hlavou

14.10.2013 | Monitoring

Čakanie na koncepciu

Čakanie na koncepciu

Štruktúra absolventov odborných škôl na Slovensku je totálne "mimo výseč" reality

30.04.2012 | Články

Čakanie na koncepciu

30.04.2012 | Magazín

Skutočnosť ako umenie

Umelci dokážu premeniť predstavy na skutočnosť spôsobom, ktorý vie sprostredkovať situáciu či moment tak, že sa z nich stane niečo výnimočné. Áno, umenie. Reprodukovaný záber slovenského fotografa Martina Kollára z jeho aktuálnej izraelskej série je tiež tento prípad

07.03.2012 | TREND

Komu vďačiť za rast

Komu vďačiť za rast

19.04.2011 | Články

Spor o čistú filantropiu

Spor o čistú filantropiu

25.03.2011 | Články

Mafia neschopných v slovenskej vede

Zdravie spoločnosti závisí aj od zdravia jej univerzít, tvrdia v rozhovore vedci Ladislav Kováč a Jozef Nosek 3

06.12.2010 | Ekonomika

F. Gahér: Firmy kašlú na školu

Podľa rektora UK päť rokov štúdia povie o uchádzačovi o prácu viac ako pohovor 7

08.12.2009 | Ekonomika

Ako to vyzerá, keď sa veda robí naozaj

Ladislav Kvasz: Na Slovensku sú ľudia, ktorí robia skutočnú vedu. Problém je ich množstvo 1

07.12.2008 | Ekonomika

Od uzavretosti po otvorenosť je dlhá cesta

04.12.2008 | TREND