Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: BARBORA ŽIAČIKOVÁ

Banská Štiavnica plná masiek

27.02.2002 | TREND

Ergo poslalo na slovenské mestá Uragán

07.11.2001 | TREND

Sanatórium Medius otváralo nové priestory

04.07.2001 | TREND

Triangel: Dvojnásobné výsledky pri polovičných nákladoch na reklamu

27.06.2001 | TREND

Coca-Cola: Promo pre mladých nesmie uraziť gazdinky

27.06.2001 | TREND

Corgoň omladol, prekročil hranice rodného kraja a viac sa predáva

27.06.2001 | TREND

S Easy získali bonus všetci traja operátori

27.06.2001 | TREND

Recept na budovanie značky a efektívnu reklamu si vyžaduje mnoho ingrediencií

27.06.2001 | TREND

Marketingové konferencie TRENDU sú viac ako len súboj názorov

20.06.2001 | TREND

Squashový odšťavovač finančníkov

13.06.2001 | TREND

Reklamná brandža sa hanbí za zhrdzavené klince

23.05.2001 | TREND

Slovenská reklama má šancu predávať v zahraničí

04.04.2001 | TREND