Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: Vladimíra Orgoňová (vld)

Joj mala vlani dosiaľ najvyššie tržby, prevádzkový zisk celej skupiny sa znížil

Joj mala vlani dosiaľ najvyššie tržby, prevádzkový zisk celej skupiny sa znížil

Skupinu potiahol tentoraz slovenský trh, najviac zarobila opäť v Česku

11.07.2019 | Televízia

Väčšina spoločností si udržala rast aj vlani

Väčšina spoločností si udržala rast aj vlani

Firmy sektora automotive zvýšili vlani tržby o tri miliardy, na vyše 26 miliárd eur. Samotný Volkswagen k tomu prispel 40 percentami

26.06.2019 | TREND

Core4 už nemá väzby na Unimediu. Agentúra zmenila vlastníkov aj názov

Core4 už nemá väzby na Unimediu. Agentúra zmenila vlastníkov aj názov

Vladimír Vokaľ a Miroslav Murgaš pribrali k sebe dvojicu zamestnancov ako majitelia novej značky C4 / Evolve

21.06.2019 | Marketing

Výrazný rast digitálnej reklamy sa po rokoch zastaví, predpovedá Magna

Výrazný rast digitálnej reklamy sa po rokoch zastaví, predpovedá Magna

Výdavky do televízií zostávajú odolné na úkor tradičných médií, ktoré zaznamenávajú dramatické straty

17.06.2019 | Internet

Jednoduchší a lacnejší: Golf ako rodinná hra aj na Slovensku

Jednoduchší a lacnejší: Golf ako rodinná hra aj na Slovensku

Zmeny pravidiel v golfe urýchlia hru a umožnia ľahší prístup k hráčskym povoleniam

25.05.2019 | TREND

O Zlatý klinec tento rok zabojuje rekordný počet prác

O Zlatý klinec tento rok zabojuje rekordný počet prác

Shortlisty a víťazi reklamnej súťaže kreativity budú známi 30. a 31. mája

17.05.2019 | Marketing

Pivo sa dá variť všade. Aj v oblakoch

Pivo sa dá variť všade. Aj v oblakoch

Najvyšší rakúsky pivovar je v nadmorskej výške 1 670 metrov

14.05.2019 | Aktuality

Televízia spustila nákupy produktov cez obrazovku. Stačí mobil v ruke

Televízia spustila nákupy produktov cez obrazovku. Stačí mobil v ruke

NBCU dúfa, že interaktívna forma pritiahne aj značky, ktoré v minulosti nemuseli inzerovať v televízii

07.05.2019 | Marketing

Ako sa vlani darilo slovenským mediálkam? Pozrite si rebríček a tržby

Ako sa vlani darilo slovenským mediálkam? Pozrite si rebríček a tržby

Medziročne rástol trh podľa odhadu najväčších hráčov o päť percent, lídrom zostala Unimedia

12.04.2019 | Marketing

Počet reklám v slovenských televíziách narástol za tri roky o 40 percent

Počet reklám v slovenských televíziách narástol za tri roky o 40 percent

Výdavky do médií u nás rástli vlani najrýchlejšie od roku 2008, dosiahli hodnotu 2,1 miliardy eur 1

21.03.2019 | Marketing

IAB: Vydavateľom vlani narástli príjmy z online reklamy o 18 percent

IAB: Vydavateľom vlani narástli príjmy z online reklamy o 18 percent

Ťahúňom bol druhý polrok, pritieklo viac peňazí od štátu, ako aj z predvianočných kampaní

05.03.2019 | Internet

Fiat z Lidla? Reťazec pridal do sortimentu autá

Fiat z Lidla? Reťazec pridal do sortimentu autá

Akcia je obmedzená do konca apríla a prenájom sa týka tisícky vozidiel 1

05.02.2019 | Marketing