Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: Konštantín Čikovský

Mrzí ma, čo sa tam deje

25.01.2007 | TREND

Miroslav Kollár: Mrzí ma, čo sa tam deje

Predsedom Rady STV bol Miroslav Kollár dva roky, z funkcie odstúpil sám tento mesiac. Médiám a ich fungovaniu na Slovensku sa venuje v podstate 15 rokov. Momentálne hovorí najčastejšie o digitalizácii. 5

24.01.2007 | Televízia

Henrich Krejča odchádza z postu šéfa spravodajstva Markízy

Henrich KrejčaŠéfredaktor spravodajstva TV Markíza Henrich Krejča odchádza koncom februára na neplatené voľno. "Odchádzam na cestu naprieč Afrikou," potvrdil pre Mediálne.sk.

17.01.2007 | Televízia

Peter Celec už nebude šéfredaktorom Aktuálne.sk

Ľubor Kyselý. Novým šéfredaktorom spravodajského portálu Aktuálne.sk sa stane Ľubor Kyselý. 2

03.01.2007 | Internet

Rok kriku a kompromisov

Slovensko bude aj na konci roka 2007 dobré miesto na podnikanie. Ale zmeny budú k horšiemu

01.01.2007 | Ekonomika

Rok kriku a kompromisov

21.12.2006 | TREND

Václav Mika: Udržanie si pozície lídra je ťažká ambícia

Markízu už takmer rok vedie Václav Mika a jeho manažment. Bývalý šéf rádia Expres tvrdí, že televízia má za sebou dobrý rok, na druhej strane vie, že jej súčasná pozícia nie je dlhodobo udržateľná. 4

06.12.2006 | Televízia

Internet si s klasickými modelmi nevystačí

K nakupovaniu kľúčových slov sa pridali investície do optimalizácie stránok a hľadajú sa možnosti komunikácie v komunitách

30.11.2006 | Podnikanie

Medzi planým poplachom a kŕčom

Dôvody, prečo robiť všetko po starom, sú vnútri marketingovej brandže

30.11.2006 | Podnikanie

Kríza marketingovej komunikácie

Čo sa stane, ak podomový obchodník svojho klienta oklame? Na kredite ubudne všetkým obchodníkom. Čo sa stane, keď počet podomových obchodníkov za krátky čas rýchlo narastie? Ľudia prestanú otvárať dvere.

30.11.2006 | Podnikanie

Marketing pred zmenami: Internet si s klasickými modelmi nevystačí

30.11.2006 | TREND

Marketing pred zmenami: Kríza marketingovej komunikácie

30.11.2006 | TREND