Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Autor: Ján Košturiak

Riadenie firmy je ako pasenie mačiek v silnej búrke

10.12.2014 | TREND

Hra na istotu je dnes najväčšie riziko

Hra na istotu je dnes najväčšie riziko

Metóda pokusu a omylu vedie v súčasnom chaotickom svete k cieľu rýchlejšie ako systematické plánovanie

10.09.2014 | TREND

Moderný manažment? Ako za socíku

Moderný manažment? Ako za socíku

Vrcholoví manažéri by mali pracovať na nových biznisoch a inovačných projektoch. A nie hľadať rezervy a nadbytočných ľudí

06.08.2014 | TREND

Sloboda v podniku

Sloboda v podniku

Keď vo firme prevláda zarábanie peňazí nad radosťou z práce, je to znak jej neslobody

02.07.2014 | TREND

Keď sa produktom stáva podnikateľský model

Keď sa produktom stáva podnikateľský model

Ľudský život menia inovácie a nové biznis modely viac ako akékoľvek voľby

25.06.2014 | TREND

Milujem svoju firmu Nájdete v TRENDE

Milujem svoju firmu

Je pochabosť pochovať vlastnú firmu len preto, že človek drží opraty do poslednej chvíle

05.04.2014 | TREND

Ako ísť vlastnou cestou Nájdete v TRENDE

Ako ísť vlastnou cestou

Výkonnosť, vášeň a výnimočnosť sú tri podstatné vlastnosti pre ľudí a firmy, ktorí chcú byť úspešní

09.03.2014 | TREND

Štyri stupne podnikania

Keď sa rozhodujeme o spôsobe podnikania, potrebujeme sa pýtať aj na zmysel a poslanie toho, čo chceme robiť

05.02.2014 | TREND

Život potom, život teraz

K problémom dochádza vtedy, ak to, čo robíme, neprispieva k tomu, čo je v našom živote dôležité

08.01.2014 | TREND

Keď ani nevieme, čo nevieme

Keď ani nevieme, čo nevieme

Prečo nás to najdôležitejšie pre život a podnikanie nikto nenaučil?

18.12.2013 | TREND

Každý môže objaviť svoje povolanie Nájdete v TRENDE

Každý môže objaviť svoje povolanie

Vstupujeme do sveta, kde nám prácu nikto nedá a budeme si ju musieť vytvoriť sami 4

30.11.2013 | TREND

Sila jednoduchosti

Je obrovský sortiment výrobkov zámer alebo neschopnosť obchodníkov a marketingu analyzovať, čo chcú zákazníci

16.10.2013 | TREND