Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako sa točí biznis v olympijských kruhoch pod rukami Antona Siekela

27.02.2019, 19:30 | Ján Kováč | © 2019 News and Media Holding

Tržby Slovenského olympijského a športového výboru (SOŠV) každým rokom rastú. Tak, ako iné športové organizácie, aj SOŠV dokáže získať od partnerov viac peňazí. Tí očakávajú, že sa zlepší prezentácia ich značiek počas olympiád.

  • Tlačiť
  • 4

Prezident olympijského výboru Anton Siekel sa stavia do pozície lídra slovenského športu a je čoraz vplyvnejší. TREND si preto vo svojom aktuálnom vydaní posvietil na milionárov biznis i na jeho vzťahy s ľuďmi z prostredia SNS, s ktorou je spájaný. A tiež na to, ako sa olympijskému výboru ekonomicky darí. „Vraj to robím kvôli biznisu. Biznis som tu však žiadny nenašiel,“ uvádza v rozhovore pre TREND A. Siekel. Rozoberá v ňom predovšetkým svoj plán obnovy športovísk, na ktoré chce získať peniaze od štátu.

Neprehliadnite

Dobrou správou je, že Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) má k dispozícii čoraz viac peňazí. Jeho dcérska akciovka Slovenská olympijská marketingová dosahovala do roku 2014 tržby na úrovni približne jedného milióna eur. Od roku 2015 rastú a v roku 2017 presiahli 1,6 milióna eur.

A. Siekel vraví, že nárast tržieb je ešte výraznejší, ak sa berú do úvahy

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 4

Tagy marketing, olympiáda, šport