Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Babiš: Česko neprijme ani jednu sýrsku sirotu, pretože „majú aj vlastné“

15.09.2018 | TASR

Diskusia (22 reakcií) Pravidlá diskusie

15.09.2018 | James T. Kirk

Pôvodne vznikla EÚ kvôli zjednodušeniu obchodovania medzi členskými štátmi, pohybu pracovnej sily atď. Teraz sa zmenila EÚ na despotickú organizáciu, ktorá určuje kto má čo jesť, kedy spať, koľko dýchať a koľko musí nakŕmiť darmožráčov z Afriky a blízkeho východu. Taká únia je nám na ..píp.. .

16.09.2018 | jannys

Otázka času, kedy sa rozpadne...

16.09.2018 | Brunteles

V Sýrii zahynulo cez 350000 ľudí. Považuješ konkrétne 50 sirôt za "darmožráčov z Afriky a blízkeho východu"?

16.09.2018 | citatelTrendu

Áno, považujem,. Moje dane radšej nech idú na 50 slovenských sirôt. ich rodičia tu tvorili hodnoty, platili dane a žili v súlade v históriou a kultúrou.

EÚ, ak sa má udržať, musí sa vrátiť k vlastným pravidlám, zákonom čo prijali štáty vstupujúce do zväzku EÚ. Právo na azyl, vracanie migrantov do krajiny 1. stupu ale aj Maastrichtské kritériá majú svoj zmysel a treba sa ich držať. Iba tak bude EÚ silná.

A čo sa týka migrantov, tých treba vracať do 1. krajiny, kde prekročili schengenskú hranicu, bez milosti. Právo na azyl preverovať ešte pred vstupom do Schengenu a ekonomicky pomáhať krajinám kde je vojna či hlad. Nevidím "humanitu" v tom, že Merkel-zradkyňa vyzbiera z Afriky vyštudovaných ľudí a nepotrebných posunie iným kolóniám (Slovensko a spol).

Brunteles - vieš o tom že Afrika má 1,216 miliárd obyvateľstva? Kde ic podľa teba asi tak dáme? A do roku 2100 ich bude 4 miliardy!!!!!!!!!!!! Mysli chlape!

16.09.2018 | xXx-fivestar-xXx

++

16.09.2018 | Brunteles

Ty spleties jedno s druhým a máš pocit, že si to trafil....
Máš pravdu, že treba dodržiavať pravidlá. Samozrejme súhlasím. Treba rovnako chrániť európsku kultúru a hodnoty. Ekonomickych migrantov treba riešiť bez kompromisov. Dublinske pravidlá neboli zjavne pripravované na taký nájazd aký Európa zažíva. Je fikcia si myslieť, že jedna krajina môže reálne zvládnuť nápor státisícov migrantov. Čo by robilo Slovensko ak by na Ukrajine vypukla vojna a iba 2% populácie by ušlo na Slovensko. Cca 800000 ľudí. A ako prvá krajina schengenu by sme sa mali postarať. Povedal by si "čitateľ trendu" z Talianska. Zvládli by sme to? Ťažko. Krajiny EU si preto musia pomáhať. Nemyslím tym bezducho prerozdeľovať. Ale ani sa tváriť, že sa nás to netýka.
Súčasťou európskej kultúry je aj pomoc druhým. Preto ja 50 deti - sirôt - za darmožráčov nepovažujem. Tie nie sú žiadnymi ekonomickými migrantmi.
Zjavne v tom máš hokej a preto splietas o Afrike. Šíris primitívne hrozby o miliardách Africanov na hraniciach EU. Ty mysli!

16.09.2018 | citatelTrendu

Veď o tomto to presne Brunteles je. Ak by bola vojna na Ukrajine, sme 1. krajina v Schengene, takže sme povinní im pomôcť (rovnako Poľsko a Maďarsko). Aj to len ženám a deťom. Muži nech o svoju krajinu bojujú. Alebo podľa tvojej logiky do Sýrie a ďalších krajín máme poslať našich mužov aby bojovali o ich krajinu??? Tí mladí chlapi s ajfónmi sú vojnoví dezertéri, majú bojovať o svoju vlasť!

A k miliardám z Afriky, bude ti stačiť zdroj wikipedia? Alebo chceš radšej Sputnika:-)
http://obyvatelstvo...

takže nie, žiadnych "len" 50 detských migrantov zo Sýrie, platia pravidlá, treba ich dodržiavať. Práve tento bordel a obcháídzanie pravidiel spôsobili migračnú krízu v Európe. Ak by sa zásadne dodržiavali pravidlá, dávno by bolo po kríze, pretože by pochopili že ich tu žiadny raj nečaká.




16.09.2018 | shaggy

Toto je krásne.
Keď ja nechcem platiť svoje dane štátu a nechcem, aby z toho boli platené výstrelky darmožráčov, ako je napr. citatelTrendu, tak som za bezcitného kapitalistu.
Ale keď sociálne cítiaci napíše, že tie deti sú darmožráči, tak ho ešte všetci pochvália.

Nie, nechcem platiť dane a nechcem, aby sa z nich čokoľvek platilo utečencom.
Ale keď už mi tie dane niekto ukradol, tak nemám najmenší problém s tým, že sa z toho dá pár tisíc deťom. Hlavne keď aj my máme tak trochu krv na rukách ich rodičov (tým, že podporujeme jednu, alebo druhú cudziu mocnosť v týchto konfliktoch).

16.09.2018 | enko

hanba vam vsetkym co odmietate deti a zaroven zabudate ze nedavno pomaly v kazdej rodine bol niekto kto nacierno pracoval v zapadnych statoch - boli sme rovnaki ekonomicki utecenci, lenze tu nam teraz idu aj ludia ktori su postihnuti vojnou, my sme tu vojnu nemali, kto su vlastne "nase siroty"?? su to tie deti o ktore stat dlhe roky nezakopne, a teraz ked sa to hodi tak jedna spina politicka si ich berie ako argument? co ine vsak cakat z ust STB-aka

17.09.2018 | citatelTrendu

Čo sa nám tu vyrojili slniečkári? Tie decká majú kde byť (v azylovom tábore buď to v Afrike alebo v krajine, kde ako prvé prekročia hranice Schengenu). A koľkože tam je "detí" v reálnom veku 20+?

A nehanbím sa, ja ani nik z mojej širokej rodiny nepracoval načierno na Západe, nie sme ani sme neboli socky, platím si tu všetky dane a odvody a za to žiadam, aby táto krajina dodržiavala tiež zákony EÚ. Tie som už menovala. Chcem len dodržiavanie pravidiel a nie "humanitu" podľa nikým nevolených sln ičkárov (mimochodom, Merkelová nemala so žiadnym štátnikom odkomunikovanú pozvánku pre migrantov, bola to jej sólo akcia).

Minulé generácie našich starých rodičov, prarodičov nám tu nechali bezpečnú krajinu s našou históriou a kultúrou, neraz o ňu museli tvrdo bojovať. Našou povinnosťou je tiež túto krajinu nechať bezpečnú našim deťom a ďalším generáciám. Chceš snáď tvrdiť že sa všetky minulé generácie mýlili a máme sem vpustiť hromadne tlupu inovercov? Používaj zdravý rozum a mysli v dlhodobom kontexte.

https://www.youtube...
https://www.youtube...

17.09.2018 | chr

Brunteles a enko majú 100% pravdu. Na Zlodejsku máme na to krásne porekadlo . " Zabudol vôl , že teľatom bol" . Je to smutné , keď taky ako Shaggy alebo Citatel trendu nevidia ako funguje realny svet . Celý ich svet sa zúžil , len na vlastné prachy a pohodlie . Svoju ľudskosť zabili pocitom nadradenosti , kde empatia a ľudskosť nemá miesto , lebo ju vytesnil mamon. A strach , že o ne prídu . Chcú ich mať natrvalo . Zabudli , že aj my sme len ekonomický migranti. Ich svet je zúžený len na ich osobnú genialitu , ktorá by pri charite zanikla. Je smutné , keď hranol nám na zlodejsku stále tvrdil , že žiadnych migrantov nezoberieme v žiadnom prípade a v Bruseli hovoril celkom opačne . A samozrejme na zlodejsku máme migrantov , ale to už nikto nerieši , lebo hranol povedal nie. Mali by ste sa pozrieť okolo seba . Svet nie ste len vy a vaše prachy. Vaše životné heslo " po mne potopa " je na zlodejsku veľmi rozšírené. Je to škoda . Zahadzujeme aj poslednú možnosť , že vieme podporiť spoločnú vec a vyriešiť ju . To ako sa mograntská kríza vyvíjala a ako ju naše vládne špičky zvládali , svedčí len a len o ich neschopnosti zvládnuť aj niečo iné ako plnenie vlastných kont na Belize na úkor všetkých nás . Je to tragedia tejto doby pre slovákov ako národa . Potvrdili to za Tisa , za Gotwalda , za Husáka a potvrdzujú to aj teraz . A najhoršie na tom je to , že nás , ktorý sme ochotný pomáhať takýmto ľudom , ešte za to diskriminujú a kriminalizujú. Hambím sa za to , že som členom tákéhoto národa .

17.09.2018 | citatelTrendu

chrt a ďalší slniečkári-zhrniem to krátko, lebo ma nebaví táto neproduktívna debata. Najprv sa pozrite do zrkadla čo ste vy osobne urobili pre slovenské siroty alebo rómsku komunitu. Do zrkadla, nič viac, dajte fakty čo konkrétne vy robíte v oblasti charity.

2. Migrantov tu máme, stretla som už veľa Srbov, dokonca lekára mám Ukrajinca, nemám s tým žiadny problém. ALE, tí ľudia sú tu legálne, prispôsobili sa našej kultúre a nevnucujú nám tu násilnú ideológiu islam.

A kľudne sa hanbi za náš národ, ja osobne som hrdá Slovenka, dokázali sme toho ako malý národ dosť, aj keď stále je čo zlepšovať (korupciu, byrokraciu,,,). Rozhodne nemám kompex boha ako slniečkári, ale zdravý rozum.

PS: Čo vám bráni ísť do stanových táborov niekde do Afriky alebo Taliansku pomáhať migrantom? Prestaňte tu tárať nezmysly a choďte im osobne tam pomáhať, nik vám nebráni. A miňte si na to aj svoje posledné euro, nik vám nebráni.

17.09.2018 | shaggy

Človek by si myslel, že si trápnučká fašistka, ale to ty určite nie si. Ty len nemáš rada ľudí, ktorí sú tmavší od teba.
A si hrdá na to, že si Slovenka? Smutné, že si nič viac, než len byť Slovenka nedokázala.

17.09.2018 | citatelTrendu

A to vieš ako shaggy či som niečo dokázala? Na rozdiel od teba, predpokladám zamestnanca využívajúceho v pracovnom čase IT techniku zamestnávateľa, sa ja už niekoľko rokov živím sama podnikaním. A celkom slušne.

Skutočne nevieš dať argumenty, tak útočíš? Dosť plytké nie? Vyspej, tvoj príspevok beriem ako trápny pokus o reakciu, len ti to nevyšlo. Daj argument, nie kecy.

PS: A hodnoť seba, ja ťa tiež nehodnotím, hoci by som mohla spichnúť nejakú "analýzu" typického slniečkára.

17.09.2018 | Brunteles

Ty, zdá sa, označujes slovom "slnieckar" každého kto sa nespráva ako Ty. Teda ako zakomplexovana a do seba zahladena kreatura, ktorá si nedovidi na kraj nosa.

17.09.2018 | citatelTrendu

Zase sa ukázalo že slniečkár nevie dať argumenty, len útočí. Chlapci, začínate byť na smiech.

17.09.2018 | shaggy

To, čo si dokázala viem na základe toho, že si hrdá na veci, o ktoré si sa nepričinila.
Každý, kto v živote dokázal aspoň malú, úspešnú vec, by bol viac hrdý na svoj úspech, než na náhodný zhluk ľudí.
Btw, ja sa tiež živím sám. Len narozdiel od teba nezačínam pracovný deň so zdvihnutou pravicou.

18.09.2018 | citatelTrendu

shaggy ty si najprv vôbec prečítaš môj príspevok? Nielenže som hrdá na to že sa živím sama, ale aj na našu krajinu. nie sme síce pupok sveta a ani nikdy nebudeme vzhľadom na veľkosť a význam našej krajiny) na rozdiel od teba, zakomplexovaného, zrejme neúspešného muža. Viem že to muži ťažko znášajú, ale skús si nájsť realizáciu inde, kde ti stúpne sebavedomie a budeš možno hrdý na to že si Slovák.

Zdvihnutá pravica? A si ty normálny? Daj si paralen, lebo blúzniš. Fašista si tu iba ak ty, ja chcem len DODRŽIAVANIE PRAVIDIEL A ZÁKONOV EÚ!

18.09.2018 | shaggy

Takže si hrdá aj na mňa? To láskavo nebuď. Nemáš so mnou nič spoločné a nijak si sa nepričinila o môj úspech. Ľudia, ako ty, mi iba škodia.

Inak toto: "ja chcem len DODRŽIAVANIE PRAVIDIEL A ZÁKONOV EÚ! " je vtipné.
Ty by si za Slovenského štátu pokojne arizovala, lebo by si to odôvodňovala iba dodržiavaním zákonov, však? A udávanie? To by ti išlo jedna radosť, zákony sa dodržiavať predsa musia!

18.09.2018 | citatelTrendu

shaggy-ty si ozaj jednoduchý človiek. Pospájaš si moje vety do niečoho úplne iného. Ešteže si so sebou spokojný (aspoň ty).

Vieš čo je najvtipnejšie? Že možno práve ty inklinuješ k nacizmu, mňa by niečo také ako nacistický pozdrav, či výraz arizovanie a udavačstvo ani nenadalo. Normálny človek nemá ako prísť k takýmto myšlienkam. Zamysli sa či k nim nemám bližšie ako si myslíš. Naozaj toto normálneho človeka ani len nenapadne. A myslím to v dobrom.

19.09.2018 | shaggy

Neodpovedala si, zahováraš, takže si potvrdila moje slová.
Ďakujem.

19.09.2018 | citatelTrendu

Na akú otázku som ti neodpovedala shaggy?