Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Boj nízkonákladoviek mení zvyky. Čoraz viac dovolenkárov cestuje na vlastnú päsť

17.06.2019, 11:40 | TASR

Konkurenčný boj nízkonákladových leteckých spoločností mení zvyky dovolenkárov. Čoraz viac Slovákov preferuje samostatnú kúpu leteniek do stredomorských destinácii v kombinácii s dodatočnou rezerváciou ubytovania alebo auta. Uviedol to člen prezídia Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr (SACKA) Martin Štochmaľ.

  • Tlačiť
  • 0

Dovolenkári častejšie využívajú možnosť vyskladať si dovolenku prostredníctvom rezervačných portálov, na ktorých nájdu dovolenkové balíky.

„Kupujú si jednotlivé produkty, to znamená letenky, ubytovanie, poistenie, alebo prenájom auta samostatne,“ uviedol s tým, že prenájmy áut v predstihu sú lacnejšie a umožňujú spojiť v rámci jednej dovolenky viacero miest či lokalít.

Neprehliadnite

Poistenie storna produktov znižuje mieru rizika, keďže sa nízkonákladové letenky predávajú vo väčšom predstihu pred odletom.

Ako príklad spolupráce s nízkonákladovými leteckými spoločnosťami M. Štochmaľ uviedol rakúske letisko Viedeň, ktoré za uplynulý 36 mesiacov otvorilo viac ako sto nových liniek.

Počet dovolenkárov, ktorí cestujú z Viedne do Stredomoria tzv. na vlastnú päsť na lacné letenky, medziročne stúpol o 65 percent. V desiatkach percent pritom rástli aj odlety do dovolenkových destinácií z Bratislavy, uzavrel M. Štochmaľ.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy dovolenka, turizmus

Diskusia (0 reakcií)