Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bratislava chystá zmeny na veľkej križovatke. Autá budú na poslednom mieste

24.07.2019 | TASR

Diskusia (15 reakcií) Pravidlá diskusie

24.07.2019 | Vauban

tesim sa na nekonecne frflanie autickarov...sokujuce a nehorazne, on ten Vallo normalne plni svoj volebny program, no on sa musel asi zblaznit :O

uprimne sa fakt cudujem, ze preferencia na krizovatke bola elektricka -> osobne auta, ale to asi len kvôli EU fondom? fakt som cakal osobnu dopravu na prvom mieste

inak takýchto miest, kde cez prechody prechadza 100x viac chodcov ako ludi v autach je ovela viac

24.07.2019 | enko

je tam zvlast bus pruh ze vedia uprednostnit bus ? lebo tusim od mostu SNP v smere k €vea, tam bus pruh nie je, ako vedia potom uprednostnit bus ?

24.07.2019 | al0

nehovorili explicitne o oboch smeroch, mozno sa to bude tykat len opacneho smeru kde ten bus pruh je

24.07.2019 | macdosh

Vidim ze Vallo ma dobry Marketing uz aj v diskusiach. Kym to cele zhodnotis, pockaj na to ako bude situacia naozaj vyzerat. Je mozne ze auta budu stat z oboch stran niekolko kilometrov a zas bude problem so smogom a splodinami, ktore sa tam budu zhromazdovat. Ludia sice prejdu, ale prejazd aut cez mesto bude namiesto 10 minut trvat 30 minut. Teraz samozrejme cakam argument - sak nech presadnu do MHD. Pokial nebude v Bratislave Metro, alebo kvalitna MHD, tak sa to nikdy nestane.

Sucasne si predstav ze vsetky krizovatky sa upravia takymto sposobom. Uz vidim tu "plynulu" dopravu.

A super poznamka "on ten Vallo normalne plni svoj volebny program" normalne ani priamo PR agentura by to lepsie nenapisala.

24.07.2019 | al0

hej, tie auta tam budu urcite stat minimalne od Dubravky po Most pri Bratislave kvoli tomu, ze im pribudne par sekund cakania

24.07.2019 | Marek111

prvy tyzden tam budu stat a potom si polovica z nich rozmysli, ci nepojde inou trasou ako cez stred mesta.

26.07.2019 | Valec57

Tie autá tam možno ani dlhšie stáť nebudú, niekedy stačí aby sa upravili signálne plány tak, aby chodcom zelená nadväzovala. Takých križovatiek, kde ak sa uberú jednotky sekúnd zelenej pre autá (za 10 s prejde v jenom pruhu 3 až 5 áut) ale zároveň desiatky sekúnd ušetria chodci, máme v BA dosť.

24.07.2019 | Krumpi

Prečo sa píše v budúcom čase, keď ono to už bolo spustené?

24.07.2019 | Ivan475

tie intervaly boli doteraz pekne na nič, grupy ľudí, stačí ak tam budú električky a busy chodiť, hneď sa pešo človek rýchlejšie dostane do mesta..

25.07.2019 | Staromestsky bonvian

A mozete zapnut semafor prosim aj na Kamennom/SNP?
Cyklisti tam 50tkou letia cez prechod, chodci chodia po jednom, jedno auto caka bezne pol minuty kym je medzi chodcami diera.

30.07.2019 | FeroImrecze

50-kou nejazdia ani na Tour de France, nepreháňaj, ale je pravda ze ti cyklisti chodia ako blázni a ohrozujú chodcov. Podľa zákona majú ísť rýchlosťou chôdze čo je 3-6 km/h. Takze ak idú hoci 20 je to nebezpečné, najmä pre deti.

25.07.2019 | mba

Vallo by bol frajer, keby previedol autodopravu do podjazdu. Takto robi iba kozmeticke zmeny v signalnom plane (operativna zalezitost) a niekto tu z toho urobi PR clanok pomaly na stranu. Bolo by to koncepcne a trvale riesenie na prepojenie oboch brehov bez obmedzenia mestskej dopravy. A nech to zaplatia J+T a Penta, ktore len z lokality aktualne i v buducnosti vytazia velke eura. Elektricky by, samozrejme, zostali na urovni.

25.07.2019 | mudr.lant

Chodím tadiaľ denne a ešte som nevidel, že by tam nebol plynulý tok ľudí aj áut. ale asi treba trošku dorobiť zápchy, čiže chodcom sa bude lepšie chodiť po meste, keď povedľa nich budú dymiť autá stojace v kolónach. Nezabudnime, že sa táto zmena prejaví až po prázdninách...

26.07.2019 | čézare

davnejsie sa uvazovalo ze Vajanskeho bude pesia zona ... ak by bola je klud ...

29.07.2019 | mudr.lant

ano, bude klud a stare mesto skape, lebo tam nebudú chodiť ľudia...