Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bratislavské letisko je o krok bližšie k investorovi. Aktívni v Európe sú Francúzi či Nemci

19.12.2018 | Ján Kováč

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

19.12.2018 | citatelTrendu

Myslím že ide o správny krok. Radšej koncesionár, ktorý bude mať záujem na zisku letiska ako každoročné dotácie do letiska. Väčšina štátnych firiem je riadených len aby sa tunelovali, takto získa každý:
Koncesionár bude mať záujem priviesť nové linky pre cestujúcich aby sa dostal do zisku, štát nebude musieť do letiska dávať každoročné vysoké dotácie a získa aj cestujúci-nové linky. Jednoznačne dlhodobý prenájom letiska M.R. Štefánika vychádza najlepšie, podporujem ho. Bude to win-win.

19.12.2018 | netusimprecco

Keby som mal stihomam, tak poviem, že sú to firmy z krajin s imigrantami.