Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bratislavu a Košice spojí diaľnica už v roku 2022. Má to však háčik – ako vždy

12.09.2019 | Vladimír Maťo

Diskusia (26 reakcií) Pravidlá diskusie

12.09.2019 | torrio

Mne sa paci ako vsetci maju pocit ze D1 konci pri Kosiciach.. co nie je pravda kedze ta konci az na ukrajinskych hraniciach (asi jedina krajina s kt nemame dialnicne spojenie)co je este dobrych 60km..
Suma sumarum komplet dokoncenie D1 ak motika vystreli bude 2050

12.09.2019 | @@@

100% suhlas ....

13.09.2019 | zajo-

veď už sú spojené od 2010, či Pobirmovaný cestuje v čase ? ? ?

12.09.2019 | martin33

Tesne po dokonceni kompletnej D1 sa zacne na dopravu pouzivat kvantova teleportacia.

13.09.2019 | Gertrúda z kanála

Torrio, motyka s mäkkým i ??? To by ani môj nepodarený syn nenapísal, a to je maďarón.
K tým diaľnicam, v roku 1989 boli v prevádzke úseky Ba-Piešťany (80km) a Prešov-Košice (25km) z celej trasy cca. 440km. Dnes je v prevádzke cca 390km. Nebyť nástupu Dzurindizmu, neskôr Radičizmu a Figeľizmu, diaľnica by bola dokončená už pred našim vstupom do EU, resp. do roku 2010 najneskôr.

13.09.2019 | svk

klameš.

13.09.2019 | Roman Kanala

Aha, perverzný falsovatel je tu zas.

12.09.2019 | torrio

Mne sa paci ako vsetci maju pocit ze D1 konci pri Kosiciach.. co nie je pravda kedze ta konci az na ukrajinskych hraniciach (asi jedina krajina s kt nemame dialnicne spojenie)co je este dobrych 60km..
Suma sumarum komplet dokoncenie D1 ak motyka vystreli bude 2050

12.09.2019 | Roman Kanala

"napojí na štrnásť kilometrov dlhú slovenskú rýchlostnú cestu R4 Košice – Milhosť, ... v novembri 2013... za 78 miliónov eur. "
78/14,175=5,5 milióna na kilometer za plný profil R 24,5/120, 100. Za takú cenu sa stavia na východe. Aj Maďari stavajú za podobné ceny.

Pri Žiline sa stavia fašistom za 40 i 50 miliónov na kilometer. A potom nezostane na dialnicu tam, kde mala byť už 30 rokov hotová. Zvolen - Košice je súčasťou odvekého hlavného ťahu Bratislava - Košice.

https://www.asb.sk/...

13.09.2019 | Gertrúda z kanála

Romanko môj, vidíš že na tie tvoje komenty už nikto ani nezareaguje. Majú ťa tu všetci za blázna. Áno, v Žiline sú všetci fašisti a v Bratislave židojašteri. Ja som ti vždy hovorila, nepi to krabicové víno a keď si aj vypiješ, tak aspoň mi nechoď robiť hanbu na sociálne siete!

13.09.2019 | maxi

A zas tu máme mudrca z kanála.... Prepáčte Gertrúda ste smiešna

13.09.2019 | alf1

a protiargument ziadny, len napadnutie oponenta ad hominem ?
isteze presunutie dialnice na sever nedava ziadnu logiku. okrem presunu penazi do slotoviec. trasa stredom cez NR a ZV je o 50 km kratsia. a tie iste argumenty o prepojeni akehosi priemyslu, sa na nu daju aplikovat rovnako. od serede, cez NR, ZM a ZH, az po ZV ci LC a RS, RV, po KE. navyse, ak by sa stredom potiahla dialnica, nemuseli sme dodnes vytrieskat nasobok jej ceny na podpory pre tieto regiony. nevraviac o tom, ze by zdaleka nestala take peniaze, ako na severe. v podstate rovina, nie desiatky mostov a tunelov. plus k tomu dalsie naklady na udrzbu, napr. v zime. staci si spomenut na hromadne havarie v zime, juznejsie boli cesty uz skoro suche. nepocitam usporu phm pri stovkach tisic aut x najmenej 4 litre na kazde auto, osobne. kamiony este viac. este komickejsi "argument" je o frekvencii a hustote premavky. ak porovnava sucasnu premavku na dialnici s okreskami. ak by boli vymenene, situacia by bola presne opacna. :-)

13.09.2019 | ivansk

hej a medzi revúcou a rimbasombou by bola intenzita na dialnici 563 áut, z toho 10 nákladných a určite by tadial chodil tranzit smer na PL.

13.09.2019 | Roman Kanala

Kto spomínal Revúcu? Nik.

A propos, aké sú intenzity na Slotovej super predraženej ceste Orava - Kysuce? Tá 520 Oravská Letná - Nová Bystrica?

13.09.2019 | ivansk

to nie je dialnica a žilina má z toho prt, lokálna prepojka medzi hornou dolnou a dolnou hornou.
intenzity pri KNM a pod Strečnom spochybňovať nebude hádam ani taký bludošírič ako ty.
a tie intenzity tam nie sú kôli žilinčanom, je to tranzit.

13.09.2019 | Roman Kanala

Jasne, a cesta z Revúcej do Rimavskej je diaľnica. Blbé kecy, bludárium.

12.09.2019 | @@@

politici to robia umyselne ..... dlhe roky je jedno kto bol pri moci sa to tahalo a robilo sa to všetko umyselne pre blavu ....zaujem bol to aby blava bola velkomesto ale keby na slovensku bola dialnica od ba až po ukrajinu bol by to pre blavu problem lebo o velkomeste by mohla len snivať a tak si blavaci vypracovali plan ....plan toho ako blava bude rasť počom obyvatelov a oni sami na tom ešte zbohatnu a ten plan spočiva v tom aby čast uzemia v tomto pripade vychodne slovensko a bb kraj ostal odrezany od dialnic čo najviac aby tam išlo čo najmenej investorov aby ti ludia boli nuteni prestahovať sa do ba za pracou lebo oni samo podporuju len take investicie ktore končia prave v ba a okoli a tym chcu ludi prinutiť aby sa stahovali do blavy lebo vedia že keby sa investicie rozložili po celom uzemi tak ludia by sa nestahovali do ba za pracou a z blavy by sa žiadne velkomesto nikdy nemohlo stať a ešte ani oni sami by sa na tom nemohli nabaliť tak ako teraz v pripade byvania .....a preto tu je 30 rokov a bude aj nadalej ciel aby dialnice nebola aby tam inevsticie neboli a aby sa všetci stahovali do predraženych bytov v blave nech kamarati znami a aj niektory samtony politici alebo pribuzdny na tom dobre zarobia

13.09.2019 | svk

mne stačilo prečítať po úsek kedy bolo spomenuté, že Maďari napredujú rýchlejšie. No áno ale aký terén tam majú veď aj R7 píšete že bude dokončená skôr.
Porovnávať plochú krajinu a hornaté Slovensko kde na severer ide xy dlhý tunel za tunelom, mosty a estakády je dosť hlúpe.
činaosť treba a to diaľnice, Rómovia, LGBT a Maďari s vďačná téma.
inšpirujte sa sa Pravdou tá ma jedno video a každý deň k nemu nahovorí a napíše iný článok. :D

13.09.2019 | BrunoBruno

Tak poďme porovnávať s Chorvátskom. Načo hľadáš zástupné argumenty kde nie sú? Spojenie BA -KE mohlo byť dokončená dávno a už sa malo realizovať napojenie k ukrajinským hraniciam.

13.09.2019 | milo.milo

V Chorvátsku im zase diaľnice zaplatia turisti, kdeže sa platí dosť veľké mýto a chodia ich tam milióny. Keby dal štát také mýto u nás, bola by to politická samovražda.

13.09.2019 | ivko07

a tebe sa zdá, že u nás sa za diaľnice neplatí ??
keby sa nekradlo, mohli byť už postavené obidve, aj severná aj južná až po Ukrajinu, a ešte aj krížom z Maďarska do Poľska, a ešte by aj nejaké peniaze na kávičku zostali...

13.09.2019 | ivansk

platí, ale tak ako v HR určite nie, chcel by som vidieť to nadšenie keby mal dnes osobák zaplatiť za BA-KE a spiatky to isté čo dá za ročnú dialničnú známku.

13.09.2019 | Roman Kanala

Prejazd tým - ktorým úsekom by mal byť tarifikovaný cenou úmernou stavebným nákladom. Košice - Kechnec 50 centov. Žilina - Skalité 5 eur. Žilina - Martin 11 eur. Bratislava - Košice cez Zvolen 30 eur, cez Žilinu 90 eur. A potom sa treba pozrieť na intenzity.

13.09.2019 | alf1

a aky teren tam maju, ako ho porovname s trasovanim stredom - cez ZV a LC, v com je podstatny rozdiel? par kopcekov medzi ZV a DT a potom uz len soroska. no ale ak by sme stavali dialnicu cez tatry, naklady by, samozrejme, boli nasobne vyssie. aj oproti tym desiatkam mostov a tunelom na severnej, ze...?

13.09.2019 | Roman Kanala

Porovnanie terénu je na
http://www.blizsien...

13.09.2019 | Roman Kanala

Aj v Maďarsku sú pri diaľničných projektoch zdržania a meškania, ale to nie je kvôli zlej vôli, lebo oni tam nemajú Žilinu, ktorá vyžerie všetky investičné prostriedky ostatným. Stavia sa ďalej.

Diaľnica Bratislava - Košice bude hotová do roku 2019. Tentokrát naozaj.
Úsek na hranici pri Tornyosnémeti v dĺžke 1.7 km bude dokončený v lete 2017. Zvyšných 56 km z Miškovca k hranici sa začne stavať a dokončí do dvoch rokov.
06.03.2017
https://blog.etrend...