Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Chladnička oslepuje. Potraviny v nej „nevidí“ väčšina Slovákov

15.05.2019, 18:27 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Otvoríte chladničku päť až šesťkrát denne a zvyčajne z nej nič nevytiahnete? Nie ste sami. Podobný zážitok máva takmer tretina Slovákov. Ide o fenomén chladničkovej slepoty alebo prázdnej chladničky a je jednou z príčin nadmerného plytvania potravinami. Má vplyv aj na to, že Slováci doma varia menej, ako by mohli či chceli.

  • Tlačiť
  • 0

Na fenomén chladničkovej slepoty sa bližšie pozrela agentúra Ipsos v prieskume pre značku Hellmann's z portfólia koncernu Unilever. Uskutočnila ho vo viacerých krajinách, na Slovensku prebehol online vo februári na vzorke 510 respondentov.

Neprehliadnite

Ľudia slepo prehliadajú potraviny v chladničke a odchádzajú od nej s pocitom, že v nej nie je nič na jedenie. Ignorujú tak množstvo stále kvalitných a dobrých potravín, ktoré by mohli skonzumovať. Namiesto toho chladničku zatvoria a objednajú si jedlo s donášku či skočia po rýchle občerstvenie.

Väčšina slepotu "nevidí"

Podobný scenár zažívajú sedemkrát týždenne

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Ipsos, potraviny

Diskusia (0 reakcií)