Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Chronickí myslitelia a ako e-shopy klamú s číslami

04.01.2020 | Adrián Berecz

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

05.01.2020 | Jaro Polakovič

Je mozne pozorovat aj dalsi fenomen e-shopov. Pre rozne krajiny EU maju rozne ceny v eurach za ten isry tovar. Zvycajne zapadne krajiny maju nastavene nizsie ceny, nez krajiny "vychodneho bloku".

05.01.2020 | Ucto

Súhlasím s tvrdením ze ceny sú rôzne podla krajín. Z mojej skúsenosti z Nemecka zas musím povedať že aj tam mali na moje prekvapenie niektoré ceny elektro drahšie ako u nas na eshope. A aj napr Škoda Octavia bola drahšia. Avšak Nemecko je väčší trh s väčšou konkurenciou a väčším potenciálom predaju - cize je logické ze dokážeš ponúknuť inú cenu ak mas reálny potenciál predať tovar v stovkách tisícov kusov versus ako keď možno ked bude dobrý rok tak predas pár tisíc kusov z toho istého výrobku.

07.01.2020 | vlado4

Ja mám zase skúsenosť s nekalými kotvamil.
Akože zľava 80%, stará cena napr. 320 EUR, nová cena 64 EUR.
Ak si tovar vyhľadám, tak zistím, že pôvodná cena (kotva) je úplne vymyslená zámerne extrémne vysoko. Bežná cena (bez zľavy) inde je napr. od 60 do 80 EUR.
Viackrát sa mi to stalo napr. na Alza.sk.