Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Detstvo a sladkosti: Spojenie, ktoré je nutné rýchlo preťať

25.09.2016 | ČTK

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

26.09.2016 | LPB

Je pekné, že VB chce tie peniaze investovať do športovísk. Len ako tie decká na ne vyhnať? V našom meste je málo športovísk a aj tak sú väčšinou prázdne.
Pri dennodennom (pracovnom) naháňaní sa človek nemá čas kupovať stále čerstvé/zdravé potraviny -ovocie a zeleninu. Cukor konzervuje, pozrite sa, koľko percent ovocia je napríklad v "džemoch".
Zdravé ovocie? Jablká z Nového Zélandu (Lidl)? V záujme zdravia by súdruhovia mohli konečne zrušiť dotácie. Lebo aj napriek nim a zúfalému boju ECB za infláciu, sú ovocie a zelenna z roka na rok drahšie. A nebude sa úroda voziť hore-dole často aj cez pol zemegule.

26.09.2016 | OliWer1

Bullshit. Ovocie a zelenina dopestované v našich končinách (jablká, mrkva, cibuľa, cuketa, uhorka, paprika, ľadový šalát) Ti v komore/v chladničke vydrží aj dlhšie ako týždeň. Nechceš mi hádam tvrdiť, že nestíhaš nakupovať aspoň 1x týždenne. Toto hranie sa na zaneprázdnených ma neskutočne vytáča.

26.09.2016 | LPB

"v našich končinách" Hlavne tých slovenských jabĺk je všade habadej. Nielen tento rok. Paprika a paradajky často o 2 dni začnú hniť. Som rád, že máš iné skúsenosti.