Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Diaľnica medzi Bratislavou a Košicami môže byť najskôr v roku 2026

30.03.2018 | SITA

Diskusia (17 reakcií) Pravidlá diskusie

30.03.2018 | @@@

čim nieskôr toto je heslo ludi z ba a prečo ?...to som už parkrat pisal ide o biznis ....do ba kraja sa ročne z inych regionov prestahuje 9tisic ludi takto tomu bolo aj minuli rok do roku 2026 by pri rovnakom stave sa prsstahovalo do ba okolo 81tisic ludi je to vyrazny počet ludi ktory ovplyvna biznis z byvanim ktory je už teraz tam drahy ale majitelom prinaša vyrazny zisk a o to tu ide preto zaujem ludi z ba nie je tu dialniciu dokončiť a aby sa prišli investori už vôbec kdeže oni potrebuju lacnu pracovnu silu z regionou a po dalšie takto potrebuju zvyšiť aj ceny byvania v ba takto ba bohatne na ukor regionov ked biznis je viac ako ludi aj preto štat na slovensku nema zaujem stavať lacne byty na prenajom lebo opať biznis pre kamaratov je viac a preto su v tom ticho aj opozičny poslanci lebo tam plati to iste mnohi poznaju ludi ktory maju z toho dobri biznis alebo su dokonca aj poslanci ktory na tom zarabaju preto nič dalej ako od ba nemože isť preto pre nich čim neskôr sa dokonči tym lepšie ...lepšie zarobia na tych ludoch a zadlženy človek je lepši otrok tym padom aj tie mzdy nemusia tak zvyšovať takže opať dobri boznis pre manažerov a podnikatelov v ba opať zarabať na zamestnancov ..... cely kapitlaizmus stoji na takomto vykoristovani pokial je dostatok otrokov stale system funguje len aby sv.ne nahore nemuseli robiť a mohli len a len parazitovať :D :D :D

30.03.2018 | shaggy

Nechcel by si radšej komentovať v Kocúrkove, alebo niečom, čo je bližšie tvojmu vzdelaniu aj inteligencii?
Ľudia z Bratislavy nechcú diaľnicu? :) Pozri sa na ministrov, ktorí o tom rozhodovali a spočítaj, koľko z nich bolo z BA ;-)

A to vykorisťovanie kapitalizmu... hmm, zaujímavá teória. Len si asi nepostrehol, že otroctvo tu už veľmi dlho nemáme. Že si ty nedával v škole pozor, keď sa to preberalo. Alebo mi chceš pomôcť, že niektorí zamestnanci sú majetok svojho zamestnávateľa? Ak áno, tak ktorí? Menuj konkrétne firmy.

Jediný parazit, ktorého tu vidím, si ty. Pretože sa chceš priživovať na peniazoch, o ktoré si sa nijak nepričinil a nepatria ti. Ty si musel byť veľmi sklamaný, keď padol minulý režim a pijavice ako ty prestali mať možnosť lepšieho zárobku, však?

30.03.2018 | @@@

no ano preto mame centralne banky ktore umyselne znehodnocuju uspori ludi takže paraziti su vo finančnej sfere a ako keby to nestačilo tak prave oni možu za ten bordel nakoniec uviažu ludom na krk dlhy aby oni sami mali z toho profit ....prečo sa tak všetci boja toho aby objem meny v obehu bol stali a nemeni ???? ....na toto si odpovedz a potom zistiš že paraztit si tu ty s tvojim zmyšlanim oj.bavať všetkych naokolo a tvariť sa ako spasitel a svätec :P .....to len vy potrebujete znehodnocovať uspori ludi lebo ich prachy potrebujete a chcete na nich zarabať lepšie napisane oj.bať ich a ide to prezentovať ako dobro pre slopočnosť ....dalej k otroctvi na slovesku podla štatistik ma 960tisic ludi exekuciu prave tito zadlženi ludia su otroci systemu ktorych prave taki šmejdi a praziti ktorych ty obhajuješ vytvorili a urobili to umyselne .-....zdalženy človek nenamieta zdalženy človek sa nestažuje zadlženy človek je ticho a je ochodny pracovať za menej presne to potrebuju podniaktelia a manažeri takto ordbavať tychto ludi z ktorych si takto vytvorili otrkov ....takže najpvr znehodnotia ich uspori tak ako som vyššie napisal a potom pekne krasne zotročiť a ešte im povedať vy len zavidite ako čo zavidia že ich tito ludia na vrchole takto okradaju cez centralne banky a všetci sa tvaria že je to ok lebo pokial bohaty bohatnu takto na ukor ludi je podla teba všetko ok ??? :D :D :D

30.03.2018 | shaggy

Wow, ty sa dokážeš zhodiť už v prvej vete.
Uvedomuješ si, že tá "centrálna banka" nie je súčasťou kapitalizmu ale CENTRÁLNEHO plánovania? Vieš, ten názov z niečoho pramení.
Fakt nechceš skúsiť komentovať v nejakých detských časopisoch? Tam by si nemusel byť až tak na smiech.

30.03.2018 | zakaznik

Socialisti kritizujú socializmus a vinia za škody ním spôsobené kapitalistov. Ako riešenie navrhujú zaviesť socializmus. Kruh sa uzavrel.

31.03.2018 | @@@

ale zaujimave že všetkym podniaktelom a bohatym to vyhovuje potom ako to že ti tvoji kapitalisti obhajuju centralne banky a kapitalizmus ??? :D potom si ty a všetci kapitalisti ukažkov pokrytectva :P

02.04.2018 | shaggy

Ktorí kapitalisti obhajujú centrálne banky :-O Ukáž mi. Ale opakujem, chcem vidieť "kapitalistov", nie socialistické príživnícke nuly, ako ty.

31.03.2018 | @@@

a aby som ti priložil https://www.aktuali... kvoli tomuto a obchvatu ba musia všetky regiony ustupiť lebo ba ma prednosť pred všetkymi preto sa všetci poskladame zas na ba ale navadi balvaci isto zas spišu peticiu proti vlakom zadarmo ake za boha im nevadi ked sa všetci skladami z regionov na ich obchvaty blavy alebo rozširenie dialnice pri blave ....ved nevadi ludia z regionov maju len platiť dane aby blavaci mohli žiť v luxuse a najlepšie by bolo natahať dialnicu každemu blavakovi rovno do r.ti :D :D :D

02.04.2018 | shaggy

A kvôli tomuto tá diaľnica už nemešká? https://presov.korz...
Či to sa ti do informácií nehodí, tak to ignoruješ? A ešte mi povedz, ako Bratislavčania ovplyvnia to, čo rozhodne vláda (zložená z ľudí z východu), že sa bude stavať?

30.03.2018 | Martin Masarik

Skús sa najprv naučiť používať interpunkčné znamienka, aby sa ten tvoj autistický text dal čítať.

31.03.2018 | @@@

tak to nečitaj ....ale si to prečital a nemaš žiadne argumenty čo v preklade znamena že je to pravda a to ta s.rie viac ako tie znamienka :D :P

31.03.2018 | Cenek

Desi ma, ze nepisu, ze dialnica bude v roku 2026, ale NAJSKOR v roku 2026.

31.03.2018 | Roman Kanala

Diaľnica nebude vôbec. V úseku Bratislava - Trnava sa ruší a nahrádza sa prímestskou komunikáciou. Do roku 2027 má byť diaľnica v tomto úseku kompletne zničená.

Premena diaľnice na prímestskú komunikáciu sa deje dvoma protirečivými krokmi, ktorých vplyvy sa navzájom anulujú. Diaľnica z definície slúži na spájanie ďalekých cieľov. Teda na tranzit. Na spojenie blízkych cieľov slúžia viacpruhové miestne komunikácie.

Počet križovatiek bol kedysi na diaľnici primeraný: Bratislava, Senec, Trnava. Potom sa začali pridávať hlúpe a zbytočné výjazdy do outletov a potom do dedín pri ceste. Voderady, Blatné, Triblavina nikdy nemali byť.

Na zvládnutie premiešavania aglomeračnej a tranzitnej dopravy sa diaľnica rozširuje. Napriek tomu po pridaní každej ďalšej križovatky príde ďalší kolaps. Kolaps nastane aj na vyústení diaľnice do mestského tkaniva, ktoré nebude vedieť plynule distribuovať nápor vozidiel.

31.03.2018 | Mikil

Ked ma byt dialnica az po 2026, tak to ju uz rovno maju plánovať ako 4 prúdovú v jednom smere. Inak v 2027 ju mozu zacat znovu rozširovať...

31.03.2018 | zakaznik

Podľa expertov pre oblasť dopravy v roku 2027 už bude v priemere v každom aute sedieť menej ako 1 človek. Podľa prognostického modelu bude jeden dochádzajúci šoférovať v rannej špičke 1,3 auta. Diaľnicu treba preto rozširovať v predstihu a donekonečna.

31.03.2018 | martin33

Rozsirovanie nebude potrebne. V case, ked bude dialnica BA-KE dokoncena, sa uz na dopravu bude bezne pouzivat teleportacia. Dialnica sa vtedy bude pouzivat uz len na jazdy veteranov.

07.08.2018 | James T. Kirk

Tunel z Hričova do Vrútok by mali nazvať stavba storočia. Ukončenie jeho výstavby je v nedohľadne, nakoľko sa tam prilievajú peniaze tak nie je dôvod ho dokončiť. A tak sa tuneluje a tuneluje.