Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Električka popred nové SND? Vallo je za, hlavná architektka proti

09.11.2019 | TASR

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

09.11.2019 | B0B

pozoruhodne Vallove progresivne premeny. pred volbami rozpraval ako chce zlepsovat verejne priestory, pisal knihy, navrhoval mestske zasahy a neviem co este a teraz ide zabit najlepsi novy verejny priestor elektrickou..

09.11.2019 | citatelTrendu

Krátke ale presné zhodnotenie. Vallo mal vo voibenom programe zlepšenie verejného priestotu a teraz ide asi jediné slušné porevolučné námestie robiť električkovou traťou. Zjavne tu vládnu developeri a mestské úradníci sú len na úpravu dokumentov krycích úplatky.

PS: A jeho sľuby o likvidácii billboardov? Na to už progresívne asi zabudol. Ďalší dôkaz že všetko ide na ruku develoeprom a firmám. Mesto v područí mafie a zlodejov. Aspoň vidíme čo nás čaká ak vyhrá progresívna čvarga vo voľbách.

09.11.2019 | Darija

Likvidácia billboardov je asi tak premyslený krok ako likvidácia podnikania Penty v zdravotníctve. V obidvoch prípadoch ide o zásah do vlastníckych práv aj keď v neporovnateľnej miere. Odporúčam prečítať si program PSS, taký zhluk absurdít sa nevidí hocikde. V úvode mohli rovno uviesť, že čítanie je nevhodné pre osoby s iq nad 30 a osoby s diagnostikovanou hypertenziou.

11.11.2019 | al0

Prosim ta, vysvetli mi komu bilboardy prospievaju? Reklamnym agenturam, nikomu viac. Na ich zrusenie netreba nad nicim premyslat.

To je ten idealny kapitalizmus - privatizacia ziskov a socializacia nakladov - v tomto pripade platime za tie bilboardy my vsetci tym, ze nam spatia verejny priestor.

11.11.2019 | Darija

Nie som zástancom vizuálneho smogu. Problém pri likvidácii billboardov je práve vo vlastníckych vzťahoch. Väčšina z nich nie je umiestnená na mestských pozemkoch a tie čo sú, tak sú dlhodobo zazmluvnené. Niektoré na 5 a viac rokov. Čiže zbaviť sa ich okamžite sa dá len za cenu “odstupného” a v prípade ich umiestnenia na súkromnom pozemku sa môžme baviť o vyvlastnení vo verejnom zaujme alebo spätnom odkúpení pozemkov mestom - prvé riešenie nie je realizovateľné a druhé znova stojí peniaze a najmä musí byť podložené dohodou obidvoch strán, kde má vlastník samozrejme “navrch”.

11.11.2019 | al0

Ake vyvlastnenie? Mesto moze prijat vseobecne zavazne nariadenie ktorym obmedzi/zakaze outdoorovu reklamu a o zmluvne vztahy medzi vlastnikmi a najomcami bilbordov sa nemusi vobec zaujimat - moznost zrusenia nosicov maju urcite zmluvne podchytenu, a ak nie, dohodnu sa vramci obchodneho zakonnika.

Podobne ako ked v Cechach zakazali reklamu pri dialniciach.

11.11.2019 | Darija

VZN ma nenapadlo. Priznám sa, že neviem či má VZN v prípade sporu rovnakú alebo vyššiu právnu silu ako zmluvný vzťah. Niečo sa mi marí, že podobným spôsobom chcel súčasný primátor Košíc zrušiť zmluvu pre parkovaciu spoločnosť, ale zatiaľ sa to nepodarilo. Nesledujem to veľmi, takže moje informácie môžu byť mylné.

09.11.2019 | TotoTuSomJa

No, tak dajme si hlasovanie či je náhoda že vyhrala práve tá varianta ktorú preferuje J&T. Náhody v biznise neexistujú,aj tu si to cez niekoho poistili. Ide len o bubáky. To progresívci zacítili prachy.

13.11.2019 | čézare

nejde o bubaky ... ide o dopravu

13.11.2019 | čézare

veta: zabit najlepsi novy verejny priestor elektrickou je totalna kravina..... vydlzdena nesuroda plocha kde si akurat tak zlames nohy ked tade ides lebo praveka dlazba nefunkcna a katastrofalne navrhnuta fontana pre ND ... parkovisko Medvedov a BMW a pod pre Sheratonom tomu hovorime najlepsi novy verejny priestor zabijame elektrickou?
to co je tam dnes je hnus elektricka aspon posluzi doprave a bude tam menej aut ... uz aby prisli prve bagre