Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Eurokomisia si opäť preklepne Google. Nepozdáva sa im zbieranie a využívanie dát

01.12.2019 | ČTK

Diskusia (1 reakcia) Pravidlá diskusie

02.12.2019 | shaggy

Ja by som celý ten Google zakázal a z eurofondov vybudoval nový, európsky vyhľadávač.
Pred každým vyhľadávaním by ste museli odkliknúť cca 5 rôznych okienok, popupov a informačných líšt (cookie, GDPR, legálne info o tom, že EÚ nenesie zodpovednosť za výsledky).
Vyhľadávanie by bolo extrémne pomalé (v rámci rozvoja regiónov by sa servery umiestnili do Albánska so 100mbit linkou a v rámci boja proti zmene klímy by to bežalo na dvoch serveroch s nízkou spotrebou).
Výsledky by neboli veľmi presné (kvôli nemožnosti trackovať ľudí by sa nepersonalizovali a nezlepšovali a v rámci rovnosti šancí by rovnaké výsledky dostávali obyvatelia Španielska aj SR).
V rámci boja proti hoaxom by boli automaticky vylúčené weby, ktoré nezdieľajú jednotný názor (napr. že Juncker nemá ischias, ale je alkoholik, alebo že platiť dane je nesprávne).
Keďže by to tie dva servery nezvládali, tak by sa z fondov zaplatila analýza (2 mil. €), ktorá by potvrdila, že dva servery to zvládnuť nemôžu a navrhla by obmedzenie prístupov pre jednotlivé krajiny. Tu by staršie členské krajiny dostali viac prístupov a mladšie menej. Nemci by napr. mali 1 prístup na osobu na deň, Slováci by dostali 1 prístup na osobu týždenne.

Ale toto by nikomu nevadilo, lebo by nezbieral a nezneužíval dáta (ktoré už dávno majú) a hlavne by bol NÁŠ!