Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pokus so Šefčovičom nevyšiel, Fico ide Smer presmerovať inam

Reakcia Smeru-SD na víťazstvo Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách bola príznačná. Po piatom volebnom sklamaní v rade vedenie partaje vyhlásilo, že „z tejto voľby, na rozdiel od opozičných parlamentných strán, vyšla strana Smer-SD posilnená“.

01.04.2019, 19:00 | Marián Leško | © 2019 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 8

Reakcia Smeru-SD na víťazstvo Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách bola príznačná. Po piatom volebnom sklamaní v rade vedenie partaje vyhlásilo, že „z tejto voľby, na rozdiel od opozičných parlamentných strán, vyšla strana Smer-SD posilnená“.

Po porážke, ktorú pred piatimi rokmi uštedril Robertovi Ficovi Andrej Kiska, a po strate 400-tisíc hlasov v parlamentných voľbách 2016 sa v Smere objavili aj slabé náznaky sebareflexie. Ozvalo sa totiž niekoľko hlasov, že výsledok, aký Smer dosiahol, nezodpovedá očakávaniam funkcionárov a aktivistov strany. Ale ďalšie neúspechy – vo voľbách regionálnych i komunálnych – sa už popierali.

Neprehliadnite

Teraz sa „sebareflexia“ strany dostala na novú úroveň. Už aj z volieb, ktoré kandidát Smeru jasne prehral, vyšla strana akože posilnená.

Základný dôvod, prečo aj prehra je už pre vedenie strany víťazstvom, súvisí s tým,

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 8

Tagy prezidentské voľby 2019, Smer-SD