Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ficova pomsta za zmarený plán

22.02.2019 | Zuzana Kollárová

Diskusia (96 reakcií) Pravidlá diskusie

22.02.2019 | olivertwist

ryšavému birmovancovi sa nedá veriť ani nos medzi očami, ten sa už narodil ako zločinec

22.02.2019 | Ivan Petráš

Chamtivý úžerník skončí v base :-)))

22.02.2019 | Roman Kanala

V base by skončiť falšovateľ ničkov.

23.02.2019 | Ivan Petráš

Ty už sa prestaň na mňa lepiť Úchyl!

23.02.2019 | IvanPe

Ty si uchyl a este mimoriadne primitivny.

22.02.2019 | bozsky

Nikto na Kisku spinu nehadze. Keby nebol zaspineny az po usi, tak by sa mohol hocikto snazit a nic by na neho nenasiel. Ale Kiska ma na rovasi daleko viac, nez sa snazia media a "liberali" ludi presvedcit.

22.02.2019 | Truhlik999

Asi tak.

Kiska sa vyprofiloval ako pekny zmrd

Ale, na co to riediť, je to politická mŕtvola.
Uz nikoho nezaujíma.

22.02.2019 | Marek111

Kiska si uz momentalne len skodi zotrvavanim vo funkcii. Bol zgrlavy, chcel usetrit, teraz mu to Fico otrieskal o hlavu.

Smutne na tom je, ze to efektivne prekryva naozajstne problemy rozkradania vo vlade a statnej sprave.

23.02.2019 | Roman Kanala

Kiska si odčítal daň z prevádzk firmy a štátny rozpočet tak ochudobnil o nejaké percentá. Fico si svoju mafiánsku súložnicu platil 100% zo štátneho a používal ju zdarma.

Kiska zaplatil dlžnú sumu aj s pokutou. Fico náklady na prevádzku súložnice nikdy nevrátil.

23.02.2019 | HromBlesk

Neviem odkial tento pán má právo nadávať. Ale ak to je Váš štýl prosím. pane...pozriem sa na Váš život 2 mesiace pozriem si Vaše dane, Vaše daňové rpiznanie a Vašu spotrebu a na 100% nájdem vo Vašom živote daňový podvod ktorý ste spáchali vedome. Nájdem ho na 100%. Nájdem miesto kde ste nepýtali za službu bločky lebo ste cheli niečo lacnejšie a stali ste sa súčasťou DPH podvodu, nájdem miesto kde máte daňový príjem a nepriznali ste ho keď ste niečo predávali a niečomu urobili a doszali za to príjem. Dajte mi nie 2 mesiace ...nie stačia 2 týžde Vášho života. Nebudem mať možnosi NAKA, SISky a bude to iba ja a Vy. A potom napíšem o Vás že ste daňový a zrejme ako čítam aj morálny ZMRD.

23.02.2019 | oko

presne tak.

23.02.2019 | PeterKN

+++

22.02.2019 | lepardu

Truhlik, zmrd si ty, a tiez nas normalnych nezaujimas, zakop sa na Sumracnej a zaves si birmovanca s Blahom nad postel!

22.02.2019 | Anna K47.

A Robo žochar Fizzo má ešte ochranku z našich daní? Kvôli čomu alebo komu?

Ide asi o všetko a o úplne všetko.

Všetci majú byť rovní a nie rovnejší.

Pred pravdou sa nedá skryť a to musia vedieť už obaja.

Ale kde sa dvaja bijú vyhrá tretí, že by kpt. Danko? Bugi snáď nie :)

22.02.2019 | zajo-

ochranku má kvôli KARME

23.02.2019 | Roman Kanala

https://www.investig...

22.02.2019 | skorodochodca

... božie mlyny melú ...
.. len o peniaczoch vlastnou hlavou nie je žiaden dôkaz .... o mikložových a kiskových plné trestné soisy ...

23.02.2019 | Roman Kanala

Ficohlas, vlastná hlava, Coca-Cola boli špeciálne zašantročené. Kováčik potom nosí igelitky so státisícmi. Už mal dávno preč aj tento.

22.02.2019 | Roman Kanala

Tak si to zhrňme. Kiska robil kampaň za svoje peniaze a peniaze svojej firmy.
Fico robilo kampaň za peniaze sponzorov alebo dokonca zo štátneho rozpočtu.

Aký je rozdiel medzi vlastnými peniazmi a firemnými? Kiska si správne mal nejakým spôsobom vybrať peniaze z firmy, čím by sa stali jeho osobným príjmom, nechať si zdaniť príjem, a potom použiť peniaze podľa vlastného uváženia. Nestalo sa tak, kampaň mu zaplatila firma.
Koľko rôznych firiem platilo ficokampaň? A čo im za to Fico prisľúbilo? Ministerské stoličky, posty štátnych tajomníkov - nie je to ilegálne kšeftovanie so štátnymi funkciami?

Aká škoda vznikla štátu tým, že Kiska financoval kampaň cez firmu, namiesto aby si ju financoval sám? Dane z tej sumy.
Aká škoda vznikla štátu tým, že Fico financovalo kampaň cez firmy iných, cez sponzorov, či dokonca zo štátneho rozpočtu? A že boli zobchodované vysoké štátne funkcie? Škody nesmierne, lebo tí darebáci vo funkciách kradli ako straky. Pardon, ako smeráci a snsáci. A namiesto o nejakú časť peňazí tieto tiekli na 100% zo štátneho rozpočtu.

Tak neviem. Mne sa to zdá jasné.

22.02.2019 | Niless

Statu a nam vznika skoda tym ze Danovy urad je vykladacom prava ci predpisov v uctovnictve, nie sud. A navyse kedze su pod vplyvom politikov mozu si robit kontroly a natlak tam kde uznaju za vhodne a ukazat prstom na toho kto tym hore zavadzia. Lebo danovnik moze povedat ze to suvisi s obstaranim buducich vynosov ale danovy uradnik ak chce/alebo ak musi z pozicie sili si presadi svoju pravdu.
A je vymalovane. Pre mna je v sucasnosti Danovy urad v pozicii Harabina na najvyssom sude, resp. este horsie Fica na US.

A suhlasim Kiska sa previnil tym ze si dovolil urobit nieco co zakony nezakazuju, Kiska narozdiel od SMERackych trubirohov moze si dovolit povedat ze nebol poruseny ziadny zakon.

23.02.2019 | Ivan Petráš

Kiskovi tupovoliči budú obhajovať svojho bôžika aj keby v priamom prenose podrezal novorodenca. Veď to by bola v podstate len obyčajná interupcia, a tá je legálna, len o pár dní premeškal termín.

23.02.2019 | IvanPe

Kiskovi tupovolici su taki hlupi, ze ked sa preukaze, ze Kiska co i len na chvilu podvadzal, tak mu to spocitaju aj s urokami. Co sa o vas primitivoch neda povedat.
Budete podporovat zlodejinu a podvod, lebo inak by ste skapali v skarpe od hladu. Preto sa bojite imigracie, preto sa bojite Unie, preto sa bojite akejkolvek konkurencie, proste obycajna ludska luza.
Tak ako ty, co sa skryvas za cudzim menom, lebo keby si sa naozaj podpisal tak tak ta ani vlastny pes neo.sti.

23.02.2019 | PeterKN

Pekne.

23.02.2019 | bozsky

Niless
"Kiska sa previnil tym ze si dovolil urobit nieco co zakony nezakazuju" - ciste klamstvo.

Kiska porusil zakon. Zakon zakazuje pouzit na prezidentsku kampan viac, nez 500tis euro. Zakon zakazuje pouzit peniaze firmy na osobne ucely. Zakon zakazuje ziadat si vratku DPH na tovary a sluzby kupene firmou, ktore nesuvisia s predmetom cinnosti, alebo nevedu k zisku firmy.

A je mi jedno, co si ty myslis, zakon bol poruseny, Kiskovi je to jasne a preto sa boji. Netvrdim, ze nebol vydierany, ale keby neporusil zakon, nemal by ho kto ako vydierat, ak sa to stalo.

23.02.2019 | maxi

Presne dodnes nevieme špecifikáciu za čo vlastne boli tie faktúry.
Jedine z včerajšieho vystúpenia prezidenta bolo naznačené,že sa jednalo o náklady na knihu a prednášky... Následne z uvedenej činnosti firma mala príjem na základe predpokladám zmluvy medzi prezidentom a firmou asi o autorskom práve a práve túto zmluvu spochybnil daňový úrad.
Ak je to takto ja by som nebola robila žiadne opravné priznania, ale dala daňový úrad na súd.

23.02.2019 | bozsky

Knihy s menom A. Kisku ako autorom vysli 2011 pod KTAG a 2011 vydavatelstvo Alert. V tom case Kisku v podstate nikto nepoznal. Museli by vytlacit miliony knih, aby sa dostali naklady tak vysoko. Co sa prednasok tyka, tiez si neviem predstavit, ake naklady by musel mat, aby sa suhrn dostal na 900tisic. Toto su take rozpravky pre slabomyselnych. Navyse som si nie isty, ci ak niekto v ramci prezidentskej kampane robi reklamu sukromnej firme, ci to nie je porusenie zakona.

Fakt zostava - Kiska minul nasobne viac penazi na kampan, nez mal zo zakona dovolene. A ked si nastudujes celu kauzu, pokusali sa dat do nakladov tie iste faktury po tom, co im boli prvy krat zamietnute, cize sa pokusali po upozorneni o danovy podvod.

Ja chapem, ze sa vela ludom ruca sen o "slusnom prezidentovi", ale s historiou, aku priniesol Kiska (zazracne miliony na rozbeh splatkoveho predaja, ktore doteraz nevysvetlil napr.), sa nedal cakat zazrak.

23.02.2019 | bozsky

pardon, 2013 pod vydavatelstvom Alert

23.02.2019 | salamoon

to je jedno, ze slusny je vlastne velmi neslusny, hlavne ze pretlaca zaujmy.. ked to iste robi politicky "oponent", tak je to pre slusnych problem.. pritom obaja maju vo fundamente rovnake zaujmy (biznis) .. uz len hovorit v tomto ekonomicko-politickom systeme o slusnosti, to je na dozivotny pobyt na psychiatrii..

23.02.2019 | PeterKN

Pre bozsky:
Škoda,že zákon nezakazuje robiť politické kampane za štátne peniaze,myslím tým existujúcich politikov,ktorí za “schované” štátne peniaze si robia kampaň.
No,čo už,keď už si tam,máš to podstatne ľahšie ako keď vstupuješ na scénu a potrebuješ sa poriadne zviditelniť.
To len tak na margo,že Kiskova kampaň,bola “zreteľne merateľnejšia” než napr.Gašparovičova.
Projekt “Fico” bol tiež veľmi nákladný v začiatkoch,akurát tam sa modrý vysr.li urobiť z toho kauzu,keď boli pri moci.(otázne,je že prečo?)

23.02.2019 | bozsky

Ano, VSETCI aktivni politici si v podstate den po volbach vdaka svojej prezencii v mediach robia novu kampan. Nepopieram to.
Na druhej strane sa neda popriet, ze vacsina medii je naladenych protificovsky, cize aj ked ma vacsiu prezenciu, je povacsinou negativna. A zase netvrdim, ze si za to nemoze sam.

Co sa tyka inych kampani, mozno boli este nakladnejsie, nez Kiskova, no KISKA TO TAHAL CEZ VLASTNU FIRMU A ESTE BOL HAMIZNY!!!! To je ta sprostost, na ktorej ho chytia.

23.02.2019 | bozsky

Tu si sa Kanala krasne vyfarbil ako Slovak. Toto tvoje "zhrnutie" je presne ten dovod, preco nikdy, NIKDY nebudes Svajciar. V podstate si napisal - ked moj clovek porusuje zakony, je to akceptovatelne.

1) Zakony maju fungovat pre vsetkych rovnako. Ak niekto porusi zakon, ma niest zodpovednost. Porusil Kiska zakon? Porusil. Porusila firma zakon? Porusila. V momente, ked zaplatila firma KTAG (kde nie je jedinym majitelom prezident) cca 900tisic euro za kampan, sa stala sponzorom. Kiska pouzil dalsie peniaze z transparentneho uctu, ak sa nemylim, dalsieho pol mega, co bolo v ramci zakona.

2) Rozdiel medzi vlastnymi a firemnymi peniazmi je velky. Hlavne ked mu firma nepatri ako jedinemu. K tomu priratajme, ze na to, aby si mohol vytiahnut peniaze z firmy, by ich musel najprv zdanit 21% a potom zaplatit este 7% financnej sprave, cize by mal statu zaplatit 28%. On sa ale rozhodol, ze tie peniaze pouzije protizakonne a este si chcel uplatnit odpocet DPH 20%!!! Cize chcel stat pripravit o 48% tych cca 900tisic, celkom slusna palka.

3) Mas dokazy ohladne tvojich tvrdeni voci Ficovi? Toto vsetko je mozno pravda, no dokazy doteraz chybaju. Takze sa musime bavit o realite a ta pre Fica vyzera ovela ruzovejsie, nez pre Kisku. Kiska sa tymto odhalil ako uplny hlupak, lebo ked uz podvadzam, tak podvadzam cez napr. pani Ficovu.

4) Skoda vznikla hlavne konkurentom v prezidentskom boji, statu len 28% z cca 900tisic, ktore pouzilo KTAG na kampan prezidenta. Stavim sa, ze keby nebol Kiska chamtivy a nechcel si na tie prachy uplatnit odpocet DPH, tak by mu to preslo. Tymto cinom sa totizto stal suboj nespravodlivym a Kiska ziskal obrovsku vyhodu oproti inym kandidatom. Bolo by zaujimave vediet, ci jestvuje moznost anulacie vysledkov prezidentskych volieb, ak sa zisti porusenie zakona zvoleneho kandidata.

5) Pokial nemas dokazy, nevies vycislit skody spachane zvolenymi politikmi. Ale je zaujimave vidiet, ze whataboutizmus ti je az taky blizky. Namiesto toho, aby si akceptoval, ze tvoj oblubenec porusil zakon a za porusenie zakona ma prijat trest, robis vsetko pre jeho obhajobu. Presne toto je crta bezneho Slovaka, ci uz volica Fica, alebo Kisku a co poznam Svajciarov, ti by nikdy neobhajovali danoveho podvodnika, lebo by sa tym pospinili sami.

6) Aj nam sa to zda jasne. Si Slovak, gastarbeiter, ktory obhajuje Kisku, ktory sa spraval rovnako, ako Basternak. Cize by si krasne zapadol aj v Smer-SD aj SNS. Myslenim ste na rovnakej vlne.

23.02.2019 | maxi

Voľby nevyhral preto lebo vložil veľký objem do kampane, ale preto čím je.
Za celý čas čo je prezidentom sa jeho mesačná zdanená mzda rozdáva medzi občanmi SR, ktorí sú na to odkázaní.
A čo Fico?????? Čo on dal zo svojho nič... Celú svoju sociálnu politiku postavil na rozdávaní cudzích peňazí... Hlavne malých a stredných podnikateľov

23.02.2019 | bozsky

Kisku nikto nepoznal. Potreboval OBROVSKY OBJEM FINANCII NA MARKETING!!!!

Rozmyslaj. Investujes 1,5 miliona na kampan, aby si sa dostal na poziciu, z ktorej 5 rokov nemas ziaden prijem a este si narobis kvanta problemov, lebo sa odhalia tvoje podvody, ktore ta dlhodobo sprevadzaju a vdaka funkcii o nich bude pisat kazdy? Toto si neurobi ani najvacsi masochista, ak za to nema nejake ine prijmy. Alebo ak nie je niekomu dlzny napriklad desiatky milionov korun na rozbeh splatkovych predajov...

Fico nie je predmetom diskusie. Ale nakolko ZIADNA VLADA nema vlastne peniaze, vzdy rozdava peniaze danovych poplatnikov. Casti ludi sa to paci, casti nie. Vzdy sa vsak da kluckovat medzi zakonmi LEGALNYM SPOSOBOM. Politici vacsinou tvoria zakony tak, aby si vedeli aj oni kluckovanim zarobit (co samozrejme nie je legalne). Ci svoju pracu robia spravne, rozhoduju ludia vo volbach. Aj ked ako vidno, vacsina ludi nevoli na zaklade vysledkov, alebo rozumu, no na zaklade viery. Ty tiez veris vsetkemu, co Kiska povie.

23.02.2019 | maxi

Nie som Kiska milovník... Mňa rozčuľuje postup DÚ od roku 2014 vyšetrujú "daňový podvod" dvakrát ho ukončili a teraz rýchlo znova otvorili aj s trestným stíhaním.
Nevie nikto o aké konkrétne faktúry ide... Ja som ich nevedela nikde zverejnené... Vôbec nevieme či to bola kampaň a na akej platforme bola založená
Hlavne je to že Fico v každom rozhovore nezabudne na útok prezidenta. A čo on je čistý ako ľalia??????

23.02.2019 | bozsky

Pozri, nie som daniar, ale toto je v clanku napr. tu na Trende:

"Prvú kontrolu poslali do KTAG potom, čo si žiadala vratku DPH za takmer 150-tisíc eur. Nadmerný odpočet stopli a firma zaplatila pokutu 15-tisíc eur. Následne v decembri 2015 kontrolóri neuznali účtovanie výdavkov na propagáciu A. Kisku ako prezidentského kandidáta. Firma si mala skrátiť daň o 27-tisíc eur, ktorú doplatila aj s penále."

Tretia kontrola objavila po anonymnom udani Yegora a zjavne nasla dalsie nezrovnalosti, kedze pri 2. kontrole neuznali 27tisic, teraz sa hovori o 147tisicovej vratke spojenej s kampanou. KTAG ma historiu porusovania zakonov.

Daniari vedia, o ake faktury ide, ale kedze sa jedna o danove tajomstvo, moze ako Kiska, tak Fico klamat. Zaklad je v tom, ze boli spojene s kampanou a nemohli byt zaratane do nakladov firmy.

A toto, co tu predvadzate, sa nazyva whataboutism. Je to ospravedlnovanie porusovani zakonov oblubencom s obhajobou zalozenou na poukazovani na oponentov. V podstate sa takto len ukazuje, ze dokazes prepacit svojmu podvody, lebo ich robia aj ini.

23.02.2019 | Roman Kanala

Mne to je jasné - bozky/bonzy nikdy nemal firmu a nepodnikal. Všetky firmy si snažia dať do nákladov čo najviac. Všetky bločky za benzín, všetky jazdy a keď sa dá, tak aj obedy s niekým, lebo to mohlo byť obchodné jednanie. Keď konateľ kúpi kryštálový luster a ten nie je vo firme, ale má ho doma, alebo auto, ktorým jazdí konateľ do roboty, tak to nestopnú daňováci, ale spoločníci vo firme. Ak je firmou jednoosobová eseróčka, tak si majteľ/konateľ robí, čo chce. Ak sú to dvaja bratia, tak záleží len na ich dohode.

Že bozky/bonzy nikdy nekandidoval za prezidenta, to je jasné. Náklady a efekt nemajú lineárny vzťah. Proti Fico by vyhralo aj vrece zemiakov. Fico je niečo tak špinavé, tak skompromitované, že mu neveria ani vlastní. Zatiaľ Fico rešpektujú, lebo je to výhodnejšie, ako ho vyhnať.

Tvrdenie, že Kiska sa správal rovnako, ako Bašternák, to je príkladom nedostatočného duševného vybavenia. Bašternák je zlodej autorádií a vekslák, ktorý po plyšáku pokračoval vo veľkom. Všetka jeho činnosť je zločinná. Nežil z podnikania, ale z vratiek DPH. Podobne aj Kočner, samý podvod a vratky DPH. Podobne aj Fico, ktorý v živote nepracoval a nič nevyprodukoval, len cucal štátne peniaze a umožňoval to za úplatok aj iným. Kiska je podnikateľ, ktorý mal firmy a optimalizoval si daňové náklady tak, že do nich zahrnul prezidentskú kampaň, čo nie je správne, ale nerobil podvody ako živnosť, ako Kali, Strapatý, Kočner, či Fico.

Anulujme teda výsledok volieb. Kiska nebol prezidentom, treba zrušiť platnosť všetkých zákonov, ktoré podpísal a prerokovať ich znovu. Treba vrátiť čas o štyri roky naspäť. Keď sa ušmudlaný psík rozľúti, tak sa rozšteká, že aj osobné útoky sú menej smiešne, ako jeho úlety od reality.

23.02.2019 | maxi

Absolútny súhlas
Už som tu v diskusii písala, že pravdepodobne išlo - včerajšie vystúpenie prezidenta kde to naznačil - o náklady s autorským právom na knihu a prednášky prezidenta - a túto zmluvu medzi firmou a prezidentom spochybnil DÚ

23.02.2019 | bozsky

Zazil som si 2 danove kontroly a keby som sa spraval, ako Kanala typu Basternak navrhuje, asi by som nebol stastny. Majitel/konatel si nemoze robit co chce. Je krasne vidiet, ako sa viac a viac zacinas odhalovat. Basternak, ak by nebol spojeny so Smer-SD, by bol zjavne tvoj idol.

Kiska sa v tomto pripade spraval ako Basternak. V inych pripadoch (pozemky Slavkov) sa spraval ako mafian. Zit z vratiek DPH sa da len v pripade, ze podnikas. A ak su vratky narokovatelne, tak sa zapocitavaju do hospodarskeho vysledku firmy. Zjavne si ty nikdy nepodnikal, ale kedze tvoje ego prerasta tvoje schopnosti minimalne tolkokrat, kolkokrat minul Kiska viac na prezidentsku kampan nez povoluje zakon, nemozeme sa cudovat.

Samozrejme, ze ked clovek povie nieco ironicky, tvoje IQ to nespracuje a potom tu vznikaju taketo hluposti. Aj na to si uz zvykame.

Ked to teda zhrnieme, Kanala obhajuje danoveho podvodnika len preto, ze ma "spravny nazor". Smutna slovenska natura.

23.02.2019 | Roman Kanala

A tento hajzel bozky-bonzy sa ani len nepodpíše...

23.02.2019 | bozsky

Stracas nervy? :-D :-D :-D :-D :-D

23.02.2019 | HromBlesk

A nasli Vám niečo ??? Mali ste nedoplatok??? Dajte mi účtovníctvo a za deň z Vás urobím daňového podvodníka.

23.02.2019 | bozsky

HromBlesk - samozrejme, ze nasli, nastastie obe kontroly len par desiatok euro.

To su take vykriky do tmy "urobim z Vas danoveho podvodnika"... Cize podla tejto metody urobis aj zo seba danoveho podvodnika?! Nic o mne nevies, ale si presvedceny o svojej pravde. Mam rad takych ludi, ktori iracionalne hucia. Dobre sa na nich smeje.

Btw mal som na starosti 2 velke projekty, kde sme mali audity z ministerstiev a nenasli nic. Vsetko 100% v poriadku. Preco? Lebo ked clovek chce, drzi sa zakonov, nepodvadza, resp. neoptimalizuje prilis okato, tak je vsetko v poriadku. Ako som vyssie napisal, keby nebol Kiska hamizny a neuplatnil si vratku na DPH, s velkou pravdepodobnostou by mu to preslo.

23.02.2019 | IvanPe

Mojko, iba sa neangazujes vo vysokej politike, to je vsetko. A navyse, mat na starosti 2 velke projekty neznamena, ze podnikas a ani ze rucis celym svojim majetkom. A navyse: nieco ti danivaci nasli, takze aj na tych 2 projektoch si chcel stat obrat na daniach, mozno iba o male peniaze ale umysel je umysel.
Ale vravim, netusis ako to bezi vo velkej politike, tak nesud. A nie, nepodporujem Kisku, ale faktom je ze aj keby si akokolvek navysil rozpocet na kampan a ako hlupak ro neurobil ako Zeman ked si najal akesi zdruzenie Zemanovci, alebo Fico ci Danko dosadenim novinarov do TV, i tak to je zatial najlesi prezident (aj s Kovacom), ktoreho Slovensko malo. Bohuzial, na viac nemame.

23.02.2019 | skorodochodca

..."A ak su vratky narokovatelne, tak sa zapocitavaju do hospodarskeho vysledku firmy. " .. Toto je z ktorého zákona?
Z 343 som do triedy 6 nikdy neúčtoval, a ani v účtovnej osnove som to nenašiel....

23.02.2019 | bozsky

IvanPe
1) Tie 2 projekty boli 100% ciste. Kontroly som mal na vlastne hospodarenie, na projekty boli audity, ktore nic nenasli.

2) Nemas sajn o com ja tusim a netusim. Kiska viacnasobne porusil zakony, mas velmi divne vnimanie reality co je najlepsie a co najhorsie.

skorodochodca
Je mozne, ze som sa zle vyjadril, ako som pisal, nie som danovak. Ale ked uctujes a nakonci ti po vrateni DPH vznikne kladny hospodarsky vysledok, dosiahol si zisk. Uz lepsie?

23.02.2019 | PeterKN

Pre bozsky:
Vratky neovplyvňujú hospodársky výsledok firmy.
Výrobné firmy s čistým exportom môžu mať takmer stále nadmerný odpočet a nemusia byť ziskové,môžu byť aj v strate.(nízke marže a vysoké náklady)

Vratky ovplyvňujú jedine “hospodársky výsledok” podvodníkov s Dph,ktorí bez pridanej hodnoty dostanú takmer zadarmo(ak nerátam vynaložené úsilie na podvod) určitú finančnú čiastku na účet firmy,ktorú následne vybielia a firmu zlikvidujú.

23.02.2019 | salamoon

exmegauzernik, zlodej bytov, pozemkov, dani, no lokalna rehola za neho aj zivot polozi a este sa nazvu slusnym Slovenskom.. branduju ho akoze antiFico, pritom su to obaja len dalsi zlodejski kapitalisti..

23.02.2019 | Roman Kanala

Kiska robil mnohé veci, ktoré by slušný človek nerobil. Ja by som nikdy nemohol urobiť to, že kvôli nezaplatenej splátke za televízor nešťastník príde o byt. Málokto by kupoval kradnuté pozemky cudzieho vlastníka. Ak je niekto inžinier, nebude robiť čisto finančné operácie, ale niečo užitočné vymyslí, zostrojí a bude predávať svoj výrobok. Zas problém s daňovákmi má každá firma na Zlodejsku, hlavne ak nehafá so smeráckou mafiou. V tomto je Kiska úplne jasne obeťou poľovačky.

Nič to nemení na tom, že Kiska roky predstavoval jediný pevný bod v zlodejskom vesmíre. Prezidentský úrad bol jedinou inštitúciou, ktorá nepatrila Ficovi a ktorá dokázala povedať Ficovi v dôležitých chvíľach dôrazné NIE. A za toto mu patrí vďaka a podpora.

23.02.2019 | salamoon

mne by bol trapny uz len ten princip nezaplatit dan a na druhy den dristat v TV ako mi zalezi na podnikatelskom prostredi, skolstve, zdravotnictve..

23.02.2019 | Roman Kanala

Podnikateľské prostredie je o tom, aké je daňové zaťaženie nezmyselné, aké blbiny navymýšľal kapitán Danko a aké si vymýšľajú tí opičiaci v parlamente utrhnutí z reťaze. Podnikateľ sa vždy bude snažiť o redukciu neproduktívnych nákladov. Medzi ne patria dane.

Faktom je, že daniari sú pod politickým vplyvom a že konajú na politický pokyn.

23.02.2019 | Roman Kanala

Na Švajčiarsku po švajčiarsky daňové pochybenie nie je zločin, ale priestupok a potrestá sa daňovou pokutou. Ak niekomu daňový úrad nájde v priznaní nezrovnalosti, tak sa mu jednoducho položky neuznajú a príde mu vyšší daňový výmer, ako čakal. Môže podať odvolanie, a vtedy bude revízia výdavkov. Ak je podozrenie, že nekonal v dobrej viere, daňováci môžu urobiť kontrolu a ísť 10 rokov dozadu. Nerobia to pre smiešne malé sumy.

Fico kradne. Za to by šiel vo Švajčiarsku do basy. Kiska nekradol. Ale mal by jednu jedinú šancu podať opravené daňové priznanie a potom by to už riešil len daňový úrad, vyinkasoval nedoplatok a vyrúbil pokutu. Žiadnych 7 až 12 rokov ako pre Bašternáka.

Bozky/bonzy je cynický psychopat.

23.02.2019 | bozsky

Vo Svajciarsku mozno, na Slovensku je vsak zakon iny. Ale chapem, paci sa ti podnikanie na Basternaka, len je problem s jeho politickou orientaciou.

Ficovi este nic nenasli, lebo ak kradne, robi to daleko lepsie a rafinovanejsie, nez Kiska. Kiska podvadzal, ako pri danovych kontrolach, tak pri kupe pozemkov pod Tatrami, ktore vykazovali vsetky javy pozemkovej mafie.

Chapem, ze stracas nervy, kedze fakty su zase jasne proti tebe. Ale nevzdavaj to, gastarbeit macht frei :-D :-D :-D :-D

23.02.2019 | Roman Kanala

Idiot. Ja som Švajčiar, žijem na Švajčiarsku po švajčiarsky. Kalibašterov tu odhalia a pretože chodia so džbánom, kým sa nerozbije, tak mu ho rozbijú.

Kiska si odčítal daň z prevádzky firmy a štátny rozpočet tak ochudobnil o nejaké percentá. Fico si svoju mafiánsku súložnicu platil 100% zo štátneho a používal ju zdarma.

Kiska zaplatil dlžnú sumu aj s pokutou. Fico náklady na prevádzku súložnice nikdy nevrátil.

Na Švajčiarsku po švajčiarsky by Kiska zaplatil daňovú pokutu a tým by to skončilo. Nikdy by sa nestalo, že by predseda vlády vyťahoval veci, ktoré sú predmetom daňového tajomstva. Fico by šlo od válovu a pred prokurátora za zneužívanie verejných prostriedkov. Fico by šlo pred prokurátora aj za tlačovku, kde vytára daňové tajomstvo. Na Zlodejsku je to tak normálne, že ho nik ani len nepredvolá.

Kiska je nemotorné hamížo. Fico je perverz a ostrieľaný zločinec s priťažujúcou okolnosťou: pytul justičného darebáka.

23.02.2019 | bozsky

Nie, ty si Slovak. Ze mas niecie obcianstvo neznamena nic. Si Slovak prejavom, zmyslanim, aj vsetkym inym. Tak ako ked h0vn0 polozis na policku, nebude lekvarom, tak ty nebudes nikdy Svajciarom.

A zase ten Fico... KTAG 3x porusila danove pravidla s relativne vysokymi sumami. Toto chces obhajovat? Danoveho delikventa, recidivistu? Presne pre toto nie si Svajciar a nikdy nebudes.

23.02.2019 | IvanPe

Nuz bozsky, ak si nejaka politicka luza urobi zakony tak aby sedeli na podnikatelaku cinnost svojich sponzorov, potom je jasne, ze kazdy dalsi co nie je luza ich nedodrzi. Co si myslis, preco nesiel Lexa sediet? Lebo je nevinny? Hahahahaha.
Zda sa, ze ty ani netusis ako veci funguju. Ale to vacsina Slovakov, tak ti to nevycitam. A ze Kanala nevie, staci ked pozna zakony krajiny, ktora ho prijala. Na Slovensku je mnoho danovych pravidiel, ktore v Unii funguju a tu sluzia na pokutovanie domacich.
Mozno by si mal prestat hodnotit nieco coho pozadie dokladne nepoznas.

23.02.2019 | bozsky

1) Kazdy politik si upravuje zakony podla toho, ako mu to vyhovuje/ako to vyhovuje jeho sponzorom. KAZDY! Na celom svete. Nastuduj si veci okolo AIPACu a preco v USA nesmie ziaden clovek, ktory dostal statne granty kritizovat Izrael.

2) Lexa nesiel sediet, lebo bol sefom SIS. Ako sef SIS mal pristup k mnozstvu informacii o zaujmovych osobach. Mna skor trapi, preco nesiel sediet Michal Kovac mladsi, ktori nam robi "skvele meno" v zahranici uz od cias Technopolu
"Podvod za 32 miliónov eur na taiwanskej burze, do ktorého bol nepriamo zapojený aj náš diplomat Michal Kováč ml., nebude mať na slovenskej strane následky. Ministerstvo zahraničných vecí nevidí nič zlé na tom, že náš diplomat sa oficiálne zúčastňoval na podpise zmlúv fiktívnych firiem Zodic Light World Technology a Chirana Group. Tie vytvárali ilúziu prosperujúcej firmy, na základe čoho im rástla hodnota na burze."

Z rovnakeho dovodu nepojde nikdy sediet ani Meciar, lebo medzi prvymi nabehol do archivov StB a cast zloziek sa zahadne stratilo.

Ak mas sikovnu uctovnicku, ktora sa pravidelne vzdelava, tak zakony dodrziavas. Potom je to len o vykladani si nakladov a tom, ze danovaci musia nieco najst, lebo maju rovnako ako policajti plany. Mne nasli prkotiny, ktore keby som chcel, mozno vyhadam, no nestalo mi to za to.

Kanala sa vyjadruje dlhodobo k veciam, ktorym nerozumie. Ak by bol aspon trochu rozumny, tak to nerobi. Ale jeho ego mu nedovoli. V tom pripade by si mal tiez prestat hodnotit pozadie vsetkeho, co doklade nepoznas. A stavim sa, ze to nedodrzujes, lebo uz len v tejto diskusii si napisal:
"Kiskovi tupovolici su taki hlupi, ze ked sa preukaze, ze Kiska co i len na chvilu podvadzal, tak mu to spocitaju aj s urokami. Co sa o vas primitivoch neda povedat. "
A s ohladom na kauzu Velky Slavkov, ktora sa vyznacuje vsetkymi znakmi pozemkovej mafie, mu to drviva vacsina odpustila a rychlo zabudla. Ty vratane.

24.02.2019 | chr

No božský, počkáme a uvidíme. Predpokladám , že to celé skončí ako už dvakrát predtým. Predpokladám že sa nám potom ospravedlnis. Alebo nie? Ak si niekto myslí ,že to hranol vzdal tak sa mili. Toho zastavia len nohy dopredu. Celé je to len šikana prezidenta. Netvrdím, že je nevinný , ale v podnikateľskom svete sú takéto rozdielne pohľady čo je a čo nie je odpočítateľné úplne normálne. Prosím , nech sa prihlási niekto kto je podnikateľ anikdy sa mu takáto vec nestal , nech sa prihlási. Ešte by bolo možno dobre stanoviť aj nejaký minimálny obrat , aby sme nemuseli riešiť všetkých murárov. Navrhujem niekde okolo pol milióna eur.

22.02.2019 | lepardu

Roman to zhrnul logicky, ale mafianovoličov takéto analýzy nepresvedčia. Všimnite si, že birmovancovi sa ponáhľali na pomoc špáradlo Zuckermandel aj ďalší smerácki šmejdi. Hlavné zlo je na GP, kde to istí spolužiak s pregrciavačom, aj obyvteľ sociálneho bytu s Mellovým kamošom.

22.02.2019 | lepardu

... a zabudol som prirodzene na haraktera kastelána latifundistu v jednej osobe, ktorého už samozrejme nebaví robiť rozhodcu v tomto spore.

23.02.2019 | Cenek

Chalani, prosim vas, zena mi povedala, ze by sa jej hodila nova kabelka. Vraj je teraz in. Tak rozmyslam, kolko platia za toto trollovanie? To je otazka napriklad na pana Ivana Petrasa. A zaroven sa chcem opytat, ci dostanem aj zoznam klucovych slov, a ci je ich pouzivanie honorovane podla poctu, a ci je za sklonovanie priplatok.
Dakujem

23.02.2019 | IvanPe

Skutocny Ivan Petras s tymi bludmi nema nic spolocne, bohuzial eTrend toho trolla nechce vypnut a tak tu siri dany clovek vlastny alebo cidzi odpad.

23.02.2019 | Ivan Petráš

Cenek, radi ťa privítame v našom tíme. Sídlime na ulici Savuškina č. 55 v Petrohrade. Pokiaľ zvládneš psychotesty, iq test, pamäťový test a diktát, budeš prijatý. Plat je fixný + odmeny. Viac informácií sa dozvieš na osobnom pohovore.

23.02.2019 | Ivan Petráš

Prídi osobne a povedz, že máš dohodnuté stretnutie s Ivanom Petrášom, ja som tu teamleader pre Slovensko, životopis pošli mailom na IvanPetras@gmail.com. Teším sa na našu budúcu spoluprácu.
S pozdravom Ivan.

23.02.2019 | Anna Herrmannová

Fico je zažratý nenávisťou!!!
Voči prezidentovi je priam vysadený!
Lebo mu obchod a kalkul nevychádza!

Pamätáte na Radičovú!
Tá ho dala na súd za jeho neustále obvinenia - že je klamárka?
A ako sa súd skončil?
Radičová to vzdala!!!

Smerák totálne spotvoril celú spoločnosť!
A dnes tu stále smradí!
Jeden Smerák vyzýva na zjednotenie spoločnosti, druhý zase ju totálne devastuje a prehlbuje jej rozpor ...
A potom mu platíme ochranku!
Scestné!!?

23.02.2019 | Komandante

Pan kollarova nechce nikomu verit. Da sa verit novinarom? Typu kupenym panom M.K. na Jana Kuciak?
A k danovemu trestnemu cinu . Skuste ho urobit. Danovy kontrolor spacuje podnet na KUFS a ten dalej na poiciu ...
Preco by sa niekto mal vyhnut trestnemu stihaniu?

23.02.2019 | asdfasdf

fascinuje ma, ako ti najbystrejsi dokazu bagatelizovat robertove "preslapiky", aj vdaka ktorym mohol niekto nadobudnut pocit, ze moze dat zavrazdit nepohodlneho novinara, s kiskovymi "megazlodejinami" ......no, mozno tu bude aj preto, lebo si myslia, ze 20% je vacsina:-D

23.02.2019 | Jan Luxembursky

Otazkou nie je ci je Kiska vinny alebo nie, otazkou je ako moze Fico alebo niekto iny zabezpecit vysetrovanie v pravnom state. Kde je tu nezavisla prokuratura a policia. Moze hocikto v state zabezpecit vysetrovanie pre ludi ktory su im nepohodlny? Alebo je na Slovensku uz pravny stat uplne rozvrateny. Ako moze byt niekto stihany za kratenie dani ked neboli vyplatene?

23.02.2019 | HromBlesk

Kiska urobil chybu. Veril by som že je urobil nevedome, keby mal firmu o 5000 zamestnancov a nevidel by do účtovníctva. Ale on isto videl. Toto mu neuverím, že táto účtovná transkacia bola bej jeho vedomia. Zaplatil. Bohužiaľ vidím tma úmysle a to ej problém. CHYBA .

Avšak voči FIcovi A BAštrnákovi zásade iný rozdiel. Príjmy musela Kiskvoa firma najprv vygenerovať, od zákazníkov za tovar a služby. On si nenadhodnotil hodnotu tovaru aby mal vysokú DPH. ON zahrnul do svojich príjmov náklad, ktorý tam nemal čo robiť a tým pádom aj si nárokoval DPH na niečo čo tam neamlo čo robiť. Preto je jasný pôvod peňazí!!!! Nie ako ficových 30 mil vlastným rozumom, nie ako miliardy prepraté robkom cez IT projekty cez CYprus. Tu je základný rozdiel. Ale damy a páni, koľko nálezov má daňový úrad za jeden rok?? RUku na srdce..každému z Vás nájdem v účtovníctve niečo..každému z Vás..každému. Máme sa všetci triasť???

A preto zasa volím väčšie malé zlo. Pardon obrovské zlo a malé zlo. Obrovské zlo, ktoré je ochotné zabíjať, volať šefovi mafie, búchať do mafianskej volavky, a malé zlo, ktoré dokonca bolo použité na dobrý cieľ a úmysel. Lebo niečo ako dobrý anjel to by ficko nedokázal ani prisniť nie to ešte vymyslieť a nedajboh realizovať.

23.02.2019 | atko

+++

23.02.2019 | atko

+++

23.02.2019 | martin33

+++

23.02.2019 | bozsky

KTAG malo 3 danove kontroly.

1. - 150tis nedoplatok + pokuta
2. - 27tis nedoplatok (na kampan) + pokuta
3. - aktualne riesena, 147tis nedoplatok (na kampan) a trestne stihanie

Stale nechapem, preco sa pri podvodoch "oblubencov" musi spominat Fico, Basternak a dalsi. Jednalo sa o podvod? Ideme teraz zlahcovat kazdy podvod, ak to nebol Smerak, SNS, alebo iny "nepriatel"?!? Je to podvod? Je. Padni komu padni.

Nejestvuje mensie zlo. Existuje len zlo a dobro. A pri Kiskovi sa ukazalo, ze ho dobehla minulost - mafianske praktiky pri prevodoch pozemkov, financovanie kampane. Este ze ho podrzali Poliacik a spol na vybore pre nezlucitelnost, lebo porusil zakon minimalne v 1 pripade propagacie sukromnej spolocnosti, nevymenoval ustavnych sudcov ako mu urcil zakon a neprijal Lajcakovu demisiu.

Ak si danovak, tak sa zamestnaj na danovom riaditelstve a zacni to riesit. Ak mas pocit (netvrdim, ze nie je opravneny, vid safarenie SNS na ministerstvach), ze tomu rozumies a vies pomoct zabranit zlodejinam, budem ta podporovat. Ale nemozeme zlahcovat kradnutie jedneho len preto, ze je sympaticky!!! Ked niekto takto zavazne porusi zakon, bez lutosti, bez milosti. Inak sa ostatni budu hrat podobne hry a hlupaci im to budu zrat.

23.02.2019 | maxi

Tie info uvedené v troch bodoch mate z akého zdroja?

23.02.2019 | bozsky

Prve dva body odtialto:

https://www.etrend....

Treti je aktualna kauza.

23.02.2019 | IvanPe

Bozsky, ti ludia nereaguju (vacsinou) na to ci Kiska podvadzal alebo nie. Reaguju na to, ze v tomto state su preukazatelne vacsie podvody a kradeze ako je ta potencialna z dielne KTAG a nic sa nedeje lebo sa skutok nestal.
Ak je celonarodnym problemom a zverejnenym danivym tajomstvom kauza KTAG preco nie je rovankym problemom a este vacsim 204.000 nepreukazatelnych penazi u nekonajuceho specialneho prokuratora Kovacika. Preco nebola problem igelitka s 300.000€ toho smerackeho potentata, preco nie je problem domace nasilie a statisice v alpbaloch toho tajtrlika z Prievidze????
Ako je mozne ze danova Kobra zasahuje a chyta tych najvacsich podvodnikov za ledva miliony a uniky na DPH stat stale vykazuje v radovo miliardach?
Hadaj ...
Ako je mozne, ze poslanec Fico ma pristup k danovemu tajomstvu? Co ked nahodou teba sameho danova Kobra obvini z podvodov ktore mozno ani nespachal a tvoja existencia skonci len preto lebo tvoj sused to zverejni? Ci ty zijes v podzemi a v anonymite a tebe sa take stat nemoze? Hahaha Nepoznas bolsevika, ten sa aj fasistom spriahne len aby ta zlikvidoval a to nehovorim len o napomenuti.

23.02.2019 | bozsky

Pozri, ako som uz viackrat napisal - ked dokazu danove kontroly pochybenie u ostatnych, nech platia! Basternak sedi napriklad a kolko ludi vykrikovalo, ze nikdy sediet nepojde.

Domace nasilie sa Janosovi nepotvrdilo, alobal neviem, ci riesili.
https://slovensko.h...

Co sa tyka Kovacika, je mozne, ze tam bola zastavena kontrola kvoli kamaratschaftom. Nehadam sa. Aktualne sa to preveruje a pokial sa preukaze, ze nevie ani on, ani jeho rodina vykazat, kde nadobudla 204 tisic euro, nech je trestne stihany.
Kovacik, ako specialny prokurator, mal dlhodobo plat cez 3000e + ako specialny mal narok na 1500e priplatky (https://www.topky.sk/cl/10/1340235/Sokujuce-ziste­nie-o-platoch-prokuratorov--Tieto-sumy-im-mozeme-z­avidiet-). S ohladom na minimalne peniaze, ktore mina na ubytovanie (http://www.tvnoviny.sk/domace/1955573_specialny-p­rokurator-kovacik-si-mestsky-byt-vraj-prenajima-za­-par-drobnych) si viem predstavit, ze pri cca 3tis cisteho mesacne dokaze usetrit tak 2tis a za 10 rokov to mas cca 250k. Zase netvrdim, ze je to pravda, no pri jeho prijmoch a minimalnych vydavkoch...

Danove uniky vykazuju odhadom. Keby o nich realne vedeli, riesili by ich. Btw roky tvrdim, ze ziadna DPH by nemala existovat. Stat by usetril, firmy by usetrili, podvody by sa minimalizovali.

Ano, uniky zo spisov su problem. Ale podobne uniky sa deju bezne cez media. Bolo by dobre a ziaduce ich zastavit ako vysokopostavenym politikom, tak zurnalistom. A mna tazko obvinia. Mam malu sro s 2 zamestnancami, optimalizujem minimalne, viac sa venujem sebe a rodine a trollovaniu Kanalu. Kedze som sukromna osoba, mozem sa branit na sude a s velkou pravdepodobnostou uspesne. U politikov je to ine, musia strpiet vyssiu mieru klamstiev a polopravd. Vid Harabina, ktoreho by som angazoval, lebo doteraz vysudil pekny balik.

23.02.2019 | Roman Kanala

Veď to hovorím, je to hajzel a nemá etiku. Harabina môže angažovať len hajzel.

23.02.2019 | bozsky

Nestekaj tolko. O tvojej etike hovori dost obhajoba danoveho recidivistu a clena pozemkovej mafie.

23.02.2019 | PeterKN

Za člena pozemkovej mafii sa označuje skupina ľudí,ktorí zámerne a podvodom sa chcú obohatiť na úkor dotknutého a robia to organizovane.
Ale samozrejme v niektorých kruhoch komu prezident leží v žalúdku,túto skutočnosť radi odprezentujú po svojom po smeráckom.
Ja ani nie týchto “otcov myšlienok” tak odsudzujem,ktorí vnášajú do spoločnosti tieto zmanipulované a ideologické vyjadrenia ale tých,ktorí to rozširujú..
Prajem pekný večer,Bozsky.

23.02.2019 | slobodný človek v rámci možností

Prosim Vas zobudte sa!
Organizovana skupina ziska pozemok vydrzanim... falsuje uradne listiny, dokumenty, mozno je v tom notar a niekto z katastra, aby ho potom predala cez inzerat v prepocte za 1800€ Andrejovi :-D a pekne si clenovia organizovanej skupiny rozdelia po 300-400€ ( v prepocte) :-D nebudte smiesny.
Je jasne ze nebol clen skupiny, ale sef skupiny.
Dobru noc ;-)

23.02.2019 | bozsky

PeterKN,

odporucam ti precitat tento clanok:
Kiska kšeftoval opakovane s podsvetím a vydržanými pozemkami

https://spravy.prav...

Kazdy v Poprade vedel, kto je mafian, rovnako ako kazdy v BA vedel, ze Boris Kollar robil poskoka Zaludovi.

23.02.2019 | Roman Kanala

V nasledovnom článku sa tvrdí, že talanska prokuratúra v januári 2019 potvrdila, že Fico mal v 2012 s Vadalom telefonát v piateľskom tóne. Pod článkom je podpísaný medzinárodný česko-taliansky tím.
https://www.investi...

Fico dnes tvrdí, že talianska prokuratúra vo februári 2019 potvrdila, že žiaden telefonát sa nekonal. Fico neukázal žiaden doklad, prezentoval len svoje tvrdenie. Fico, ktorý používa Vadalovu súložnicu, ktorú predtým používal Jasaň. Fico, ktorý vraj v Belize nemá zašité milióny. Fico, ktorý je Kočnerovým susedom u Bašternáka.

Niekto klame. Buď talianska prokuratúra, alebo novinári, alebo Fico. Fico, ktorého pracovným nástrojom je lož, vydieranie, zločin. Fico, ktorý vytvoril mafiánsky štát.

23.02.2019 | bozsky

1) Kto veri politikovi, je si sam vinny, ked vyjde na povrch klamstvo.
2) Kto veri novinarovi, je si sam vinny, ked vyjde na povrch klamstvo. Napr. v USA len tento rok vznikli klamstvami novinarov 4 obrovske kauzy (Cohen, Covingtongate, zastrelenie Jazmine Barnes a Jussie Smollett). Washington Post je za klamstvo zalovany 250milionov dolarov!!!!!!!
3) Vyjadrenie prokuratury je aktualne taketo:
"Neexistuje nijaká oficiálna písaná správa z prokuratúry v Reggio Calabria ani od od národného prokurátora Antimafie Cafiera de Raho, ktorá by poprela existenciu tohto odpočúvaného telefonátu," povedala Mazzola pre SME."
https://domov.sme.s...
NEPOPRETIE = NEPOTVRDENIE. Pokial nepotvrdia, moze to byt s ohladom na bod 2) klamstvo novinarov. Klamstva predavaju a Fico musi zniest kvoli expoziture ako verejnej osoby klamstva vo vacsej miere, nez bezna osoba.

Je zaujimave, ako si "vedec" dokaze vytvorit nazor bez toho, aby ho skumal, alebo si aspon overil fakty.

23.02.2019 | PeterKN

Máš “svojský” pohľad na veci.

24.02.2019 | Roman Kanala

Bozky-bonzy nemá svojský pohľad na veci. Je to psychopat a bytosť bez hodnôt. Je to hajzel.
Okrem toho je to ťažký idiot, ktorý nevie vyhodnocovať informácie, lebo nemá čím. Hardware defektný.
Nepopretie neznamená nepotrvrdenie. Nepopretie je opozitum nepotrvdenia.

Ak nič nepopiera existenciu toho rozhovoru, tak ten rozhovor môže existovať. Môže, nemusí, ale môže. Nie je to dôkaz, že ten rozhovor existuje, ale celkom určite to nie je popretie jeho existencie.

Čo predvádza bozky-bonzy sú divagácie, fantazmagórie, uletené závery. Keď mi toto urobí študent, tak letí a už cezo mňa neprejde, lebo nemá čo hľadať za učňákom. Prípadne za maturitou. Bozky-bonzy má podľa vlastných slov akýsi doktorák z odpadkovej umyverzity.

24.02.2019 | bozsky

Ze si si zabudol vziat svoju dennu davku liekov? Kedze nemas argumenty, utocis ako primitiv. Ale uz sme si zvykli :-)

23.02.2019 | slobodný človek v rámci možností

Uz sa nehadajte...je jasne ze do base patria obaja...fico aj kiska (aj ich kumpani). Peknu sobotu ;-)

23.02.2019 | bozsky

to nemozes toto napisat. Cirkev Kiskova nepovoluje ziadne pochybenia najvacsieho "vodcu" :-D :-D :-D

23.02.2019 | zajo-

Pobirmovaného spolužáci

Pobirmovaný súdruh má asi svojho spolužáka aj v Itálii, ktorý mu potvrdil, že žáden telefonát nem bol, tak ako má svojho spolužáka aj na Belize, kde za 2 dni zistil, že nem má žádne účty...

23.02.2019 | Roman Kanala

Nemá nikoho. Jednoducho si to vymyslel a spolieha na to, že sa to nik neopováži spochybniť. Ako Hedvigu v 2006, alebo ako vinu šoféra z Polomky pred 9 rokmi vo februári 2009. Či ako účty v Belize.

23.02.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Koľko parazitov z nejakej kiskovládky + RK tu obhajuje svojho miláčika. málo, stále nepresvedčivé. je to zmrd, nie je čo riešiť

24.02.2019 | Roman Kanala

Kiskovlády? Akej kiskovlády? Kiska má nejakú vládu? Vládu má nejaké Fico.

25.02.2019 | chr

x x x nikto tu nikoho neobhajuje. Len realne zhodnocujeme dianie . Jediný , kto je tu parazit si ty . Keby to bolo tak ako vravíš , tak Kiska už davno sedí . Bohužiaľ je to čistá politická objednávka a ty ako osoba si len zaplatený troll . Je len škoda , že na súmračnej majú len takýchto primitívov . Čím viac vulgarizmov , poprekrúcaných informácii , ohýbanie zákonov v priamom prenose , atď . No proste škoda reagovať Hranol si vyberá ľudí len takých ako je on sám . Je len škoda , že ani diskutovať nevieš. Alebo nechceš? To by bolo ešte horšie , lebo to znamená , že si svoju dušu zapredal peniazom . A nič iné ťa nezaujíma . Škoda ti bolo chodiť do školy a právnický titul ktorý máš môžeš rovno zahodiť . Aj tak ostaneš len a len žoldnierom peňazí bez udania pôvodu . Takže počkáme a uvidíme .

25.02.2019 | PeterKN

:-)

26.02.2019 | beauty

Čakám, kedy talianske Aktuality, rovnaký majiteľ, zverejnia, že Fico v utajení robil Kiskovi toho účtovníka a Holcova to potvrdí....