Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kaščák: Festivaly bojujú s korporáciami, biznis už ovplyvňuje aj muzikantov

04.07.2019 | Peter Kapitán

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

04.07.2019 | PaloK

A prečo sa Pohoda kedysi volala Bažant pohoda?
Kam patrí Zlatý Bažant?

04.07.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Slniečko Kaščák bojuje s korporáciami? Zaujímavé.
Ale uveriteľný bol keď spieval: Píšte všetci modrám perom....
Toto mu však nezožeriem.

04.07.2019 | mba

V mnohych inych odvetviach je situacia obdobna uz min. 10 rokov. Je to vysledok kapitalizmu v podmienkach globalizacie: retazce potravin na SK spocitate na dvoch rukach, sportove na jednej, modne retazce na dvoch rukach, automobilovych vyrobcov na dvoch,... To iste sa deje aj na poli zabavy, co vidiet aj na hudobnych rebrickoch. Pesnicky na objednavku, ktore sa "produkuju" podla toho, ako posobi na nervove centra mozgu, aby sa pacila co najviac ludom, mala vela predanych nosicov... Vzdy vsak budu zaujemci o "alternativu", ti si vsak za to budu musiet priplatit.

04.07.2019 | skorodochodca

Hm ... tak už je ten kapitalizmus zlý ... vstanou noví bojovníci ...

05.07.2019 | salamoon

ved takto to chcel ten trkvas, ci nie ? .. a naco ine potom si tam volal kazdy rok trhovych fundamentalistov Iness, Hríba s kamaratmi, pravicovych politikov a pod...? .. sa mi paci ako system požiera svoje dietky, no oni verní az za hrob.. :)

05.07.2019 | shaggy

Títo ľavičiari (ako Kaščák) sú na míle vzdialení od "trhového fundamentalizmu".
Mne sa viac páči, ako nemajú radi biznis, ale napriek tomu ten biznis robia a ak by skončili v strate, ktorú nedokážu v najbližších rokoch vykryť zo ziskov, tak by to nerobili.