Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Každé štvrté dieťa v bratislavskej škôlke je „cezpoľné“

26.05.2019 | Tomáš Nejedlý

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

26.05.2019 | gejza77

najprv nech sa saturuje dopyt detí s trvalým pobytom v príslušnej mestskej časti a pokiaľ neostane žiadne neumiestnené domáce dieťa, tak môžu prijať aj ostatné ... stačí sa pozrieť, aké EVČ majú autá, ktoré vozia deti do bratislavských škôlok .... mnoho domácich tam nebude, nakoľko domáce deti majú škôlku v pešej dostupnosti a nemusia tam byť vozené autom ...

27.05.2019 | Obi-Wan Kenobi

uzasne ako sa v bratislave vedie boj bratislavcania vs vsetci ostatni. Co tak zacat riesit skutocny problem - nedostatocne kapacity materskych skolok ako si viest statistiku kolko CP-ckarov chodi do skolok?

27.05.2019 | 29491

Keď bežný občan vystupuje proti Rómom alebo migrantom, lebo neprispievajú do spoločného rozpočtu a chcú len z neho brať, tak dostane nálepku rasista alebo fašista. Keď takto rozmýšľa Bratislavčan voči cezpoľným, lebo mu zaberajú miesto v škôlke alebo na parkovisku, tak je to v poriadku. Veď si len chráni svoje "oprávnené" záujmy. Bratislava nech sa nepozerá len na príjmy, ktoré jej plynú z toho, koľko ľudí má v hlavnom meste trvalý pobyt. Ale nech k tomu pripočíta aj peniaze z ďalšieho prerozdeľovania štátneho rozpočtu a eurofondov, ku ktorým síce oficiálne nemá prístup, ale v skutočnosti ich čerpá. Napríklad všetky veľké infraštruktúrne projekty sa začínajú v Bratislave - výstavba diaľnic aj modernizácia železníc. Aj Bratislavská integrovaná doprava bola predčasne spustená len preto, aby sa do bratislavského regiónu mohli naliať európske peniaze na nákup nobých autobusov, trolejbusov, električiek, vlakov, opravu električkových tratí... Iste, osoh z toho majú aj cezpoľní, ale Bratislavčania nie?