Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Leško: Čaputová vyhrá, Harabin založí stranu a Bugár chce opäť vládnuť

17.03.2019 | Eva Mihočková | Marián Leško

Diskusia (57 reakcií) Pravidlá diskusie

17.03.2019 | oko

predpokladam, ze Sefcovic na spinavy uder vyuzije kolegu Blahu, spojenca Harabina a hlupacika Danka.

18.03.2019 | peterval

U Harabina ide o čistú kalkuláciu za mocou, peniazmi v kombinácii s vlastným egom a jemu vlastnou aroganciou. Celá kampaň Harabina pripomína nástup Hitlera v predvojnovom Nemecku. K moci sa chce dostať kombináciou vytvárania obrazu nepriateľa, falošného " národného cítenia" a nehanbí sa do toho ešte zaťahovať aj kresťanstvo, napriek tomu že samotný Harabin vstúpil do komunistickej strany ( ktorá bola nepriateľom kresťanstva). A napriek tomu, že samotný Harabin sa podielal napríklad na odsúdení katolíckeho kňaza. Harabin má toho na rováši veľa, je to skutočne bezcharakterný exkomunista, ktorý sa nerozpakoval kamarátiť aj s drogovým dílerom Sadikim. Slovensko podcenilo a podceňuje Harabina. Volilo ho 300.000 zblbnutých a Harabinom dezinformovaných ludí, ktorí mu slepo a fanaticky veria. odporúčam si ísť pozrieť FB skupinu VOLÍM HARABINA.. a príspevky jeho voličov. Títo zmagorení voliči predstavujú skutočné nebezpečenstvo pre Slovensko. Veria slepo bludom hlásaným Harabinom, veria slepo Harabínom vytváraným obrazu nepriateľa, veria slepo že Harabin je záchranca kresťanského Slovenska pred migrantami. Podobných voličov má aj Kotleba. Slovensko veľmi podceňuje silu FB skupín, kde voliči HARABINA a KOTLEBU navzájom si zdielajú polopravdy a klamstvá ktorým slepo veria. Tieto skupiny sú naočkované aj platenými trollmi z Ruska, ktorí vychvalujú Putina a štvú proti demokratickej orientácii Slovenska. Je najvyšší čas, aby aj slušní slováci začali pisať pravdu vo FB skupinách Harabina a Kotlebu, inak sa bude radikalizácia stoviek tisícov slovákov manipulovaných ludmi ako Harabin/Kotleba zväčšovať. A to môže skončiť aj vojnou. Podobne ako v Nemecku

18.03.2019 | bozsky

Kriste pane, tolko dristov...

Vojnou to tu skonci, ale nie kvoli Harabinovi/Kotlebovi. Vojna v podstate uz prebieha. Na zapade a severe EU vo velkomestach vedu vojnu pristahovalci motivovani islamom a ovladnutim krajin, kam sa dostahovali. V USA vedu vojnu liberali vs konzervativci. U nas sa ludia este vonku nebiju kvoli tomu, ze ma niekto ciapku podporujucu Harabina. Celosvetovo vedie vojnu USA+EU vs Rusko+Cina. Nastastie zatial len cez media a obchodne vztahy, no eskalovat to bude v priebehu niekolkych rokov.

Zomri a liberalne media zacinaju coraz viac prehlbovat rozkol na Slovensku sikanou vsetkych, ktori nezdielaju ich nazory. Potom z toho vznikaju podobne individua, ako si ty. Keby si trosku rozmyslal, tak by ti doslo, ze Harabin je ovela menej nebezpecny pre Slovensko zo stolicky prezidenta, nez zo stolicky sudcu. 5 rokov dozadu som hlasal, ze Fico ma ist do prezidentskeho palaca, klesne podpora smeru o polovicu. Nestalo sa a vyhrali volby, zostavili vladu a dalej sa im dari robit si, co chcu.

Ked uz spominas toho Harabina, odporucam pozriet LinkedIN profil Caputovej - ziadna zmienka o koncipientskej praxi. Viaceri pravnici, ktori su v mojom okoli mi naznacili, ze si zjavne ziadnu koncipienturu nerobila, ze si to nechala len niekym ostemplovat a zneuzila tak system. Drviva vacsina jej prace nema s advokatstvom nic spolocne, je to profesionalna mimovladkarka. Samozrejme, ze media toto ignoruju, nakolko media ju za pomoci obrovskeho mnozstva penazi vytvorili. Kamarat mal 5 rokov dozadu na stole cennik niektorych medii za medialne sluzby pre politikov. Zaplatis xy-tisic a budu o tebe pisat len pekne.

Inak som zvedavy, co dostane Mistrik za Caputovu. Obetoval 10 rocnych platov na kampan, z ktorej sa stiahol. To normalny clovek neurobi len tak z pasie. On nie je Trnka z Esetu, ktori ma miliony na rozdavanie. Ma firmu, ktorej sa dari, ale nie je to nejake extra terno. Zacalo sa jej poriadne darit az po tom, co bola SaS vo vlade a Mistrik je zakladatel SaS. Nahody? ;-)

18.03.2019 | martin33

Historik: Európu do 30 rokov čaká úpadok a občianska vojna
https://www.napalet...

18.03.2019 | peterval

re bozsky
Vas nick tu na etrende je znamy prihluplymi reakciami, nesklamal ste ani teraz.

18.03.2019 | bozsky

peterval

Studuj aj nieco ine, nez Dennik N, SME a Trend.

Vyskum z 2017, 2 roky dozadu, dnes je to ovela, ovela horsie

https://www.investo...

18.03.2019 | bozsky

martin33

nikde netvrdim, ze v Europe nepride k vojne, no nema to nic spolocne s Harabinom a Kotlebom a vsetko spolocne s ludmi ako Caputova, ktori presadzuju privilegia pre pristahovalcov nad ramec toho, co maju povodni obyvatelia, zavadzaju triedny boj kde su neheterosexuali nebieli a nemuzi viac, nez heterosexuali, bieli a muzi.

18.03.2019 | martin33

V tom clanku vyssie sa pise presne to iste:
"Skôr sa domnieva, že občianska vojna bude vyzerať ako súčasná situácia vo Švédsku, kde existuje viac ako 50 takzvaných no-go zón, alebo ako na bruselskom predmestí Molenbeek."

18.03.2019 | bozsky

A co som pisal ja vo svojom prispevku?
"Vojna v podstate uz prebieha. Na zapade a severe EU vo velkomestach vedu vojnu pristahovalci motivovani islamom a ovladnutim krajin, kam sa dostahovali."
Alebo sme sa len nerozumeli a suhlasis s mojim nazorom?

18.03.2019 | martin33

Samozrejme, ze suhlasim.

18.03.2019 | Don Quijote

Páni, nepletiete si diskusiu k povolebnej situácii so zoznamkou? Vždy som mal podľa vašich reakcií podozrenie, že ste obaja latentný homosexuáli. Verím, že bude pre vaše duševné zdravie naozaj dobre, ak ste svoju pravú sexuálnu orientáciu konečne uvedomili a snáď tu vďaka tomu prestanete konečne vypisovať sprostosti. Na druhú stranu to vaše novoobjavené ja nikoho nezaujíma. Čvirikať si chodte nikde inde vy dve hrdličky.

18.03.2019 | bozsky

Dalsi slusnoslovak, ktory ked nema co povedat, zacne utocit. Nadavat tu do homosexualov? Co sme v roku 1999? Mne bolo vzdy jasne, ze si primitiv, ale teraz si to dal vediet aj vsetkym ostatnym.

18.03.2019 | martin33

Uz som raz Kichotovi vysvetloval vyznam "Ad hominem", ale evidentne nepochopil.
Tak pre istotu este raz:
"Argumentum ad hominem (lat.) je argument, ktorým sa diskutujúci snaží vyvrátiť oponentovo tvrdenie poukazovaním na oponentove skutočné či domnelé nedostatky. Snaží sa previesť dialóg od diskusie o probléme samotnom k diskusii o mravnej či inej oponentovej integrite."
https://sk.wikipedi...

18.03.2019 | Don Quijote

Páni, obaja sa teraz tvárite, ako Blaha. Ten tiež ľudí rôzne nálepkuje a nadáva im, a keď niekto naňho použije rovnaký meter, tak začne vyplakávať o útokoch ad hominem. Martinko aj bozsky ma tu neraz označovali za komunistu, fašistu, slniečkára atď. Tak sa teraz netvárte strašne urazene, ked ste si tak pekne hrkútali.

18.03.2019 | bozsky

Ja si vzdy stojim za tym, ako ta nazvem. Aj teraz.

19.03.2019 | Don Quijote

Veď v poriadku, len potom neplač, keď používam rovnaké spôsoby, ako ty.

18.03.2019 | Jaroslav Raztocny

pan B, vas text ma niekolko dier:
- tu obchodnu vojnu nevedu staty. Prikladom je cela dezinformcka ohladom 5G. Vysledkom je uz fakt, ze sa zacinaju operatori (vratane Kanady) pytat, kto to cele zaplati - znizenie konkurencie na dve firmy. V tomto pripade Qualcomm nie je stat. Akurat jeho zaujmy haji statnik - Donald T.
- obdobne sa da pozerat na zaujmy Putina a spol.
- cim Vas osobne sikanuju media, ktore menujete. Zovseobecnujete, ze sikanuju vsetkych, ktory niezdielaju ich nazory.
- pretlacat univerzalny fakt, ze keby bolo keby (pokles podpory smeru na polovicu), bez zjavneho vysvetlenia je populizmus. Hlavne, ak vezmeme fakt, ze skalne jadro smeru stale obsahuje 400k hlasov (pozrite si vysledky volieb parlament/prezident/komunal za poslednych 12 rokov). Jedna sa o skupinu ludi, ktorim staci zapnut kongnitivne skratky k slovam ako - istoty, lepsie, ... a mate ich upecenych. Alebo chcete tvrdit, ze Sefcovic tych ludi vynasiel?
- profil na LinkedIN - su 3 skupiny ludi. Prva, ktora si bud nie je ista v praci, alebo sa jej tam nepaci. Tak si staristlivo udrzuju profil na Linked. Potom je ta druha skupina, ktora si profil kedysi zalozila - ma vsak taku pracu, ze Linked k uspechu nepotrebuje (a uz vobec nie likovanie). Tretia su HR based ludia, ktori pouzivaju Linked na research. Hodnotit niekoho vzdelanie podla profilu na Linked, hm, to je mozno nedostatocna informovanost.
Zaver, moj kamarat povedal, je tiez zasah do populizmu. Ako cely vas prispevok. Polozte na stol fakty, inak ste len siric konspiracii, podobne ako Blaha.

18.03.2019 | bozsky

Jaroslav Raztocny

Co sa 5G tyka, s ohladom na spravodajske sluzby je v zaujme statu - USA, respektive jeho agentur ako CIA, NSA, a FBI, mat kontrolu nad sietou. To iste je Huawei a cinske spravodajske sluzby. Takze prave tento pripad je v zaujme statov a je to vojna medzi 2 mocnostami. Zaplatia to samozrejme vsetci obcania USA cez statny rozpocet.

Suhlasim Putin, resp. statne agentury a spravodajske sluzby maju rovnake zaujmy, ako Trump a jeho CIA, FBI, NSA, ...

Osobne som si zazil pripad, ked o firme, v ktorej som pracoval, vedome a zamerne klamali redaktori SME a od nich prebrali informacie vsetci ostatni. Ak chces vidiet sikanu, skoc na facebook Zomri a vidis to tam. Zomri spolupracuje aj s Trendom, ale primarne s Dennik N. Navyse, viacere clanky pred volbami boli pisane zamerne klamlivo voci protikandidatom Caputovej. Cas.sk uverejnil napr clanok o "luxusnom byvani" a vedomu uviedol klamstvo, kde napisal, ze Kotleba vlastni vilu v BB, aj ked neskor v clanku napisal, ze to kupila strana a nikto ho tam nevidel byvat...

Vysvetlenie poklesu preferencii Smer-SD je nasledovne - prezident by mal byt nestrany. Ani jeden to doteraz nedodrzal, ale vdaka tejto funkcii by sa obmedzil pocet vystupeni Fica na akciach Smer-SD na uplne minimum. Fico je jedna z modiel strany, podobne ako Kalinak. Stratis modly, stratis podporu. Vid SaS - Sulik odisiel do EU parlamentu a stratili. Nebyt migrantov, je to mrtva strana. 400k je ovela menej, nez 740tis v parlamentnych 2016. Nezabudaj vsak, ze 2012 ziskal Smer-SD 1,13 miliona hlasov. Takze pad 740 -> 400 ma okrem umrti na svedomi odchod Kalinaka a Fica z cela.

Pozri si jej profil. https://www.linkedi...
Update bol, okrem toho je v zaujme nielen jej, ale PS a jej volebneho teamu, aby bol profil obsiahli, udrziavany a spravne vyplneny. Tvoj argument nie je argumentom, kazdy politicky marketer, hlavne pri novych politikoch si da zalezat na dokonalosti tychto verejne dostupnych profilov.

Fakty su, co je u nas rozdielne, je svetonazor. Ja sa snazim sledovat spravy primarne zo zdrojov, ktore nie su zavisle na predaji reklamy a na vytvarani politiky.

18.03.2019 | Jaroslav Raztocny

Pan B,
Tesne vedla je stale len vedla:
Tema 5G je na dlhy rozhovor. Na uvod si staci pozriet zopar zakladnych udajov ako 5G patent ownership (kto bude uctovat lic poplatky, ked bude jeho technologia). Kto tam trci? Koho je to investment? Co sa stane, ak 50% trhu (Hua a ZTE) prevezme Nokia a Eri? Zanikne volny obchod - pretoze v tendroch budu uz len dve loga. Jojo, svet tajnyvh sluzieb tam je, avsak ...

Stale nerozumiem tej sikane - chodite na web z donutenia? Nuti vas niekto pouzivat FB? Ja ho nemam a existujem. Dokonca skvelo. Ten popis so sme.sk na sikanu zrovna nesedi. Takze rad by sim videl ako novinari sikanuju citatela.

Nestranny clovek neexistuje. Ani vo volbe na prezidenta. Kazdy ma svoj svetonazor. Kazdy posudzuje na zaklade skusenosti. Pripad Sulo vs Fico je uplne inde. SAS volic si dokaze priznat, ze ho sklamali. Meni svoje rozhodnutia. Smeracka horda funguje uplne inak. Naschval nepisem lavicovy, pravicovy. A uvadzal som jadro, nie prepad. Porovnajte si to s last VUC election. Citajte s porozumenim.
Nesudte ostatnych, ze citaju len novy cas a etrend. Je vcelku mozne, ze nielen citaju ine zdroje, ale su v kazdodennom strete s danym problemom. Potom Vas nazor znie dost obmedzene. Bez faktov. Populisticky.

18.03.2019 | bozsky

Jaroslav Raztocny

Vedla? Preco potom USA tlaci na Nemecko, ze ak bude pouzivat technologiu Huawei, prestane s nim NATO komunikovat?
https://www.etrend....
Toto nie je o licencnych poplatkoch, ale o statnej bezpecnosti. Licencne poplatky su mozno sucastou problemu, ale urcite nie jeho primarom. Ak si pamatas, kvoli statnej bezpecnosti USA uz zakazalo predaj americkym technologickym firmam svoje produkty cinskej ZTE a vice versa. Zakaz je zatial do 2025.
https://pandaily.co...

Licencne poplatky mozu sice ist do miliard rocne, ale odpocuvanie je hodne nasobne viac.

Web ma mat rovnake pravidla pre vsetkych. Tie hluposti - "chodite na web z donutenia", to je ako keby som ti povedal po tom, ako ta autom zrazim na prechode, ze ci si nemohol ist radsej autom, nestalo by sa ti to. Ked niekto zamerne klame a ohovara niekoho ineho s cielom poskodit mu, je to podla mna sikana.

Ano, nestranny clovek nejestvuje. Mam vela SaSkarov medzi kamaratmi aj znamymi. Dokonca aj tych, co sa tvaria extra inteligentne na billboardoch. A poznam aj viacerych Smerakov, dokonca aj tych, ktori sedia v parlamente. A je to jedna a ta ista banda prospecharov.

"Last VUC election"?!? Da fuq?!?
Sestra robila politicky marketing napr. Nesrovnalovi. Doteraz ju nevyplatit, ale to je na inu debatu. Cez posledne VUC volby sedela s novym zupanom, aj ked nebola sucast stabu. Celkom dost som sa od nej naucil. Takze si mozes odpustit tie recicky o populizme, ktory tu primarne siris ty. Dlhy prispevok a nic hodnotne si nenapisal.

19.03.2019 | IvanPe

Zariadenia Huawei maju backdoor.
To je fakt.
Mozeme sa tvarit, ze sa jedna o dezinformaciu ci nejake sprisahanie, ale to je vsetko co s tym vieme urobit.
A ano, je to problem, pretoze takmer vsetky globalne firmy vyrabajuce sietove prvky vyviezli kapital a technologie kvoli lacnej pracovnej sile do Ciny a JV Azie, pricom Cinannia ukradli patenty a pouzivaju ich na svojich zariadeniach.
Takze ano, treba sa pytat kto to zaplati a ano Cinske 5G je veeelkym ohrozenim pre bezpecnost slobodnych statov a na zaver dna aj mieru vo svete. A ano dosledkom vyvozu vyrobnych kapacit bude aj monopolizacia tych, ktori este nejaku nezavyslu vyrobu vlastnia. Ano, konci globalizacia a Cina si chce urvat kus kolaca, hoci nasilym (obsadenie Vietnamskych ostrovov).

18.03.2019 | Niless

Ze nema Caputova nejaku absolutne nepotrebnú prax ma netrapi. Lebo vzdy to bolo a bude len hlupa podmienka advokatskej komory. A ak by to aj bola pravda prevalí sa to. V nrsr je preceda ktorý svoju dizertacku okopiroval a este ma aj nahnojene v hlave a trci z ruskeho zadku. Volici rozhodnu a ak Caputova to nebude robit dobre pojde prec z palaca.
Caputova je momentalne najmensie zlo. Kruta realita je Harabinovych 14 a Kotlebovych takmer 11%. 1/4 volicov ma evidentne v hlavach hnoj ale neskutočny. Sa bojim co bude buduci rok v parlamentnych volbach.

18.03.2019 | bozsky

Pre mna su Caputova a Sefcovic na rovnakej urovni, len jeden je tlaceny PS a druhy Smerom. V konecnom dosledku budu reprezentovat tych, ktori ich platili ostatnych 10 rokov - EU a USA. Co sa tyka Harabina a Kotlebu, su vysledkom Smer-SD a liberalnych progresivnych medii a mimovladok. Dlhodobo zastavam nazor, ze do debaty treba prizvat v prvom rade extremy, lebo tie pritahuju tych menej inteligentnych. A stacilo by na zaciatku 20 odbornych debat s Kotlebovcami, nikto aspon trochu inteligentny by sa nechvalil ich volenim. No media a mimovladky zastavaju nazor, ze treba totalitarne cenzurovat a utocit na Kotlebu a jeho podporovatelov, co rezultuje len vo vacsej podpore od ludi, ktori sa citia urazani a utlacani. Socialne siete tieto problemy este znasobuju.

Odporucam si pozriet vyskum, ktory ukazuje pravy opak toho, co sa nam snazia nahovorit media a mimovladky. Nie pravica a konzervativci sa radikalizuju, ale liberali a progresivci. Je to krasne vidiet na americkych politikoch ako je Alexandria Ocasio-Cortez, Ilhan Omar a dalsich.

https://www.investo...

18.03.2019 | martin33

Zaujimave je, ze na titulnej strane Sme, pri vysledkoch prezidentskych volieb su obidvaja aj Caputova aj Sefcovic oznaceni ako NEKA (teda nezavisly kandidat), pricom Caputova ma priamo na plagatoch napisane "Progresivne Slovensko" a to ze Sefcovic kandiduje ako kandidat za Smer, tiez kazdy vie.

19.03.2019 | IvanPe

Pozeral som Caputovaj bankovy ucet a podla toho co som videl ju platia bezni ludia, neviem kde si dosiel na to usa a eu. Ale daj link, rad si opravim nazor.

25.03.2019 | MG151

Len ťa trochu poopravím, ešte sú tam príspevky aj z Progresívneho Slovenska (minimálne na začiatku kampane).

18.03.2019 | chr

No bozsky som myslel , že sa už žiadny troll neozve a ty si nesklamal. Mal by si sa čo najskôr odsťahovať do liliputinova , aby ťa tie vojny čo si vymenoval nezasiahli . A mimochodom , zabudol si na vojnu čo vedie moja mačka proti mojmu psovi. Podľa tvojej logiky by sme mali zo všetkých zlodejov spraviť vládnuce špičky aby klesla kriminalita . Kto vám trollom robí tieto príspevky . Jožko Gebls už dávno nie je medzi nami . Koľko za to súmračná platí ? Ale o tom je demokracia . Aj taký ako ty majú možnosť vyjadriť sa a my ostatný sme povinny to strpieť. Ale budem ti oponovať . Podľa tvojich vyjadrení jasne patríš do bandy fašistokotlieb , ktoré snívajú o novom silnom vodcovi. A hrabino sa snaží zviezť sa na tomto kolotoči. Jasne vam odkazujem . Budete musieť rozpútať ďalšiu vojnu , aby ste vyhrali . A máš pravdu a verím ti , že ste schopný túto vojnu rozpútať , nech to stojí čokoľvek . Aj tak nakoniec narazíte na ľudí ako ja , ktorý vás porazia . Tak ako nám to dokazuje historia . Celá vaša pakáž nakoniec skončí na smetisku , tam patríte.

18.03.2019 | bozsky

Mas aj nieco ine, nez osobne invektivy? Ci ta doma vychovali, ze ked nemas co povedat, treba urazat aby si si mohol doma honkat, ako si to na internete vyhral? :-D

19.03.2019 | oko

bozsky to bude brat ako dalsiu nepravdivu invektivu, ale tolko pisat moze naozaj len fulltime plateny poddostojnik na trollej farme pre zalezitosti EU v Kremli.

18.03.2019 | rtw

Too long to read baby. Samé koniny, čistá strata času. Bozsky haha

18.03.2019 | Brano L.

Akokeby som počul všeho odborníka "Harabina". Žeby náhoda?

18.03.2019 | Ivan Velčický

Nechodím voliť ale tvoj príspevok ma presvedčil, že idem. Predsa nemôžem dopustiť aby tak nenávistní ľudia ako ty rozhodli o osude Slovenska. Ešte poznámka nepriateľa tu vytvorila super demokratická kandidátka, ktorá bojuje proti imaginárnemu zlu a dokonca aj fyzickému zlu keď nechala zmlátiť jej protikandidáta Daňa.

19.03.2019 | IvanPe

Fuha, bojom proti zlu to zlo vytvarame?
To som nevedel?!!

19.03.2019 | oko

kto nechala zmlatit uja Dana?
daj ten pribeh

18.03.2019 | MyslimSiTo

tento Lesko je tu asi lider medzi hlupakmi. Este ked pridame to rehotanie sa seriozneho politickeho komentatora na kazdej hluposti v Sedem s.r.o., tak je svetova trieda :)

18.03.2019 | šumný parobok

Čaputová by mohla vysvetliť svoj životopis (kde pracovala a akú ma prax), lebo takto to výzerá vo viacerých bodoch ako podvody: https://blog.postoj...

18.03.2019 | Don Quijote

Dalo sa to skôr či neskôr čakať, že naši konzervatívci začnú pracovať na podpore Ševčoviča. Začína sa nám vytvárať aliancia našich slušných konzervatívcov a kremeľského trolletariátu. Môžme to sledovať aj v tunajšej diskusii, stačí si pozrieť komentáre vyššie, ako si Martinko a pacient bozsky dobre rozumejú.

18.03.2019 | bozsky

Podporovat Sefcovica moze len hlupak. Ten blog je vonku uz dlhsie. Ale ako vidim, v tvojom obmedzenom pohlade na svet za vsetko zle moze Kremel. Ze ma to neprekvapuje.

19.03.2019 | Don Quijote

Ten blog má dátum 17. 3. 2019 o 16:55, možno to je naozaj dlhšie, vnímanie času je u každého relatívne. Za všetko zlé nemôže Kremel, ale môžeš si byť istý, že sa o zlé veci snaží. Ty si čiastočne produkt jeho práce.

19.03.2019 | bozsky

Kremel je produkt tvojej mysle. Hladas si imaginarneho nepriatela, aby si si vedel odobrit nazory, za ktore by ta foter fackal od rana do vecera.
Ten blog je len reakciou na Alfiho clanok, ktory napisal vsetko podstatne. A vysiel minimalne pred tyzdnom.

19.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Don Don ty si ale kckct. :-)

19.03.2019 | martin33

Ano, podla tvojej "logiky", kazdy, kto nie je "svedok Caputovy", tak automaticky podporuje (a bude volit Sefcovica). Existuje aj tretia moznost, nepodporit ani jedneho z nich a nechat na bolsevikoch, nech si svojho bolsevika z dvoch bolsevikov vyberu sami.

19.03.2019 | Don Quijote

Martinko to je presne zase tvoja pomýlená logika, nazývať týchto kandidátov bolševikmi a to oboch. Už som videl aj komentáre, ktoré označovali Čaputovú za "extrémnu ľavičiarku", tu sa narába s politologickými termínmi, ako na trhu. Len pre tvoju informáciu, ani jeden nie je boľševik a Čaputová má od extrémnej lavičiarky veľmi ďaleko. Keď používaš nekorektné vyjadrenia, tak potom neplač, keď robím to isté. A ešte pre tvoju informáciu, samozrejme je tretia možnosť nevoliť nikoho, ale buď si istí, že veľa konzervatívnych voličov bude aj vďaka týmto článkom voliť Šefčoviča. Či je pravda čo sa tam píše je otázne. Možno áno, možno nie. Bude to treba seriózne vyšetriť a ak je na tom čo i len minimum pravdy, tak to Čaputovej odporcovia proti nej využijú. Zatiaľ to považujem len za článok napísaný vrámci predvolebného boja a takých ti každý trošku slušnejší manipulátor z postoja napíše na kilá.

19.03.2019 | šumný parobok

Autor článku je diskutujúci Alfi a ako som pochopil, tak je to skúsený právnik a celý príbeh začal tým, že sa už dlhšie snaží získať odpovede na položené otázky. V diskusiách vystupuje už dlho, ja mu dôverujem, otázky sú korektné.

Nevidím na tom nič zlého, ak sa niekto snaží získať odpovede o pani neznámej. Čím ma človek menej tajomstiev, tým je menej vydierateľný.

19.03.2019 | šumný parobok

Inak, aký je iný dôvod voliť Čaputovú okrem dôvodu 'lebo Fico'? Sa prezentuje ako dobra právnička a advokátka, tak nech si to obháji.

19.03.2019 | bozsky

Ona sa neprezentuje ako dobra pravnicka, ci advokatka. Ona sa prezentuje ako "bojovnicka proti zlu", pricom zlo je Kotleba a Harabin. Teda az do momentu, kym ich volici maju v 2. kole na vyber len z 2 moznosti - ona a Sefcovic, potom chce aby to "zlo" volilo ju.

19.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

:-D a čomu tu nerozumieš?

19.03.2019 | IvanPe

Zlo nie je Kotelba a Harabin ani Fico a td, ale system, ktory legalizuje zlodejinu, podvody, nasilie, ... vrazdu, (Tupy), a tak dalej. Ti co ich spominas su iba reprezentanti toho zla, jeden ho presadzuje “lebo istoty”, druhy “lebo zakony”, treti “lebo narodnost a rasa”, a ten uradnicky “lebo muz”, za ucelom ziskat moc a mat sa dobre.
Ti ludia, ktorych nazyvas zlo, vacsinou su to pomyleni a zmateni ludia, na ktorych kazdy kasle.

19.03.2019 | šumný parobok

Ešte nie som rozhodnutý koho budem voliť (obidvoch považujem za zlých kandidátov), ale nech sa kandidáti prezentujú pravdivo. Lebo podľa zverejnených informácií:
a) nemohla získať koncipientskú prax
b) mala živnosť na niečo na čo nemala kvalifikáciu
c) je tam kopa bodov, kde bol pravdepodobne porušený zákon aj slušné konanie.

19.03.2019 | Brano L.

Asi neviete, ako fungovala prax koncipientov na Slovensku. Väčšina advokátov nemala a nemá záujem brať koncipientov a ešte im za to platiť. Častokrát najmä v 90-tych rokoch to fungovalo tak, že robili ste za minimálku, resp. bol ste rád, ak ste nemusel platiť advokátovi za to, že ste mohli mať prax. Preto aj moji spolužiaci odišli do Čiech, kde predsa len bol lepší stav čo sa týka etiky advokátov a väčšie možnosti nadobudnúť skutočné skúsenosti pre výkon právnickej praxe.
Pritom vôbec nie som fanda Čaputovej. Len myslím treba veci vidieť v súvislosti, ako to na Slovensku fungovalo a možno niekedy aj čiastočne funguje.

19.03.2019 | šumný parobok

Viem že koncipienti to nemali ľahké. Malo by sa to týkať rokov 2008-2010 a tých podvodov a nejasností je viac. Tak nech dôveryhodne objasní svoj profesionálny životopis alebo budeme mať akú prezidentku?

19.03.2019 | Niless

Ci chceme ci nie pre nemalo ludi druhe kolo bude opat volba mensieho zla. Caputova nie je ziaden anjel, uz len tie peniaze na kampan niekto dal zrejme kvoli nejakemu zameru.
Ale treba sa divat na celu politiku trochu logicky. Smer mal moznost sa predviest tri volebne obdobia a jedine pozitivum je ze to tu nerozkradli a neuniesli viac ako to je teraz. Pre nas volicov je tazke verit ze niekto iny pride a bude to lepsie ale pytam sa mame na vyber ako dufat? Zrejme nie, takze ano pojdem volit Caputovu v druhom kole aj ked vo mne vyvolava vela otazok ale s nou pride nadej na aspon malu zmenu a hlavne zacne sa rozbijat hegemonia SMERu. Myslim ze kazdy rozumny clovek uzna ze nie je spravne aby sa moc koncetrovala do ruk SMERu.

19.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nerob to! Ja som takto orodoval za Kisku a doteraz mám z toho opicu.

19.03.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tu už ani tak nejde o moc Smeru, lebo Šefčovič nie je kovaný smerák. Tu skôr ide o to, kedy, ako a v akej forme a rozsahu sa sem podarí pretlačiť liberálnu ideológia, bruselský diktát a americké záujmy a samozrejme ide o V4. Čaputka je z tohto pohľadu najhoršia voľba zo všetkých kandidátov.

19.03.2019 | IvanPe

To mate pravdu, Sevcovic nie je kovany smerak, je to cisty neflasovany sovietsky aparatcik, taky kvalitny marketingovy Harabin.

19.03.2019 | oko

plus bruselsky diktatorko doktorko

21.03.2019 | Európan

V našej politike treba obrátiť list.
Nec h je prezidentkozu Zuzka a čas ukáže, či to bol prínos alebo medvedia služba dnešnej opozície.
Ak vyhrá Zuzka, mal by Smer vystúpiť z koalície a položiť vládu.
Nech sú predčasné parlamentné voľby.
Voliči rozhodnú.
Ak sa dostane k moci opozícia, tak je to jej koniec na politickej scéne po skončení celého alebo skráteného volebného obdobia.
Im to vadiť nebude, lebo budú mať nahrabané.
Zahraničiu tiež nie, lebo tu bude amícka základňa a migranti ako doma.