Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Letiská stratia milióny kufrov ročne. Čo sa s nimi deje?

13.07.2019 | Adrián Berecz

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

13.07.2019 | enko

mne lufthansa poslala ich kuriera, ktory mi kufor dorucil 3 dni po mojom prilete, fakt som bol milo prekvapeny, k oneskoreniu doslo prave kvoli prestupom

13.07.2019 | Staromestsky bonvian

To je standard od roku 1995.

13.07.2019 | shaggy

Všetci vieme, že stratené kufre končia na rovnakom mieste, ako ponožky stratené v práčke.

15.07.2019 | maugli2

Niekedy sú príčinou strateného kufra aj samy letecké spoločnosti.Len pre pobavenie jeden môj zážitok: Letel som do Montrealu s Air Canada z Amstedamu, tam som išiel z Viedne. Ráno asi o piatej mi rozospatá lady pri priečinku vystavovala letenky na celú cestu, mojej žene tiež, zobrala batožinu a bolo. V lietadle do Amsterdamu som si všimol, že routing mojej batožiny je zlý, bol tam ako nasledujúca stanica Frankfukt, (tadiaľ som sa vracal späť).
Tak som išiel v Amsterdame do Air Canada a pýtal som sa, či by to nemohli napraviť. Samozrejme, mali z toho horor, nevedeli čo s tým. Po 15 min. mi povedali, že to preverili a všetko je ok. Za nejakých 13 hod. sme prišli do Montrealu a jeden kufor (ženin) vyliezol z pásu, druhý nie. Tak som išiel reklamovať na Air Canada. Celkom milý úradník to čekol a povedal mi : Sorry sir, váš kufor je vo Frankfurte. To som sa už rozosmial, leb som to tušil a na to som upozorňoval, no všetci boli múdri. Ku cti spoločnosti ale slúži to, že mne aj manželke dali základné hygienické balíčky, povedali nám, že ak sa kufor nenájde za 1 deň, ta si máme nakúpiť obečenie a preplatia nám ho. Z Montrealu som išiel rovno do Quebecu do hotela. O 12 hod som sa zobudil a môj kufor bol predo dvermi mojej izby. Takže to skončilo dobre, no v podstate k tomu ani nemuselo dôjsť, keby bol niekto bral na vedomie to, čo som mu hovoril. :-)