Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lunterovci otvorili Pandorinu skrinku dopravy. Narazili na skrytých kostlivcov

29.01.2020 | Jozef Ryník

Diskusia (16 reakcií) Pravidlá diskusie

29.01.2020 | Truhlik999

Same kydy.
Problem je v regulacii - prevadzkovat dopravu mozu len nasi ludia.

Preco novinari nezistovali info od prevadzkovatela Martinskej strely?
Preco MHD je striktne limitovana a nemozno len tak vozit ludi na obycajnu zivnost?
Preco zrusili Uber?

TOTO vytvara neefektivitu a plytvanie NASIM peniazmi!

29.01.2020 | gejza77

stačí pozrieť, kto je v pozadí Červených Lajen .... a je jasné, že realitný agent NIKDY nebude vedieť zabezpečovať hromadnú dopravu

29.01.2020 | Radno

Vyborna analyza temy.

29.01.2020 | bluehen

Tak v prvomrade tu skrinku otvorila zilinska vuc ... A odisla s dlhym nosom. Uvo, sudy, nepripravenost, naivita. A mali by viac bojovat za svoje zaujmy. Napr. preco ani neceknu proti vyberu myta u autobusov? Preco poslusne platia vsetci do jedneho, od extremistov po liberalov vo vedeni vuc?

29.01.2020 | Darija

Veľmi dobrý postreh. Podobné niečo, teda absurdita, aká sa udiala v prípade mýtnej zmluvy, sa deje pred našimi očami aj teraz - vyplatenie kmotrikovho štadióna z rozpočtových peňazí. Prizeráme sa, platíme a o 10 rokov sa zobudí NKÚ, ktoré skonštatuje jej nevýhodnosť. Ten dlhý nos, ktorý nám všetkým zaslúžene patrí, tak to ste trafili klinec po hlavičke.

29.01.2020 | Joki SK

Nie neotvorila ... Žilinská župa sa prišla pýtať ako to je s tými dodatkami do Bystrice, to bol začiatok roka 2018. BBSK v tomto období rovnako vysvetľovala závažnosť dodatkov aj v Prešove. Súhlasím, že na VÚC sú na riešenie týchto problémov nepripravený a niekde aj silno naivný. Proste vedia, že to je zlé, vedia všetko to čo píše pán v článku, myslia si že vedia čo potrebujú a chcú. Realita je že nevedia čo chcú, čo je dôležité a potrebné, následne netušia ako to spraviť. Preto sa nič nezmení ... žilinská župa pripravuje súťaž na základe pôvodných cestovných poriadkov (dlhé roky si ich dopravcovia tvorili s ohľadom na svoj biznis) a čaká nový / iný výsledok ;), výsledok fraška a za ten istý nezmysel platí župa viac cca 5 mil. EUR. Nová aféra v Banskej Bystrici, pri ktorej Sad Zv preukázala kriminálnu úroveň mentálneho sveta svojich vlastníkov má rovnaký výsledok ako súťaž v Žiline, BBSK doplatila za rok 2019 2,7 mil. EUR a na rok 2020 zvýšila platby o 3,6 mil. EUR, všetko ostatné je po starom. Tak to je tak v skratke výsledok doterajšej práce. Súhlasím, že nie každý slušný človek je stavaný a pripravený riešiť bordel po dezolátoch ... ako povedal klasik “ak si niekto myslí, že vyčistí chliev v bielych rukavičkách strašne sa mýli”.

30.01.2020 | Koba

dá sa objektívne očakávať, že by sa vysúťažili nižšie ceny? Ak teda nie je aktuálna cena evidentne premrštená? Pretože náklady objektívne stúpajú a nedá sa jazdiť za ceny z roku 2012. Takže férové výberko áno ale očakávaný pokles nákladov nie.

30.01.2020 | Joki SK

Pointa je jazdiť efektívny a voči individuálnej doprave konkurenčný dopravný systém ... to znamená plnšie vozidla, vyššie tržby a v konečnom dôsledku menšia platba náhrady straty z dopravných výkonov vo verejnom zaujme. Platiť menej znamená vybrať viac na tržbách a nastaviť kontrolné podmienky tak aby VÚC neboli okrádaný (čo sa dnes vo veľkom deje). Služba, ktorú poskytuju dopravcovia bude minimálne z ohľadom na rast miezd vždy stúpať.

30.01.2020 | Roman Kanala

O autobusoch a Pellegriniho kamarátoch vo Zvolene
Juraj Petrovič, blog Denníka N, 26. januára 2020 9:45
https://dennikn.sk/...

30.01.2020 | fivestar

denník n je konšpiračný a nedôveryhodný plátok.

30.01.2020 | Lupask

a co konkretne sa vam tom clanku zdalo konspiracne a nedoveryhodne? ci len tak ste si potrebovali odgrcnut lebo pisu veci ktore nesedia do vasej predstavy o svete?

30.01.2020 | ikasiza

Funguje v tomto štáte niečo poctivo a tak... normálne?
Za tých 12 rokov, čo je f pri vláde to tu tak zhumplovali....

30.01.2020 | Niless

Ja nerozumiem preco by do nejakej diery mal ist vecer autobus v ktorom sedia dvaja ludia. Je ekonomicke aby sa X tonovy kolos so spotrebou traktora hnal kvoli dvom ludom 20 km do nejakej tramtarie?
A tento bordel nie je vo verejnom zaujme, nie ked v nemocniciach chybaju zakladne pristroje. Pravo na lacnu prepravu neexistuje, tak neviem preco to dotovat.

30.01.2020 | martin33

Presne tak. Spominam si, ako som bol dost sokovany, ked som bol v 90. rokoch na pracovnej ceste v hoteli v jednej rakuskej dedinke a jedina moznost dostat sa odtial cez vikend bez auta bol taxik na zeleznicnu stanicu v susednej dedine.

30.01.2020 | nicco

Zase len same dotacie. Odkial sa asi beru tie peniaze na dotacie?
Niekto nechce platit 3x drahsi listok na autobus, tak plati 3x vacsie dane. Ma to 2 problemy - neadresne peniaze sa rozkradaju a plati aj ten, co nejazdi autobusom. Inak povedane, niekto sa uvelebi blahom vo vlaku zadarmo, cely statstny ako castuje zadarmo a pritom uz niekomu zaplatil listok na autobus a napriklad vymaloval vilu vo Francuzsku.

30.01.2020 | Lupask

toto!! ^