Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mileniálov do firmy nalákate na home office i flexibilitu

15.08.2019, 08:30 | Zuzana Kullová | © 2019 News and Media Holding

Sú kritickí a majú vlažný vzťah k autoritám. Jedna práca im už nestačí, chcú si finančne prilepšiť a často hľadajú ďalší džob. Taký je súčasný svet podľa mileniálov. A tí čoraz viac udávajú trendy aj na pracovnom trhu.

  • Tlačiť
  • 7

Mladý Bratislavčan Miroslav napríklad posledné roky pracuje pre viacero firiem ako copywriter a tento voľnejší životný štýl si pochvaľuje. „Vyhovuje mi pracovať pre viacero firiem súčasne, môžem si takto zarobiť viac. Trh práce sa v tomto smere zmenil, dobrých profesionálov je skutočne málo a tak firmy využívajú služby tých, ktorí sa vo svojej práci vyznajú.“

Neprehliadnite

Mať viac zamestnaní je trend

Miroslav jednoducho patrí medzi mileniálov, teda ľudí vo veku od 21 do 35 rokov, ktorí si chcú riadiť pracovný čas po svojom a podľa vlastných predstáv. Teda žiadna práca striktne od ôsmej do 16.30 ako v štandardnom zamestnaní.

Hoci sa o mladých traduje, že sa im nechce pracovať a pýtajú si vyšší plat, nie vždy je to tak. „Často sa stretávame s tým, že mileniáli majú viac zamestnaní. Neraz majú popri svojom full time zamestnaní založenú napríklad živnosť, pomimo sa snažia nabrať nové skúsenosti a tiež si finančne prilepšiť,“ konštatuje Nikola Richterová, PR manažérka spoločnosti Profesia.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 7

Tagy mileniáli, technológie, trend, trh